1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

pixmania.com

Discussion in 'DVD-soittimet' started by zinedine, Sep 22, 2005.

  1. Illu77

    Illu77 Member

    Joined:
    Nov 16, 2004
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Samanlainen ongelma itsellä tilasin monitorin 19.10.2005 tilausvahvistus tuli samana päivänä, mutta itse monitorista ei ole vielä kuulunut mitään.En suosittele kenellekkään kyseistä firmaa hinnat ovat kyllä halpoja, mutta asiakas palvelu on täyttä p......
     
  2. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    552
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tilaukseni on näköjään lähtenyt eilen Pixmanialta.
     
  3. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    552
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eksyin eilen Giganttiin ja kävin katsomassa heidän LG DVD-R/DivX soittimensa huomasin saman laitteen hyllyssä,hitaa oli 286€ jotenka kysyin myyjältä laitteesta, sama on ja lupasivat antaa samaan hintaan kuin Pixmania (Gigantin hintatakuu).Pahus! :)
     
  4. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    552
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Okei kuitti sain soittimeni eilen!
     
  5. KoJo

    KoJo Member

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Olen tilannut Pixmaniasta 2 kertaa, ensimmäisellä kerralla dvd-soitin tuli muutamassa päivässä. Toisella kerralla koko tilaus viivästyi yhden kompenentin odottelun takia. Pixmanian asiakaspalvelusta soitettiin minulle ja kyseltiin haluanko peruuttaa kyseisen tuotteen ja ottaa muut. Odottelin noin kolme viikkoa ja paketti tuli kotiin. Tilauksessa myös mukana ollut ulkoinen kovalevy olikin sisäinen. Ilmoitin asiasta sähköpostilla ja vastauksessa kerrottiin, että kuriiri tulee noutamaan väärän tuotteen. Ei kuulunut viikkoon mitään ja meilasin uudestaan ja siitä muutaman päivän päästä kuriiri tulikin noutamaan tuotteen. Kului vielä pari päivää ja sain oikean tavaran tilalle. nyt pari päivää sitten sain viestin jossa kerrottiin, että olivat saanet minulta tuotepalautuksen ja kysyttiin palautuksen syytä, vastasin tuotteen olleen väärä ja, että se oli palautuslomakkeessakin mainittu. Vastaupostissa tuli pahoittelu sekaannuksesta ja viivästyksestä asian käsittelyssä. Tilaamaani tuotetta on varastossa 18.10 jolloin se postitetaan minulle. Tähän postiin en enää vastannut, koska olen siis jo saanut oikean tuotteen. Nyt odottelenkin ylimääräistä pakettia...
    Pixmaniaan kannattaa lähettää meiliä sivustolla oikean yläkulman "Etkö löydä vastausta kysymykseesi" linkin kautta. Sieltä pudotusvalikosta kohta: Kysymyksesi /kommenttisi.
     
  6. Illu77

    Illu77 Member

    Joined:
    Nov 16, 2004
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tilasin Monitorin 19.10.2005 eikä pakettia ole vielä näkynyt, ainoastaan sähköpostiin on tullut tilausvahvistus ja 2 kirjettä joissa kiitetään monitorin ostosta ja yrittävät kaupitella lisää tavaraa. No kaikinta hauskintahan tässä on kun viime viikolla soitin asiakaspalveluun, niin he pahoittelivat paketin viivästymistä ja lupasivat 15 euron alennuksen seuraavan tilauksen yhteydessä.Kerroin että riittäisi kun ensimmäinen paketti tulisi joskus perille, ja miten he kuvittelevat että ihmiset tilaisivat lisää tälläisen asiakaspalvelun jälkeen. En tule enää koskaan tilaamaan kyseisestä paikasta mitään ja laitan kyllä negatiivista palautetta kiertämään.
     
  7. maketzu

    maketzu Regular member

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    194
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
  8. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    552
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Varmistakaa aina että Pixmanialla todellakin on tuote varastossaan, muuten kesttää.
     
  9. Illu77

    Illu77 Member

    Joined:
    Nov 16, 2004
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Varmistin kyllä, mutta mitä se auttaa jos sanotaan että varastossa on kyllä kyseistä tuotetta.
     
  10. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Joined:
    Jun 27, 2002
    Messages:
    552
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pixmanian varasto kirjanpito ei todellakaan ole ajantasaista, kannattaa myös vilkaista tilausten seurantaa. Itse sain tilaamani tuotteen mielestäni kohtuu ajassa Pixmanian toimitukseksi, ensin tosin töpeksivät viikon, mutta kun tavara lähti Saksasta tuli alle viikossa perille, viikonloppu välissä.

    Ps vakuutusmaksua ei halvoista tuotteista kannata maksaa. Siis vain 15€/lähetys.
     
    Last edited: Nov 16, 2005
  11. Hillman

    Hillman Member

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Noniin. Erehdyin eilen tilaamaan digikameran tuolta puljusta ja tänään eksyin tälle keskustelupalstalle.... Huh, alkoi vähän pelottaan. Mitään aikaisempaa omakohtaista kokemusta tuosta pixmaniasta ei ole. Joillakin homma on toiminut ja joillakin ei sitten yhtään.

