1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Paras soitin linuxille

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by kani67, Apr 11, 2008.

  1. 5trummer

    5trummer Member

    Joined:
    Apr 2, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Viime aikoina olen etsinyt Amarokin kaltaista ohjelmaa, joka osaisi gaplessin. Olen myös yrittänyt säätää Amarokia, mutta aina se tauko esiintyy.

    No, olen muutenkin käyttänyt MPD:tä jo kauan (ncmpc clienttina), mutta alkanut kaipaamaan Amarokin monipuolisia soittolistoja jne.

    Rhythmbox kuitenkin osaa gaplessin, ja siinä on ominaisuuksia hyvin. En kyllä vielä ole oikein tottunut siihen. Rhythboxissa pitää asettaa crossfade nollaan sekuntiin että toimii.
     
  2. Sakarias

    Sakarias Active member

    Joined:
    Oct 26, 2004
    Messages:
    1,806
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    68

    Amarok on aika raskas ohjelma ja replaygain on totetutettu aika tökerösti. Kuvaruutunäytön poisto saattaa vähän lyhentää taukoa. Sellaiset levyt kuin Pink Floydin Dark Side of The Moon kannattaa ripata ihan yhteen tiedostoon. Levyissä joissa biisit vaihtuvat ilman selvää taukoa ovat aina ongelma. Amarok osaa cue tiedostot. Samoin flac, jolla itse paakkaan musaa.
     
  3. SkinGull

    SkinGull Member

    Joined:
    May 10, 2008
    Messages:
    49
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Pistetääs sitten omaakin kokemusta muutamalta viikolta.
    Itse olen tykästynyt Rhythmboxiin(kai sen oikea nimi tuollain kirjoitetaan?), kun tulee Ubuntun mukana eikä ole kauhean raskaskaan.
    Amarok oli jossain vaiheessa, mutta se oli niin tehosyöppö että kone hidasteli vähän väliä. Sitten kun Amarokin otti pois päältä, kone huusi hulluna ja järjestelmän valvonnasta kun katsoi, prossut pyörivät 70% paikkeilla. Uudelleen käynnistys auttoi asiaa. KDE:lla tuo Amarok saattaisi ollakin ihan toimiva, mutta KDE ei ole yhtään minun makuuni.
     
  4. leipuri

    leipuri Member

    Joined:
    Jan 30, 2007
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Oma lempparini on banshee, onnistuu cd-levyjen tallentaminenkin koneelle kun en halua kuluttaa dvd-asemaani :)
     
  5. KurkoFi

    KurkoFi Member

    Joined:
    Feb 8, 2007
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    banshee on tuntunut tähän mennessä parhaalta... Ennen käytin xmms:ää jonka kehitys lopetettiin ja Audacious ei ollut muutaman bugin takia niin hyvä...
     
  6. McMcMc

    McMcMc Regular member

    Joined:
    May 29, 2007
    Messages:
    124
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jep... Täältä myös yksi ääni Bansheelle.
     

Share This Page