Ja joku juur täsä selittikin että eihän ne sillä vakio 1333 mhz jännitteellä sitä virrankulutusta mittaa, hyvä minä, en tullu ajatelleeks
Aion pitää ton 25'5 näytön koska se on isompi ja 1900x1200 on kivemp kun 1080. Eikä hintakaan nyt päätä huimaa, näytöt kun ei kehity huipputahtiin ni se kestää. Ottaisin 1 x 5970 kun sitä on suositeltu, mut mitä kattelin ni kyl se melkein 700€ on eikö? Toinen on sitten tuo kotelo asia, jos on kerran jonku gold awardin saanut ni pakko sen on hyvä olla myös tuuletuksen kannalta, ei pelkästään hiljaisuudessa. Katon nyt vielä koppa-asiaa, mutta siis toi kortti nyt on pirullinen ongelma. Edit: Ja muistit näköjään vaihtoon kun tuli yhteisymmärrys
Jep, on se hyvä tuuletukseltakin, muttakun noin tehokkaita osia niin kyllähän ne nyt lämpöökin paljon tuottaa. Ja isompikin toi sniper kotelo tais olla.
no taitaa näytön kanssa mennä tuo minun ehdotus budjetista yli, kun yrititin vaihtaa prossun i7-960. hinnaks tuli joku 2100e. Minusta tuo i-7 930 on erittäin hyvä prossu... ja 920 melkein sama... ja pelikonehan on kyseessä niin näyttistä kuormitetaan varmasti enemmän. Mutta itse ottaisin näyttikseks hd 5970 ja vaikka sen amd:n alustaks. Ei vaan taida olla monessakaan ohjelmassa/pelissä tukea 6 ytimelle...
Sorry .... katsoin väärää konepakettia .... ihmettelinkin, olitko laittanut mukaan 169 euron Benqin. Itse ottaisin tuon Fractalin kotelon. Se on hyvä. Ne äänieristeet haisee ensin vähän bitumilta lämmetessään, mutta se haju häviaä ajanmittaan, HD5970 on kyllä tosi kallis kortti http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AX5970-2GBD5-MD?t=false
No nyt on päivitetty, nämä on ja pysyy ellei nyt tule vielä jotain mullistavaa tietoa. Tosin oon hieman "huolissani" et mahtuuko kaikki tohon koppaan. Kaveri sanoi kyllä että ne varmaan mahtuu jos leikkaa jotain "Hard drive bay:ta". Edit: Tuskin Jimm's tekee sellasta? Mua ei muuten haittaa vaikka olis isompi case, kunhan lämpötila ja tuuletus toimii ettei mikään ala käryämään. P.S Onko kaikki varmasti yhteensopivia?
En näe syytä miksei osat mahtuisi? Onhan tuo 5970 toki käsittämättömän pitkä näyttis, mutta eiköhän se vielä sinne mahdu. Ottavat varmasti Jimiltä yhteyttä jos ei muka mahdukaan.
Tuleekos tossa CM Storm Sniper Black Edition ATX-kotelossa mukana tuulettimia jotka siirtävät sitä ilmaa sitten pois? Kun kaveri kehotti tarkistamaan että ilma siirtyy ulos, eli tarvitsisi 2-4 minifania. Tuo on vähän epäselvä tuo kotelo kun siinä sanotaan että "Jäähdytys" kohtia on joka paikassa koteloa, mutta tuleeko tuulettimia mukana?
Kotelo pitää sisällään 3 200mm tuuletinta ja paikat on muutamalle 140mm tuulettimelle myös: http://mato78.com/uutiset/69-hardwa...-cm-storm-kehitystiimiltae-uusi-sniper-kotelo Google can help ya all.
Oih kiitos, jooh toi google unohtuu välillä Kiitokset kaikille avusta, woulda never gotten outta this without ya ^^!