Ei tarvitse ostaa kumpaankaan mitään tuulettimia lisää. Tuovat vain ennestään ilmaviin koteloihin lisää melua ja vievät celsiuksen tai pari pois. Ota se kumpi miellyttää enemmän silmää tai on halvempi. Ei noissa niin ratkaisevia eroja ole. Offtopicina muuten mukava nähdä, että matoa ja sen sanomisia arvostetaan niin paljon, että ne on mainittu coolermasterin omillakin sivuilla Itse ottaisin HAFin.
Kiitos mukavasta palautteesta. HAF 912 Plussan taidan valita. Hieno, ilmava ja sopivan hintainen. Kumpaakaan tuotetta ei löydy silentrigistä mutta kysyin heiltä että pystyisivätkö tilaamaan noista jommankumman ja mikä olisi hinta? He siis tilaavat tuotteita sinulle vaikkei niitä valikossa olisikaan. Tää projekti taitaa olla aika loppupäässä , ellei mitään yllättävää löydy. Ostopäivästä ei ole tarkkaa tietoa mutta lähiaikoina pitäisi Jäi vain pieni kysymys mieleen. Saisin kaveriltani Windows 7 Ultimaten ulkoiselta kiintolevyltä, mutta voiko tästä aiheutua ongelmia? Takuussa / palautuksessa ei mene läpi? Windowsi / tietoturva huomaa että piraatti ja sulkee koneen ? Onko turvallista käytää siis piraatti käyttöjärjestelmää kasatussa koneessa, kun se kuitenkin ainakin 100e maksaisi lisähintaa?
Ei missään nimessä kannata piraattia käyttää niissä on paljon ongelmia esim. päivitysten kanssa. Aito on 100€ arvoinen.
Osta Home Premium 64-bit. Et voi rekisteröidä tuota Windowsia, jolloin Windows ei salli useitakaan juttuja ja on puutteellinen. Tietyn ajan päästä Windows ei myöskään käynnisty. Puhelinsoitolla mikkisoftalle saat käytetynkin rekisteröityä, jos vaan onnistut uskottelemaan ja todistamaan että Windows on aito, vaikkei se ole. Tee mitä teet mutta suosittelen ostamaan.
Epäilin vähän itsekin tuon piraatin toimivuutta, eikä isäkään oikeen tykännyt. Tosin kavereilla jolla on piraatti win 7 ultimate on tulleet päivitykset samallalailla kuin itselle aidolla win 7 homelle , samana päivänäkin? Tosin voi tulla noita ristiriitoja, sallimisia ja kaikkea turhaa. Kait se on ostettava, vaikka kirpaiseekin
Mulla ei ole ollut mitään ongelmia, päivityksetkin on käytössä. Jos haluaa olla varma, ettei windows tunnista, että käytössä on piraattiversio, voi päivitykset ottaa pois käytöstä. Päivittämätönkin Windows riittää hyvin kotikoneessa. Windowsin voi aktivoida crackillä. Mitä ominaisuuksia ei voi muka käyttää ja miten puutteellinen? Luulis Ultimatessa olevan enemmän ominaisuuksia kun home editionissa. Miksi ei käynnistyisi? Miksi maksaa 100e jos sen saa ilmaiseksi? Huomaa kyllä, että teillä on kokemusta piraatti Windows 7:sta. Ei tule mitään ongelmia takuu asioiden kanssa. Käyttökin on turvallista.
Riippuu vähän mistä hankittu ja minkälainen joillakin on ollut, kun ei ole ollut aito. Eikä me niitä positiiviä asioita kerrota, koska emme piratismiä tue
Rekisteröimätön Windows ilmoittaa, että jos ei rekisteröi oliko viikon vai kuukauden kuluessa, Windows käynnistyy vain jonkin sortin aktivointiruutuun. Nähty on. Windows Seiskassa on tietoturva-aukko johon tuli päivitys joskus heinäkuussa. Tokko täysin päivittämätön on ainakaan turvallinen. Niin, miksi ylipäänsä ostaa mitään? Rupeankin tässä varastamaan autoja, vaatteita, ruokaa ja tietokoneen osia. Miksipä maksaa kun morani ansiosta saan ne ilmaiseksi!
Ulkoselta? Kuulostaa oudolta. 30 päivää aikaa aktivoida. Piratismissa ei varasteta, siinä kopioidaan. Kaks täysin eri asiaa.
Joo mun kaveritkin sanoivat että päivitykset tulee , ei ole ollut vuoden käytön aikana mitään ongelmia, joten sä wasdasi suosittelisit ottamaan kaverilta sen win 7 ultimate 64bittisen? Se on asentanut sen itselleen ja yhelle toiselle mun kaverille, eikä kummallakaan mitän ongelmaa. No kattoos mihin johtopäätökseen tulen, enemmänkin isä siitä päättää Mutta kiitos kaikille mielipiteistä ja vastauksista!
Samahan se on että onko sulla lompsassa nappeja vai 100e Voihan sitä piraattia kokeilla, jos ei pelitä niin sit ostaa, ei se formatointi hirmuvaikeeta oo..
Hei taas! Lueskelin kaikenlaisia testejä ja vertailuja moniin komponentteihin mitä minulla on valinnoissa. Kaikki näytti hyvältä, mutta kysyisin tälläistä: Onko Ati radeon hd 6950 näytönohjain 60e panostuksen arvoinen 6870-näytönohjaimesta? 6950 on aika samaa luokkaa mitä 5870, mutta tuon 2gb ansiosta tässä testissä : http://www.hardware.fi/artikkelit/a...950_onko_kaimaani_alligaattori_vai_krokotiili 2GB etulyöntiasema voi tuoda hyötyä peleissä kun verrataan 5870 ja 6950. Eli 6870 riittävän hyvä pari vuotta pelit maxil , vai 70e panostuksella 5870 / 6950?
Testien perusteella hyöty ei ole hirveä suuri, mutta eikö muka tuo kaikki Cypress --> Cayman järjestelmä + POWERCOLOR AMD RADEON HD6870 1GB GDDR5 Engine Clock: 900MHz Memory Clock: 1050MHz (4.2Gbps) POWERCOLOR HD 6950 PCIE 2GB DDR5 EYEFINITY UUTUUS Engine Clock800MHz Memory Clock1250MHz (5.0Gbps) EIkö tuon perusteella olisi järkevämpää ottaa 6950? Vai onko se niin että kehitystä ei ole paljoa tullut 6870-6950?
Hmm... Monenlaista kantaa näkyy. Osaisiko joku perustella minulle syvällisemmin miksi juuri 6870 ei ole paljoa parempi kuin 6950 tai miksi minun kannattaisi ottaa 6950 , 6870 sijaan? Jos saan budjetin venymään 6950 mittoihin, muut osat pysyvät samana, niin onko siitä suoranaista hyötyä peleissä / arkikäytössä, huomaako eron? Voisi tuota 6950 kellottaa ati overdrivellä ja hankkia kotelon sivuun tuulettimen, eikös silloin olisi järkevämpää ottaa 6950? Mahtavaa jos joku viitsisi kertoa perusteellisesti asian, sillä luin noita testejä tunnin pari ja sain itse ainakin hyvän käsityksen 6950, se on 5870 huomattavasti parempi, halvempikin!