1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Pelikone tonnilla.

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Watsoni, Oct 23, 2011.

1. Kuupola

Kuupola Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo jäähy vie sitten 3 korttipaikkaa, joten se on iso.

2. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    [/quote]Joku enemmän tietävä vois kumminkin sanoa vielä oman mielipiteensä mutta mun mielestä toi 580 on vähän liikaa pelikoneelle..[/quote]

Miten GTX580 on liikaa pelikoneeseen, siihen käyttöön on vaan parempi mitä tehokkaampi näyttis.

3. Watsoni

Watsoni Member

Trophy Points:
    16
    Eli palataan kysymykseen: ottaen huomioon pitkähkön käyttöiän komponenteilla mun käytössäni, GTX 570 vai GTX 580?

4. Vipetzki

Vipetzki Regular member

Trophy Points:
    46
    Joku enemmän tietävä vois kumminkin sanoa vielä oman mielipiteensä mutta mun mielestä toi 580 on vähän liikaa pelikoneelle..[/quote]

Miten GTX580 on liikaa pelikoneeseen, siihen käyttöön on vaan parempi mitä tehokkaampi näyttis.[/quote]

no tarkottaen että tuo 570 hoitaisi hommansa myös loistavasti, mutta voihan sen 580 mallin ottaa ..

EDIT : ota vaan se 580

Last edited: Oct 26, 2011
  5. Watsoni

Watsoni Member

Trophy Points:
    16
    Ei oo köyhällä varaa halpaan tai hulluuteen, mutta nappaanpa silti GTX 580. Voinpahan ittelleni sitten toistella, miten on huippuluokkaa hankittu... Vaikkakin hintalapun kanssa. Kiitoksen, tämä lopettanee lapsenkaltaisen jatkokysymystulvan minulta.

Kiitokset vielä kerran kärsivällisyydestä ja neuvoista.

Share This Page