Viitisen kymppiä tuli veljen kanssa paukkuihin käytettyä. Itselle kassista tuli pääasiassa erinäisiä putkipommeja ja 6 ihan oikeaakin rakettia.
Itse en ole vielä ostanut, huomenna katsomaan mitä on jäljellä ja 5€ budjetilla ollaan liikkeellä. Jotkut saavat uppoamaan useita satasia "hienoihin" ilotulitteisiin jotka vielä Suomessa ovat mitättömän näköisiä viimeiseen asti kiristetyn ruutimäärän johdosta.
Se on tosi! Nyt tulin ajatelleeksi , että olisin saanut psp konsolin jota olen pitkään havitellu , mutta kun ei niin ei ! Ainakin on pakuteltavaa
Ei helv****..Kyllä hullu saa olla mutta ei tyhmä Itse en kyllä laita tänäkään vuonna senttiäkään ko. kapistuksiin..
joobs, en tiedä vielä oikein jos vaikka ostaisi muutaman roomalaispaketin... tuskin jaksan lähteä ostelemaan, ei siihen ainakaan mene rahaa... Eräs tuttavani osti viime vuonna 100€ edestä raketteja -.- Ja Pari vuotta aikaisemmin toisen tuttavani isä tuhlasi raketteihin kännipäissään pyöreät 500€, ja tietysti suurinosa niistä jäi kaappiin lojumaan loppuvuodeksi...
Et vaan tunne oikeita ihmisiä. Tiedän tapauksia jotka saattaa laittaa baarireissulla yli 300 € menemään. Ihme moralisointia täällä siitä kun ihmiset laittaa rahojaan raketteihin. Tosin taitaa suurimmaksi osaksi olla kateellisten panettelua. Harmittaa kun itsellään ei rahaa tarpeelliseenkaan ja muut laittaa huvitukseen mukavia summia... Itse ostin peräti viidellä eurolla roomalaisia kynttilöitä (yht. 30kpl) jotka ammun kaikki luonnollisesti kädestä. Muuten saa jäädä koska parhaimmat pommit on vedetty jo aikoja sitten markkinoilta. Eli tykinlaukaukset, kiinalaiset ja alkuperäiset thunder kingit.
Joo siis jokainen laittaa niin paljon kuin itse haluaa ja vain tyhmä haukkuu toista tyhmäksi. Itse ostin 20 eurolla kaikenlaista tavaraa, ei ainakaan vielä kaduta
Odotas vaan kun olet ampunut ne pienessä hiprakassa ja et muista sitten mitään ja heräät seuraava päivänä sairaalassa krapulassa ja sinulle kerrotaan että sinulta on palanut puolet kasvoista ja syynä oli "ilotulituksien vaarallinen käyttö"... eikö tuollainen olisi mukavaa
Ite tuhlannu reilut neljäkymppiä noihin: roomalaisia, raketteja, patoja ym. Sisäinen pikkupoika herää ku niitä rakettimainoksia lukee..
No piti sitä ostaa kun ei olla ostettu kahteen vuoteen mitään. En nyt muista paljolla, mutta taisi olla alle 35 € tai vähän päälle. Voihan sitä tehdä liekinheittimen paineilmakompressorista jotta saa joulukuusen palamaan ja sitten kotitekoista napalmia. Kaveri kertoi ohjeen ja pitihän sitä koittaa, hyvin onnistui..
tän uudenvuoden sää on aika huono ainakin täällä helsingissä kun ei ole ehtään lunta ja sataa vähän vettä Miten on muualla päin suomea, jotka asuvat muualla päin.