1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

palomuuri kerio

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by apeli1, Jun 24, 2007.

1. apeli1

apeli1 Regular member

Trophy Points:
    26
    olen hyväksynyt sen pelin kun peli käynisty kysyy että saako tämä mennä nettiin laitan kyllä silti ei näy servereitä

2. apeli1

apeli1 Regular member

Trophy Points:
    26
    neuvoja

3. Rubertti

Rubertti Regular member

Trophy Points:
    28
    Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten.
    Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.

4. Rubertti

Rubertti Regular member

Trophy Points:
    28
    Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten.
    Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.

5. Rubertti

Rubertti Regular member

Trophy Points:
    28

6. apeli1

apeli1 Regular member

Trophy Points:
    26
    on sallittu silti ei löydy servereitä

7. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Rubertti: Jos lykkää palstoille useita vastauksia yhden asemasta, niin niitä voi poistaa sillä lisäys-korjausnapilla ruudun oikeassa yläkulmassa ja kirjoittaa, että poistettu kun monta tuli.

Hm, jo toinen palomuuri, joka ei toimi kunnolla. Taitaa olla jotakin erikoista päällä koneessa. Tarkista Internetasetuksista turvallisuustaso. Jos sieltä on kiristetty liiaksi, voi yhteyksissä tulla häiriöitä.

8. Rubertti

Rubertti Regular member

Trophy Points:
    28
    Jeps olisihan sitä tullut poistettua jos olisi afterdawn antanut jotain elonmerkkiä. Hyytyi siihen viestin kirjoitus tilaan ja siihen siotten jäikin. Olin siinä uskossa ettei viesti yleensäkään lähtenyt.

9. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Rubertti: OK, mulle sattui aivan samaa pari päivää sitten. Silloin vain lopputulos tuli jonkin ajan kuluttua palstoille ja ilmoitti sähköpostilla tulostaan jolloin pääsi poistelemaan.

10. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Rubertti: OK, mulle sattui aivan samaa pari päivää sitten. Silloin vain lopputulos tuli jonkin ajan kuluttua palstoille ja ilmoitti sähköpostilla tulostaan jolloin pääsi poistelemaan.

Hi, onkohan tässä ketjussa jotakin erikoista kun se lykkää mullekin noita tuplia. :-(

Last edited: Jun 26, 2007
  11. Rubertti

Rubertti Regular member

Trophy Points:
    28
    Hehe, ettei meilläkin olisi muurissa vikaa vikaa....

12. apeli1

apeli1 Regular member

Trophy Points:
    26
    kysymys uskaltaako semmoista porttia avata palomuurista kun UDP port 27950 että enemy terriotory toimis

13. SlimJoe

SlimJoe Regular member

Trophy Points:
    26
    Näin pc tools ja nettipelit toimimaan:

Ainakin CSS näkyy sen serverin ip johon yrittää mennä pelaamaan, jos näin on ET:ssäkin niin kannattaa tyhjentää loki pctoolsista ja liittyä serverille.. Sitten sammuttaa ET ja kattoa pctools logista sen servun tiedot (muista servun ip) ja logissa painaa sen kohdalla oikeeta ja add rule sille... näin toimii.. ((epäselväselitys :D ))

Last edited: Jun 30, 2007

Share This Page