1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Pelikone tilaukseen!

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Muff77, Dec 14, 2010.

1. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    Määkin sain AD:lta lahjan. senior memberit, wuwhuwuwhuwuh!!!! :DDDD forza3 pitäis tulla, mutta katotaa ny.

Last edited: Dec 23, 2010
  2. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Mitä turhia, kun tuollaisen koneen oot saamassa ^^
    Onnea vaan WNBnorkille, minä adictii metsästän, muutama viesti vielä about 1000 ;)

3. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, itte tulin tänne 5.12.2009, mutta aloin käyttää aktiivisesti vasta syksyllä. kevät ja kesä oli sitä että kyselin jotain asioita, esim. headsetin ja koneen ostoa, ja piti sillon ostaa 800e maksava porukoiden kaa puoliks eli hd4890 ja 955be, mutta isukki sitten osti lahjaks fujitsun 600e hintaan, niin ei se mua haitannut :D kyllähän sää pc_p tolla tahdilla addictit saat suht nopeesti, aika moni on meinaa saanu koneen sun neuvvoillas :D

4. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Pc_P kyllä keksii hinnanmukaisen paketin kuin paketin :)

Yllätyin itsekkin ensimmäisesta arvosta aika lämpimästi ;)

Mitäs peliä te suosittelisitte tuolle mun kokoonpanolle? Bfbc2 aktiivisesti kyl pelaan, bo:hon kyllästyin aika nopsaa, samaa vanhaa moskaa, turha 40e ostos, kattos jos vois palauttaa :O

EDIT: Tälleen jouluboonuksena tuli mieleen että ollaan pikkuveljenkaa sellasia datiksia että pelattiin cod4 kannettavalla niin paljon putkeen että näyttis ylikuumeni ja suli :( Sen jälkeen eipä ole käynnistynytkään. Isä on niin laiska ja paha ettei jaksa viedä korjaamoon niin sitten on joku 600-700e kannettava 1,5v lojunut kaapissa käyttämättömänä :(

5. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    cod4 on loistava peli. ja jos autopeleistä tykkää niin live for speed, mutta se on simulaattori ja vaatii ratin. muuten on ihan kuraa

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Kaikki autopelit täysarcadea lukuunottamatta (Mafiat, GTAt..) ovat kuraa ilman rattia. Nimim. NFSPS desktopilla pelannut ja viikossa tylsyyteen menehtynyt.

7. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Cod4 on sotapelien aatelia. Mut sellasia raskaita pelejä. just case 2 ei oiikeen nappaa. BioShock on kyl mahtava peli, pitää alkaa hakata max graffoilla kun ennen oli loweil :)

8. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    niimpä. JG onko sulla mitään rattia? jos ei oo, niin itte ostan varmaan tällasen. halpa ominaisuuksiinsa nähden ja saanut hyvä arvosteluja

9. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Toi on totta. Hakkasin kesällä need for speed shiftia tyylii viikossa kyllästy.
    Split Secondissa on kiva story, grafiikat sun muut kohillaan, se on hyvä autopeli, suosittelen.
    Onko nää max graffa pelit ees kivoja? Crysis, alien vs predator?
    Dirt 2 on tylsä myöskin. Far cry 2 omistan, se on ihan jees peli, tolla koneella olis mukavaka pelata sitäkin, ei lagista paska graffoilla :D

10. gigguli

gigguli Regular member

Trophy Points:
    26
    Crysis nyt on MINUN mielestäni täyttä kuraa. Tai no sekin saattaa vaikuttaa, että en ylipäänsä tykkää "futuristisista" peleistä, mutta olihan yksinpeli ihan avuttoman lyhyt.

11. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Noniin vähän palautellaan vielä mun juttuja mieleen. On syntynyt pari kysymystä :)

Onko tuossa mun emossa mahdollisuutta Core Boost-toiminnolle phenom x6 kanssa? Eli kun peli käyttää vaikka vaan 2 ydintä niin se boostaa 2 ydintä olikse 3.3ghz ja muut sitten alikelloottaa tai jättää samalle tasolle?

Jos ei aio kellottaa ollenkaan, kun tuo Core Boost-toimintokin olisi toivottavasti, niin onko mulla edes mitään järkeä ottaa tuota corator ds - cooleria kun kerran sais 30e halvemmalla Arctict Cooling Freezer 7 pro rev. 2. Monet sanoneet että ihan riittävän hiljainen ja jäähdytysteho on kohdillaan, tosin laskeehan budjettia tuo 10e jos ottaisis scythe mugenin joka olis 2009 testien jäähdyttävin / 2 hiljaisin?

Maksaako minun emolevyni tasoinen joku muu emolevy mistä löytyisi Crossfire-mahdollisuus paljonkin enemmän? Tulevisuutta varten olisi hyvä ehkä hommata sellainen emolevy. Kuumenevatko tälläiset paljon , pitäisi tuuletin varmaan pistää kopan kylkeen silloin.

Lumiset terveiset täältä pääkaupunkiseudulta!

