onko windows vista hyvä vai ei???

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by joku999, Oct 23, 2007.

1. delffi

delffi Regular member

Trophy Points:
    26
    hehe :)
    Sitäkin pystyy säätämään, oletko säätänyt? Minulla se nimittäin pelittää ihan defaulteilla ja tosiaan kitisee joka linkistä :p
    Kattelin kyl että säätää voi, voisin pistää UAC:n configuroinnistakin juttua tänne jos jaksan / viitsin sitä säätää himassa.

2. DTLavi

DTLavi Regular member

Trophy Points:
    26
    EN lukenut koko threadia läpi, mutta vastaan kysyttyyn kysymykseen. Ostin 2-3kk sitten kannettavan ja melko kauttaaltaan läpi valikoiman jokaisessa tosissani harkitsemassani mallissa oli Vista. Sekös minua arvelutti..."tässäkö sitä aletaan ilmaiseksi testaajaksi mikkisoftalle". Eihän Vista kuitenkaan mikään vanha ja tuttu ole käyttöjärjestelmien saralla. Nyt jälkikäteen täytyy kuitenkin todeta, että käyttöjärjestelmänä Vista on palvellut tarpeitani paremmin kuin hyvin. Paremmin kuin XP. Koko tänä aikana Vista ei ole kaatunut kertaakaan, ei edes jäätynyt. "Uudeksi" käyttikseksi Vista on yllättävän pitkälle kehitetty jo julkaistaessaan....ja todellakin positiivinen yllätys ollut itselleni. Vanhalla koneella on XP ja sen käyttö tuntuu "oudolta" kun on tähän tottunut. Vaan kyllä se käyttö sujuu vielä lihasmuistista. Itselläni ei juuri ole valittamisen aiheita Vistasta, mitänyt tuki joillekin ohjelmille on hieman puutteellinen. Uskoisin asian kuitenkin tulevaisuudessa korjaantuvan. Itse voin suositella Vistaa hyvillä mielin ilman omantunnontuskia kusettamisesta.

Share This Page