Niin, faktaa tästä ? Vai huuteletko huuten vaan ? Voi se konkkaan olla menossakin, mutta ois kiva saada pätevämpää perustetta asialle.
Vastasivat nyt Hardwariumista ja sanoivat, että tilaamaani prosessoria (Intel Xeon E3-1231 v3) eivät välttämättä saa toimitettua ja jos näin käy niin tarjoaisivat tilalle Intel i5-4460 ja hyvityksenä siitä muiden osien tilalle parempaa tavaraa. Itse kun en näiden osien päälle sen kummemmin ymmärrä niin kuulostaako tuo sellaiselta diililtä johon kannattaa tarttua vai ottaakko vain rahat takaisin ja tilata jostain muualta.
Rahat pois. Tai uusi paketti i7-6700 -prossulla jos kohtuullisessa ajassa saavat toimitetuksi. Edit: Jos koneen kanssa ei hirveetä kiirettä ole niin ensi kuussa on tulossa uusia prossuja kummaltakin valmistajalta. Sikäli nyt ois hyvä aika katsella vähän.
Näin. Yllättävän nopeasti aika kuitenkin menee. On sitten eri markkinat tai ainakin vaihtoehtoja uudemmilla ominaisuuksilla. Hintataso jää nähtäväksi.
http://www.mindfactory.de/info_center.php/icID/21 Eikös tuon mukaan pitäisi Saksastakin saada kasattuna? HUOM! En ole itse ikinä testannut ja en tiedä toimivuudesta enkä kauan tuohon menee.
Vaikee sanoo, hirveesti jengi kertoo että konkkaan ois kauppa menossa. Kuitenkaan mä en ole löytänyt tästä suoraa faktatietoa, vaan kyseessä on yksittäisiä henkilöitä jotka puhuu tätä foorumeilla. Jos haluut olla varma, niin tilaa bussi-/postiennakolla niin et ainakaan maksa tyhjästä.