itellä oli N82 mut surkean näppäimistön takia vaihdoin N95 josta N95 8G tota N96 ei ole eikä tule mut siinä sama kamera niin tekee mut se on pokkarin ainut toiminto itellä on järjestelmä kamera ja Canonin G5 mut känykkä on aina taskussa N82 oleva Xenon salama on täysin sama kuin pokkarin salama ainut - on että se syö akun aika nopeasti pimeässä pöyrä kellarissa otin kuvan kuva kohinaa oli niin että huomasi mut niin paljoo että olisi kuvan pilannut et sinä puuta heinää puhu esim kameran kuvan laadusta on vaikea sano mulle N95 kuvan laatu rittää ei se ole järkkärin luokkaa mut N95 8G lähes täydellinen joka paikan multimedia vehje kaveri omistaa kännykkä liikkeen esim Samsung_i900 omnia on testattu minulle kosketusnäytöllinen luuri on kömpelö siksi myin HTC pois
Ei jää n82:n etumatka pelkkään salamaan vaan myös kuvanlaadun on monesti todistettu olevan parempi kuin n95:ssa. Jos juuri kamerapuhelimen haluaa niin n82 on paras valinta hinta-/laatusuhteeltaan. N95(8gb) sopii paremmin juuri multimedianörtille, jolle n82-näppäimet eivät sovellu pelaamiseen+muuhun turhaan.
LG KU990 Wiewty. on itsellä. hyvin pelittää.hyvät toimnnot.mielestäni siinä hinta on kohdallaan.mitä kameraan tulee niin olen noita nokian puhelimia omistanut,jopa uusia malleja.niin en kyl vahtais nokiaan takas.
koittakaa nyt usko se on sama optiikka ja koko systeemi ainut ero on että N82 ei pakkaa kuvaa niin rajusti hain omaan N95_8Gsympian freak sivulta ohjelman joka ei pakkaa Jpeg kuvia niin paljoo vanha koulu kaveri on nokialla töissä joten uskon häntä ennemmin + olen omistanut tai ollu käytössä nuo kaikki manitsemani luurit esim Samsung_i8510 kuvia oli paraneltu joo ohan siinä hyvä kamera mut ei se ole oikein silti tosin viime viikonloppuna oli viittä vaille että en vaihtanut tohon Samsung i8510 malliin heh multimedianörti onko sellaisiakin
Inhottavia nämä mutu-keskustelut... Yritin etsiä netistä kunnon vertailuja asiasta, mutta valitettavasti en löytänyt sellaisia. Olisiko jollakin http://www.dpreview.com/ kaltaista lähdettä kamerapuhelimia koskien?
juuh nuo "mutu" jutut vievät lukemis halun kuten mun kirjoitus taito mut minkäs sille voi jos joku on ostanut 2 vuotta sitten puhelimen joka ei ollut hänelle hyvä ja sen jälkeen haukkuu kaikki puhelimet mitkä tulevat samalta merkiltä tai joku pikasesti kokeillut kaupassa ym paikassa ja ei ensi tuntumalta ollut hyvä ja sen perusteella arvostelee on ja ei ole arvostelu on vaikeaa kun joku joku tykkää ja joku ei esim ite en pidä kosketus näytöllisistä luureista musta ne on kömpelöitä ja niitä ei voi käyttää jos liikkuu (oma kokemus HTC Cruise -> Samsung i900 -> 48h hiplailu kaverin HTC HD) kakkos puhelimena olleen HTC Cruisen vaihdoin Samsung i900 oli 2 viikkoa mulla myin sen tutulle hän taas melkein rakastu ko luuriin eli vaikka joku haukuu niin toinen voi kehua samaa puhelinta tämä Gsm Arena on kait euroopan suurin puhelin foorumi mistä löytyy melkein kaikki mailman puhelimet hyvillä vertailu testeillä + osissa käyttäjä kommentit ja mitä tulee puhelimen kamera laatuun niin omassa sigussa alla on paljon kuvia kaikki otettu N95 8G kuten nää messu kuvat
Tuossapa ihan hyvä 5 mpix kamerakänny kilpailu http://www.gsmarena.com/grand_five_megapixel_shootout-review-206.php Ja sama 8 mpix kännyillä http://www.gsmarena.com/8_megapixel_grand_shootout-review-296.php Ja tosiaan kuvailupainotteinen.
Johan asia tuossa ennemmin on jo korjattu, jos vain viitsisit lukea. Että siis tässä ei olla kuitenkaan n91(i):stä mitään puhuttukaan.
no joo olihan tuubissa N98 Nokia N98 tai Nokia N99 tosin nokia on vasta julkaisemassa ensi tammikuussa N97 mallia