olen hyväksynyt sen pelin kun peli käynisty kysyy että saako tämä mennä nettiin laitan kyllä silti ei näy servereitä
Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten. Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.
Luultavasti jos käynnistät pelin kokoruutu tilassa et näe sitä lupa kyselyä. Usein auttaa pelin käynnistämisen ekan window-moodissa niin palomuurin lupakyselyt näkyvät parhaiten. Tuo että et näe servereitä viittaa juuri siihen että itse pelillä ei vielä ole lupaa mennä nettiin.
Rubertti: Jos lykkää palstoille useita vastauksia yhden asemasta, niin niitä voi poistaa sillä lisäys-korjausnapilla ruudun oikeassa yläkulmassa ja kirjoittaa, että poistettu kun monta tuli. Hm, jo toinen palomuuri, joka ei toimi kunnolla. Taitaa olla jotakin erikoista päällä koneessa. Tarkista Internetasetuksista turvallisuustaso. Jos sieltä on kiristetty liiaksi, voi yhteyksissä tulla häiriöitä.
Jeps olisihan sitä tullut poistettua jos olisi afterdawn antanut jotain elonmerkkiä. Hyytyi siihen viestin kirjoitus tilaan ja siihen siotten jäikin. Olin siinä uskossa ettei viesti yleensäkään lähtenyt.
Rubertti: OK, mulle sattui aivan samaa pari päivää sitten. Silloin vain lopputulos tuli jonkin ajan kuluttua palstoille ja ilmoitti sähköpostilla tulostaan jolloin pääsi poistelemaan.
Rubertti: OK, mulle sattui aivan samaa pari päivää sitten. Silloin vain lopputulos tuli jonkin ajan kuluttua palstoille ja ilmoitti sähköpostilla tulostaan jolloin pääsi poistelemaan. Hi, onkohan tässä ketjussa jotakin erikoista kun se lykkää mullekin noita tuplia. :-(
kysymys uskaltaako semmoista porttia avata palomuurista kun UDP port 27950 että enemy terriotory toimis
Näin pc tools ja nettipelit toimimaan: Ainakin CSS näkyy sen serverin ip johon yrittää mennä pelaamaan, jos näin on ET:ssäkin niin kannattaa tyhjentää loki pctoolsista ja liittyä serverille.. Sitten sammuttaa ET ja kattoa pctools logista sen servun tiedot (muista servun ip) ja logissa painaa sen kohdalla oikeeta ja add rule sille... näin toimii.. ((epäselväselitys ))