Toi on kaukaa haettu vertaus, koska tuossa FX-8350 prossussa ei ole integroitua eikä sillä saa minkäänvärisiä merkkejä aikaiseksi, toisaalta vaaditaan maagisia taitoja ylläpitää ivyllä yli 60FPS tasoa Mutta Aloittajalle edelleen prossua editointihommiin:
On varmaan niitä prossuja/näyttiksiä joissa on täydellinen hinta ja laatusuhde, mutta jokainen arvioikoon itse oman tarpeensa. Useimmiten käyttäjillä painaa enemmän tärkeys joissakin asioissa, HD-videot tässä ketjussa. Minulla omakohtaisesti osien luotettavuudella, mutta siitä jossain muualla.
iha maku asiaha toi on ottaako 7850 vai 660, ja tottakai 3770k on tehokkaanpi kuin mikään amd:n prossu, ite kun oon tarkka mistä maksan niin katsoisin ennemmin et mikä prossu tuo eniten rahalle vastinetta ja sehän on selvästi tuo 8 ytiminen amd http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-3570K+@+3.40GHz tuo testi kertoo kuinka paljon intelin prossuissa on ilmaa välissä kun lasketaan hinta/teho suhteella noi lukemat.
Jokohan palattaisi ihan ketjun aloittajan probleemiin? Elikkäs jos et halua muutamaan vuoteen päivittää, olisi Intel 1155 silloin ehkä parempi, koska kesällä/tänä vuonna tulee 1150-kanta kehiin. Toisaalta taas, muutaman vuoden päästä saattaa olla vieläkin Am3+ kanta käytössä eli siihen saisi päivitettyä ehkä yhden uuden prossun.