Kannattaa harkita tätä käyttikseks, jos ei tarvii niitä paria lisäominaisuutta mitä on professional versiossa: http://www.jimmspc.fi/tuote/GFC-00601?t=false Säästää voi myös kokoamalla itse (suosittelen! helppoa jos jaksaa keskittyä. Apua voi pyytää täältä afterdawnin sivuilta, jos jotain sattuu esiintymään.)
Esim mitkä? Suurin osa peleistä on tehty myös vistalle, eli tukee windows 7. Jos joku peli on niin vanha, että ei toimi Windows 7 suoraan, niin melkein aina riittää se, että laittaa XP yhteensopivuustilan + suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana kohtaan rastit. XP-mode on hyvä esim. jos käyttää ammattilaisohjelmia, mitkä vaatii täyden tuen XP:lle. Pelikäytössä omasta mielestäni aika turha.
Aijon tilata tuon saman paketin mutta paremmalla Ati Radeon HD 5870 -näytönohjaimella. http://www.jimmspc.fi/tuote/21161-00-50R Ohjaimen saatavuus näyttää kuitenkin aika synkältä toistaiseksi. Osaako kukaan sanoa, kuinka kauan tuon paketin saapumiseen Jimm'siltä voi kestää? Ajattelin tilata niin että saisin ennen joulua, mutta ilmeisesti se saattaa jäädä ensi vuoden puolelle?
_kooma_ setti näyttää hyvältä kieltämättä mutta eihän intelissä ja AMD:ssä ollut ainakaan joku aika sitten erona pääasiassa kuin se että intelistä ei nähnyt että se oli hajotettu kellottamalla toisin kun AMD:stä näki mutta nykysin näkyy molemmista? jotenki olen huomannut että tämä sivusta on erittäin paljon inteliä suosivaa mutta jostain syystä en näe että se olisi mitenkään erityisesti parempi kuin AMD paitsi että AMD on aika paljon halvempi kun kahtelee...
Amd:n piirisarjoissa on ollut huomattavasti pitempi elinkaari, mitä Intelin. Mielestäni Intel-kokoonpanossa pitää aina vaihtaa myöskin emolevy samalla, koska saman kannan prosessorit eivät tarjoa "radikaaleja" nopeuslisäyksiä. Amd:ltä sen sijaan saa vielä Am2-kantaan kohtuu tehokkaita prosessoreja ja se on tullut markkinoille v.2005. Kooman paketti tarjoaa pelaajalle enemmän tehoa ja tulevaisuuden päivitettävyys on paljon parempaa.
osta se mun ehottama =D Mä laitoin sen jo itelleni tilaukseen =) toivottavasti ehtis tulla enne jouluu