Last edited: Dec 27, 2010
  12. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Olisiko mahdollista saada jonkinmoista vastausta kysymyksiini?
    Onko nuissa Asrockin am3 kantaisissa emolevyissä kaikissa crossfire-mahdollisuus? Tai siis olisiko Asrockin emolevy järkevämpi kuin asusin? Kaikissa paketeissa nykyään noi asrockin 890fgx, tosin se on vähän liian tyyris mulle?

EDIT: löysin tälläisen:
    http://www.jimmspc-store.fi/tuote/870A-G54
    Onko tämä sopiva mun pakettiin? Tuossa olisi Crossfire tuki, paremmat ominaisuudetkin, mutta en saanut selvää onko siinä mun kovalevyn kanssa yhteensopiva. siinä ei ole 3'5 paikkoja / kovalevy on sata 2 mutta toi on sata 3 emolevy?

Tuleva pakettini vielä tässä

13. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Emolevy
    Tuo, jos otat vaikka crossfire tukevan näyttiksen.
    Tämä on järkevämpi, kuin asuksen jos aitot tehä crossfire setin tehojen loputtua.

Ota halvempi cooleri, jos et aio kellottaa prossua.
    Turbo boost kellotta esim. kahta käytössä olevaa ydintä 3,3ghz.
    Muille se ei tee mitään, koska eivät ole käytössä.
    Näin olen ymmärtänyt.

Äläkä hättäile et ole odottanut päivääkään, ei täällä kukaan päivystä 24/7 ^^

14. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Kiitos vastauksistasi :) Juu vähän liian hätäinen, kun itse istun täällä päivät pitkät :D
    Arctict cooling freezerissä säästäisin sen 30e melkeen. Sillä rahalla voisin panostaa tuohon emolevyyn? Mielestäni tuo minun linkkaamani MSI-emolevy on samanhyvä, halvempi?
    Turbo boost toiminnosta aattelin että onko se prossun sisäinen toiminto, vai pitääkö se löytyä emolevystä?
    Eikö kaikista näyttiksistä voikkan tehdä crossfiree :D pitää tutustua aiheeseen syvällisemmin :)

15. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Minun laittama on parempi ^^
    Siis AMD radeon näyttikset kaikki voi laittaa Crossfireen, mutta Nvidia näyttiksiä ei voi, koska ne tukee SLI settiä ^^

Tätä minä vain tarkoitin pahoittelen, jos ymmärsit väärin.

Edit. vastasin sinulle näyttis puolellekin, jos et huomannut vielä ^^

16. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Ohan siinä noita toimintoja sun muita enemmän, mutta mites kun molemmissa on sata 3, usb 3 ja crossfire. Mikä siinä on niin ratkaiseva ero? Sillä onhan noilla kuitenkin eroa 16e :)
    MSI versio http://www.jimmspc-store.fi/tuote/870A-G54
    vaikuttaa paremmalta hinta/laatu suhteeltaan? Varmuuden vuoksi haluan tuon Crossfiren jos joskus iskee tehojen loppuessa toisen 6870 :)
    Tai sit suosiolla käytän noi 30e mitkä saan säästettyä tuosta prossucoolerista 6950 hankkimiseen? Kumpi parempi panostus mielestäsi?

EDIT: Menenpä lukaisemaan näyttis-puolelle :)

17. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Äh tuohon emo kysymykseen en osaa varmasti vastata, sen tiedän että asrock emo, jonka linkkasin on varmasti hyvä. MSI emosta en osaa sanoa.

Joku viisampii saa kertoa ^^
    Prossu coolerista säästyneet rahat 6950 ja sen muutat 6980 tehojen loputtua parin vuoden päästä.

18. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Joo vastasin tähän tavallaan jo näyttis puolella mutta pistän tännekkin :)
    6950 olisi todellakin sitten tulevaisuuden sijoitus, sillä kun nyt pyörii pelit täysillä, kun myöhemmin ei ala toimimaan flashaa ja kellottaa sen 6970 veroiseksi :)
    Pistän muutetun paketin kohta tänne. Katon paljon tulisi maksamaan sinun emolevysi kanssa, se vaikuttaa ominaisuuksiltaan kyllä paremmalta... Mutta se on kallis kun aion kuitenkin ostaa tuon 6950 aika varmasti, en haluaisi nostaa budjettia hirveesti yli 850e...
    EDIT: hmm.. tulipa mieleen että kopasta saisi 20e pois kun ottaisi antec 300, mutta monet sanoneet että tuo minun haf 912 plus pesee sen suoriltaan, onko perää? sais budjettia alennettua sillä.

19. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Antec 300 on hyvä koppa myös, ei sitä kukaan vielä ole lyttyyn haukkunut.
    Voit tuon 20€ tuossa säästää, jos haluat.

20. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Tässä nytten lopullinen paketti. Tilaamishetkellä sitten päätetään kumpi koppa, mutta ei noilla oikeen väliä ole. Kummatki laatukoppia, toinen vain tyylikkäämpi :)

Vielä kerran, kaikki yhteensopivaa? Järkevää? 6950 tulevaisuuden varalle. Päädyin normi emolevyyn ilman crossfireä, koska 6950 pelittää vielä pitkään, sen voi myöhemmin sitten vielä päivittää 6970-malliksi , budjetti olisi liikaa noussut Asrockin emolevyllä :(

Share This Page