1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Peli Koneen Kasaaminen Jimms's Pc Storesta

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by MAiiro, Nov 14, 2008.

1. EeroKakko

EeroKakko Active member

Trophy Points:
    66
    Mistäs ne saa tietää, että sinulla on ollut joku muu jäähy siinä? :)
    Ei kaikkea tarvi aina kertoa...

E: typo

Last edited: Nov 16, 2008
  2. Falconzz

Falconzz Regular member

Trophy Points:
    26
    Niinhän se menee :)

3. MAiiro

MAiiro Guest

Tarviiko tollasen Prosessorijäähdyttimen ostaa erikseen vaikka normi jäähdytin olisikin vähän huonohko. ei se kai paljo haittais jos 35.00 € lisätään budjettiin.

Jos se kuitenkin lisättäisiin, vaihtaisko ne sen siellä jimmsillä sen normaalin jäähdyttimen tohon 35 euron erilliseen jäähdyttimeen tolla 50 euron kokoonpanolla?

katselen tästä vielä huomenna miten homma on, kiitos vastauksista :p

4. EeroKakko

EeroKakko Active member

Trophy Points:
    66
    Ei sitä tarvi. Kyllä se boxed-jäähy riittää, jos ei pieni melu haittaa.
    Voihan sen jäähyn myöhemmin ostaa, jos alkaa boxedin ääni rasittamaan.

Edit: Siinä vaiheessa ainakin, jos meinaat kellottaa, niin jäähy vaihtoon.

Last edited: Nov 16, 2008
  5. MAiiro

MAiiro Guest

Niin mulla on nyt kauhee Meluapina koneena, muuta kun kuuntelen musiikkia tai katselen videoita niin äänet jäävät alle reilusti alle, ja nämä uudet komponentit ovat varmasti hiljaisempia joten tuskin ääni on kauhea ongelma minulle.

Vaikuttaako tuuletus vain pelkästään ääneen vai vaikuttaako myös tehoon tai muuhun asiaan?

edit: Oon aikamoinen tietokone pelle, oon aina saanut viiruksia tai viallisia bios asetuksia, joten tuskin mun kannatais kellotella mitään muutakuin rannakelloja xd

riittäköhän noi ghz nyt ainakin ihan hyvin pelien pelaamiseen ja videoiden katseluun ( taitaa kuitenkin minulla olla enemmän sitä musiikin kuuntelua ja videoiden katselua kuin pelaamista)

vanhemmat ovat tyytyväisiä tohon 1060 euron hintaluokkaan joten jos kellotella tulevaisuudessa haluaa sitte kai vois vähä tuulettimia ja mitä lie asennella sinne peltiviidakkoon.
    JJoo hyviä öitä ja huomenna jatketaan, morjens!

Last edited by a moderator: Nov 16, 2008
  6. EeroKakko

EeroKakko Active member

Trophy Points:
    66
    Se vaikuttaa lähinnä komponenttien lämpöihin. Laadukkaat tuulettimet, kuten Noctua NF-P12, ovat myös hiljaisia.
    6 vuoden takuu tuulettimelle kertoo jo mielestäni jotain laadusta :)
    Jos nyt välttämättä haluaa hiljaisemman kopan, suosittelen investoimaan edellämainittuun Noctuan tuulettimeen/tuulettimiin. Lisäksi omasta kokemuksesta voin suositella prossulle Noctua NH-U12P:tä (jolla myös 6 vuoden takuu).

7. MAiiro

MAiiro Guest

Taidan ostaa nuo äänikortin ja tuulettimet tietokoneen oston jälkeen, yksi äidin kaveri tarjoutui kasaamaan tuon konepaketin ilmaiseksi, se voi sitten kertoa miten noita äänikortteja ja jäähdytin tuulettimia voi asennella myöhemmin.

¨Noh nyt on kuitenkin kaikki selvää joten eikuin vain odottelemaan että rahat kerääntyy ja joulu lähestyy, kiitos kaikille avusta ja neuvoista =p

Share This Page