Mahtava peli. Parasta myös, Helsinkiä muistetaan Jos joku simulaattori tai Tycoon taikuri ei ole vielä pelannut tätä, niin kannattaa ihmeessä kokeilla. Iloinen yllätys oli myös pelin sisäinen simppeli kaupunki editori
BioShock 2 on ainakin ihan jees, ite diggasin. Crysis on kanssa kova. Star Wars The Force Unleashed I ja II on kovia pelejä kanssa. Nää on tietenkin makuasioita
Naps naps, juu Bishockit on pelaamisen arvoista kamaa. Crysis on varmaan aika kelpo myös, mutta en uskalla mitään tilata, kun oon varma ettei tuu toimimaan. Star Wars FU yks ja kaks on myös kaverin tykönä konsolilla tultu pelattua (kamu asuu heti seuraavalla ovella, ja tulee aika useesti käytyä sielläkin... Lukio kamuja, katsos ) Hyvä peli maku sulla, Mac. Siis tää mun kommentti on myös vähän makuasia
Jos et oo varma että toimiiko Crysis koneellas, niin en välttämättä menisi tilailemaan Metroa. Siinä on peli, joka vie tehoa. Mutta joo, itse mitä olen pelaillut, niin tietenkin AoE 2: Age of Kings, paras strategia mitä olen pelannut. Jos olet pelaillut, niin tiedät mistä puhun Civ 4 on kans kokeilemisen arvoinen. Muutaman tunnin olen saanut kerralla kulumaan kun kaverin kanssa pistettiin konetta vastaan. Legendaariset Battlefieldit tietenkin, vaikka varmaan kannattaa tuota kolmosta odotella. Heroes of Might And Magic on kans kelpo pelisarja, jos sattuu sellaisita tykkäämään. Mielestäni kolmonen on paras, vaikka itselläni on vitonen. Siinä olis muutama ehdotus, mutta varmaan tuolaisena pelikettuna olet jo monia pelaillut. Sellaisen kysymyksen esittäisin, että oletko grafiikan vai pelattavuuden puolella. Mielestäni vanhat legendat vievät uudet grafiikkahirmut mennentullen. Tietenkin on näitä nuoria, joiden mielestä peli ei voi olla hyvä, jos sen grafiikat eivät ole hyviä. No jaa, jokaisella on mielipiteensä, mutta mielestäni vanhat retrot vievät koska vaan uudet
No, ei voi enään estää tilausta, kun on tilattu. Mut se nähdään paikan päällä että toimiiko... Age of Empires on tuttu peli sarja, kuten myös Civilization. Civ4 on mahtava peli lanissa tai samalla koneella... Battlefield on ihan passeli.. eli kelpo. Tykkään 1942 ja kakkosesta eniten. Heroes of Might and magiciä on joo pelattu. Kylläkin ainoastaan vitonen ja sen lisärit. Tohon kysymykseen täytyy sanoa, että olen pelattavuuden puolella. Hyvä grafiikka ei pelasta huonosti suunniteltua pelattavuutta, paitsi saduissa. Olen niin sanotusti "kaikki ruokainen" pelaaja, eli kyllä maistuu uusi että vanha pelattavuus. Kyllä mää nuorena poikana olin aika nirso grafiikan suhteen, mutta maku muuttui ajan myötä. Kun tuli löydettyä paljon vanhaa kultaa, niin näkökulma itsestäni vaihtui. No, peli mikä peli... Kiitos kysymästä!
No, jos metro toimii niin sitten toimii Crysiskin. Tuo Crysis 2:kin on tulossa kaiketi lähiaikoina. Portal 2 tulee huhtikuussa (kai). Skate I, II ja III on mukavia. Pelattavaa vähäksi aikaa. En ole kyllä varma onko tehty PC:lle. Saints Row 2 maybe ? Red Alert 3 on hyvä jos pidät Age Of Empires -tyylisistä peleistä. Prkl kun ei muistu tuon pelikategorian nimi mieleen. c
No kai sitten voi kattoa että Jos metro toimii niin vois Crysistä... Juu kuten on puhuttu, ollaan Portal kakkosta sisaren kanssa odottelemassa... Skate kakkosta on kaverin konsolilla pelattu... Ihan kelpo skeittailu peli. Saints Row 2 joo... RA2 ja kolmonen jon kuitenkaan kovin peli sarjasta pitänyt Olin vähän pettynyt, kun idea oli mahtava... mutta itse juttu meni aika lapselliseksi leikiksi. Plääh... Missä sodan kauhut? Anyhood, en ole täällä arvostelemassa, vaan vastaamassa. R3 on pelattu kuitenkin. No, jos haluat tietää mikä on Red Alert- pelien genre, se on RTS (Real Time Strategy)
Real Time Strategy=RTS. Muita pelaamisen arvoisia RTS pelejä: R.U.S.E Star- ja Warcraftit Supreme Commander: Forged Alliance Company of Heroes lisäreineen Kelpaako Trigolylle TBS tai näiden kahden sekoitus jossa Imperiumia hallitaan vuoropohjaisesti mutta taistelut ovat tosiaikaisia?
Jooh, kaikki tosta on pelattu patsi Company Of heroesin lisäosat... En tiiä pelaanko.. Kyll kelpaa, pelit useimmin ovat hyviä Tack!
Sword of the stars laajennuksineen ja Total war sarjan pelit. Vajaan 2 vko päästä tulee uusi TW minkä hankinta, MB:n Ennakon mukaan, on pakko rako TW faneille ja miksei myöskin muille. Master of Orion 1 & 2, Civit ja mielestäni edelleen paras TBS koskaan: Massive Assault. Tosin Massive Assault on parhaimmillaan netissä muita immeisiä vastaan pelattuna, vaikka AI:kin tarjoaa sopivaa haastetta aluksi.