Itse tilasin jokin aika sitten täältä tällaisen koneen! Olen ollut todella tyytyväinen! http://digimikko.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=8101
No hyvä että olet tyytyväinen. Nyt on joka ketjussa erikseen tuokin tarina. Ja minä joka ketjussa moittimassa Offtopic, Antin kone on kyllä ihmeen hyvä valmiskoneeksi. Osista kasaamalla olisi kyllä saanut paljon paremman, mutta tuo on yksi parhaista pakettikoneista tuohon hintaluokkaan!
Vielä rupesin säätämään noitten kanssa ja hyvin parani prossu ainaki mutta kolmesta eri paikasta täytyy tilata eikä se tietenkään minua haittaa kun noin halvalla saa. Kysyisinkin riittäkö 500W poweri vieläkin? Tuntuu jotenkin niin pieneltä vaikken mitään powereista tiedäkkään. Emo: M4A87TD EVO Prossu: Phenom II X6 1055T Prossu cooleri: Freezer 7Pro Rev 2 Näyttis: GeForce GTX 460 768MB RAM: 2x2GB 1333MHz Kotelo: Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case Joku LG DVD asema Poweri: 500W Strider Essential 802,10€ EDIT:
Anteeksi tupla postaus mutta tuli mieleen, että koneen olisi tarkoitus pyörittää nykypelejä ja hieman vanhempiakin täysillä grafiikoilla. Esim. Far Cry 2, MW1, Crysis, BFBC2 ymymym. Joten riittäkö tuo siihen? Ja riittäkö 500W poweri tuohon yllä olevaan settiin..? EDIT: Oikeastaan 1. sivun vikaan settiin.
No jokainen noista pyörii kyllä aivan täysillä asetuksilla. MW1 ottaminen mukaan vertailuun on aika typerää, koska se ei ole mitenkään vaativa saatika erityisen nätti ja raskas peli... Mutta ihan sama. FC2 ei myöskään ole niitä vaativimpia pelejä, mutta hyötyy PhysXistä kivasti ja nVidian näyttis auttaa siihen pulmaan. Toimii hyvin. Ja se 500W riittää ihan mainiosti!
Juu kiitos tästä tiedosta! Ja kunhan sanoin sen MW1 vaikka tiesin, että se nyt ainakin toimii täysillä.
Joo, ja tuo pelittää kyllä Crysiksen ja Far Cry kakkosen tosiaan ihan vaivatta. Kyseiset pelit ovat kyllä niin makeaa katseltavaa täysillä asetuksilla, että
Ylemmässä viestissä virheitä, tässä kokonaisuus Vaihtoehtoja saa esittää Yhteensä 813.20e Käyhän kaikki yheteen ja onhan virtalähede VARMASTI riittävä? en ollu ihan varma?...