[/quote]Joku enemmän tietävä vois kumminkin sanoa vielä oman mielipiteensä mutta mun mielestä toi 580 on vähän liikaa pelikoneelle..[/quote] Miten GTX580 on liikaa pelikoneeseen, siihen käyttöön on vaan parempi mitä tehokkaampi näyttis.
Eli palataan kysymykseen: ottaen huomioon pitkähkön käyttöiän komponenteilla mun käytössäni, GTX 570 vai GTX 580?
Joku enemmän tietävä vois kumminkin sanoa vielä oman mielipiteensä mutta mun mielestä toi 580 on vähän liikaa pelikoneelle..[/quote] Miten GTX580 on liikaa pelikoneeseen, siihen käyttöön on vaan parempi mitä tehokkaampi näyttis.[/quote] no tarkottaen että tuo 570 hoitaisi hommansa myös loistavasti, mutta voihan sen 580 mallin ottaa .. EDIT : ota vaan se 580
Ei oo köyhällä varaa halpaan tai hulluuteen, mutta nappaanpa silti GTX 580. Voinpahan ittelleni sitten toistella, miten on huippuluokkaa hankittu... Vaikkakin hintalapun kanssa. Kiitoksen, tämä lopettanee lapsenkaltaisen jatkokysymystulvan minulta. Kiitokset vielä kerran kärsivällisyydestä ja neuvoista.