Ota jimmyltä, jos on halvempi. Takuu palautukset toimii jimmyllä, jos tietää miten se tehdään ja lukee ohjeet. RMA hakemus numero kannattaa kirjoittaa pakettiin 20 kertaa ja täytää myös RMA hakemus. Minulla on menni viikko siitä kun lähetin niin sain takaisin. Ostaessa menee max 4 viikkoa, että saat koneen.
Selvä. Joka pakettiin 20kpl ? Hakemuksen tiiän, pitää olla hyvin paketoitu, ostokuitti , ne numerot ja postiin? Jimssin asiakaspalvelu on kyllä joillakin ollut etanan vauhtia. Vastaavat s-postiin 2viikossa , eivätkä ilmoittele s-postiin että onko osat myöhästyneet / paketti valmis , ettei pitäis omalla kustanuksella soitella sinne. Noo mutta toivottavasti saisin silentrigiltä tietää piakkoin noi hinnat, että tietää sitten mistä tilais, ei jaksa odottaa Onhan silentrigikin ihan luotettava paikka, jos pystyis hesasta hakee niinkin jimssiltäkin niin sekin olisi mukavaa, kun niitten pääkonttorikin on siellä.
Minulla vastaavat sähköpostiin 15 minuutin sisällä tai max 2h menny Lähetän sen viestin aina kun liike on auki.
Joo no kokemukset ollut 50/50, joillakin todella ripeätä ja hyvää toimintaa, joillakin hidasta, voi johtua osastakin Mites tää kuin luin Jimmsin Takuu-osiota! 6.Kootuissa konepaketeissa vastuu viallisen osan selvittämisestä aiheutuvista kustannuksista on paketin kasaajalla. Eikö sitä konetta voi viedä jimmssin huoltoon että ne toteais sen vian? Sillä enhän mä osais löytää just sitä komponenttia missä on vika? 1 vuoden takuulaajennus 50e , joten turhan kallis!
Kyllä me se täällä afterdawnissa löydetään eli jos kasaat koneen eikä toimi vaikka kaikki on kunnosa, niin sinun pitää etsiä rikkinäinen osa ja lähettää takas sitten saat uuden. Kyllä se meiän kanssa pitäs löytyä
Kiva kuulla! Tää Afterdawnin yhteisö on niin mukavan ystävällinen ja auttaivainen Olen oppinut paljon tätä foorumia lueskelessa 29. lähen viroon yli puolestoiks viikoks , joten haluaisin pistää tilauksen menemään ennen sitä! Toivottavasti saavat maahantuojalta tiedot nopsaa mulle, sillä kohta tulee kiirus valita kauppaa EDIT: Tulipa mieleen että kaikki aina kehottaa pistämään ennen emolevyn kiinnitystä ruuvit kiinni. Menevätkö nämä ruuvit koppaan / emoon? Emolevy kopan kiinnikkeisiin ja sitten ruuvataan kiinni? Koppaan 2 ruuvia kiinni, emo päälle ja ruuvaa sit kiinni, hyvä video , selkeä oli tuo
Muuten muistit on hyvä laittaa, joskus ennen prossu cooleria. Ainakaan minulla ei ole muistien ja coolerin välissä yhtään tilaa enään :S
Mites tälläne kun nois videoissa ne pistää tipan siihen prossun päälle ja pistää coolerin päälle, vähän liikuttaen sitä. Te neuvotte että coolerille tippa ja pankkikortilla levittää sen, sitten se kiinnitettäis prossuun. Kumpi tapa on parempi? + Ruuvit valmiiksi koppaan ja sit ruuvaa kiinni emolevyyn , vai miten ne ruuvit kiinnitetään + emolevy?
No levittämällä menee varmasti tasaisesti ja ohuesti joka paikkaan. Liikuttelu on myös ihan ok. Mieluusti levitä eka kortilla. Koppa kyljelleen korokepalat ja emolevy nätisti sisään koskemalla vain emon reunoihin sitten ruuvimeisselillä ruuvat kiinni sinne. Normaalia ruuvimeisselillä ruuvausta pitäisi onnistua
Joo , sen tajusinkin Onko teillä mitään käsitystä minkä hintainen suurinpiiretein tuo Nvidian GTX 560 tulee olemaan? Jos se on 6950 tasoinen niin sekin 300e noin vai? Muuten laskevatko komponentit tälleen joulun jälkeen kun kaikkea on myyty hyvään hintaan , vai juuri nousevatko hinnat sen jälkeen? Et olisiko taloudellisempaa tilata kone 2-3vko jälkeen vai jos tilaa nyt , saa halvemmalla? EDIT: No nyt selkis tääki. Tilaus lykkääntyy 2-3viikkoa, että katsellaas sitten lisää. Enpä usko että mitään tosta jimssin paketista muuttuu, ellei hinnat muutu hirmusti komponenteille tossa ajassa.
Juu voipi olla että saat halvemmalla, kun tulee uuttaa osaa markkinoille tammikuussa niin hinnat heittää häränpyllyä ^^ GTX 560 hinnaksi povataan juuri 6950 luokkaa. Ei kumminkaan ikuisuuksia kannata venyttää, jos haluat uuden koneen, sillä kokoajan puskee uutta tavaraa markkinoille. 2-3 on ihan järkevä aika odottaa vielä
Joo. Itse jos tilaisin niin olisin jo viikko sitten tilannut. Isä on tässä enemmän se maksaja niin enemmän se päättääkin. Katos kun on näitä "joululahjojakin" ostettu mahdollisesti niin kukkaroa on jo venytetty vähäks aikaa Olihan tääkin hyvä että nyt perehdyin koneen kasaamiseen ja itse osiin paremmin, tajuun jo paremmin näistä jutuista Mutta parisen viikon päästä juu, alan tinkaamaan kun virosta tulloon Näillä nykyisillä specseillä oon kyllä yllättävän hyvin pärjännyt D BFBC2 pyörii 1280-resolla ja herkut pois. mw2 pyöri täysillä, mut jos näitä uusimpia pelejä edes haluais kokeilla, niin ei tuu kesää tällä koneella Näyttis : 4650 Prossu : Athlon x3 425, ei voi avata 4:jättä ydintä loput onkin kiinabombereita , ei mittään hajuu. Yleensä kaupassa ne hehkuttaa noita näyttis / prossu, muu jääkin hämärän peittoon, muistia tietystil liikaa hintaa nostamassa, 8gb Kaikille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta Konetta odotellessa...
Perus paketti kone tuo sinun on. Hyvää joulua ja uutta vuotta sinnekin ja palataan asiaan, kun olet konetta ostamassa
Lahjoja huomenna omgwtflolrzlmfao En oikeen keksinyt mitään lahjaa niin latasin pari leffaa että voidaan perheenkaa katella