    Oman virheliikkeen maksimoi vielä se että tuli maksettua tilaus heti Nordean kautta. Ja kun maksu oli suoritettu, ruutuun tulee:
    "Pixmanian logistiikkakeskus on juuri muuttanut suurempiin tiloihin. Euroopan kehittynein logistiikkakeskus käyttää markkinoiden viimeisimpiä teknologioita, joiden avulla se voi vastata asiakkaidensa vaatimuksiin. Muutto on vaatinut erinäisiä säätelyjä, jotka ovat vaikuttaneet osaltaan tilausten valmistelun ja lähetyksen viivästymiseen."

    hah!

    Ja tilauksen status-osiossa killuu että "Odottaa toimitusta". Eli kuten tässä ketjussa jo aiemminkin on asia tullut esille, tuolla nopean toimituksen lupauksella ei ole minkäänlaista katettetta - ainakaan tällä hetkellä.

    H**vetti, jos oisin tajunnut surffata tänne eilen niin ois jäänyt pixmanian tilaus väliin. Sen pahimman varalta, eli että nuo tilaussurannassa mainutut "säätelyt" kestää liian pitkään, tekee mieleni kysyä, että onko kellään kokemusta siitä että peruuttaa tilauksen ja ottaa (tai ainakin yrittää) rahat takaisin? Siis käytännössä, että onko rahat yleensä tulleet pixmanialta takaisin ja millä aikataululla?
     
  12. KoJo

    KoJo Member

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    voit soittaa suoraan pixmanian numeroon, ja peruuttaa jos syytä on. En kyllä tiedä miten rahat palautuu...
    Itse olen maksellut visalla.
    tässä vielä nro +33145013535 - tyttö puhu suomea vielä viimeks ku juteltii....
     
  13. Hillman

    Hillman Member

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Mistä löysit tuon puh. nron? Aattelin vaan kun pixmanian nettisivulla on ihan toinen numero asiakaspalveluun. Meneekö tuokin ihan paikallishinnalla, vai joudunko kärsimään puhelinlaskussani hirveyksiä...?
     
  14. KoJo

    KoJo Member

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Tosta numerosta soittivat mulle useemman kerran.
     
  15. RMG

    RMG Member

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Tilasin joku aika sitten pixmaniasta H&B: dvd- soittimen. Saapuminen kesti pari viikkoa ja sen lisäksi sen kuori oli niin huonosti asennettu että levy-kelkka ei auennut. En jaksanut lähettää soitinta takaisin sen takia, vaan käytin kuoren pois ja pienen oikomisen jälkeen se oli kuin "uusi". Oliskohan joku palauttanut sen ja laittoivat uudelleen kiertoon? Eipä kyllä tarvi tuolta enään tilata mitään.
     
    Last edited: Nov 19, 2005
  16. zinedine

    zinedine Member

    Joined:
    Feb 5, 2005
    Messages:
    34
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mulle tuli ne rahat kyllä takaisin, mutta aikamoisen mankuamisen ja uhkailun jälkeen... Otin yhteyttä Suomen euroopan-kaupan kuluttajansuojavirastoon, ja neuvoivat minua lähettämään s-viestin, jossa kertoisin ottavani yhteyttä kyseiseen virastoon, jos ei rahaa ala tulemaan... No, pari kolme päivää siitä, niin tuli s-viesti että
    "takaisinmaksu suoritettu". Mutta jumalattoman kauan siinä kesti, ja puheluita "asiakaspalveluun" suoritin sen aikana lähemmäs 20.

    PS. Eivät nuo pixmanian perkeleet taida julkaista negatiivisia palautteita sivuillaan ollenkaan...

     
  17. maketzu

    maketzu Regular member

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    194
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Voiko pixmaniasta tilata postiennakolla tai vastaavalla? Jos meinaan on pakko maksaa heti netissä, voipi jäädä tilaamatta...
    (Kysyn tässä koska ei kehtais rekata sisään moiden vuoksi, turhaan taas jaella s-postia.)
     
  18. Hillman

    Hillman Member

    Joined:
    Nov 18, 2005
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ei onnistu postiennakolla. Tilattava tuote maksetaan heti tilauksen yhteydessä luottokortilla, Nordean solon kautta tai tilisiirtona. Sanonpa, että älä ihmeessä sorru tilaamaan tuolta ellet halua hankaluuksia.
     
  19. KoJo

    KoJo Member

    Joined:
    Sep 3, 2003
    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    H&B soittimes oli mullakin kuoret huonosti paikallaan ja kelkka takkus.
     
  20. RMG

    RMG Member

    Joined:
    Oct 8, 2004
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Oiskohan H&B:lla jotain vikaa tuotantolinjassa tai jotain. Onneksi alkoi pelaamaan kuitenki, olis saattanu mennä hermot ku ois joutunu lähettään takas ja odottelemaan rahoja tai uutta soitinta. Ja eikai tuohon hintaa ilmeisesti voi olettaakaan, että sais virheettömän tuotteen.
     
    Last edited: Nov 20, 2005

Share This Page