Mun platinum nyt ainakin alkoi toimimaan ihan kiitettävästi ilman mitään alkupotkuja kunhan sain tehtyä oikeanlaisen kaapelin. Noh sarjakaapelista se ei sitten ole kiini. Ellei kaapeli risa. (epäilen) Tosin oletko koskaan aiemmin käyttänyt koneesi sarjaporttia?
Ei se vaikuta, mutta onko se portti biossista esim otettu ylipäätään käyttöön? Tarkista tilanne laitehallinnasta windowsista.
Vaikee sitten on sanoa mikäs vois olla. Mutta onko koneellasi useampi portti? Jos on niin oletko yrittänyt vaihdella?
johtuskohan siitä et kortti on tyhjä tuolla toot.fi:n sivulla josta kortin tilasin lukee isolla kortti tyhjä ja jossain muualla oli sama kortti myynnissä ja luki et sisältää jotain algoritmejä ?
Ohjelmoitilaite Phoenix 3,58 tilaan Kortti paikoileen ( Infinityssä sipsi alespäin) Hll fiili stopista Klikkaa kahdesti haamua Kontroloi oikea portti merirosvosta Ohjelmoi OS (ei välttämättä aina) Ohjelmoi kortti Eikä muuta
tollai oon koittanu mut kun painan update os merirosvon alla lokee resetting card sit tulee laatikkoon failed to get an atr ja laatikko programming failed en saa kortille menemään mitään mahtaako olla kortissa vikaa
No vikahan nyt voi olla oikeastaan missä vaan. Käytettävässä tietokoneessa/sarjaportissa. ohjelmointilaitteessa ja miksipä ei myöskin kortissa vikaa voisi olla. Ja olet kait sen USB:n kytkenyt kiini myöskin?
Juu jos korttia ei ole niin pitääkin tehdä tuota. Vaikea mennä sanomaan missä vika, koska vaihtoehtoja on aika paljon. Mutta kait siihen ohjelmointi laitteeseen syttyy jotain valoja? Eli panainen valo palaa? _X_X_X_X_X_[small]www.consoletech.org[/small]
Silloin luulen, että sulla joko väärän lainen sarjakaapeli tai koneesi sarjaportti ei toimi syystä tai toisesta. Pystytkö millään esim. yleismittarilla kokeilemaan että kaapelissa piuhat ovat kytketty nastasta nastaan suoraan ( liittimen pinni 1 on kytketty kaapelin toisen pään liittimen pinni 1:seen jne)
tarkastin johdon oli just sellanen olen koittanut tommosella ohjelmalla kun phsmtest (phoenix test application wbe electronics aps)ja se löytää kyllä com 1 portista phoenix hartwaren mutta kun koittaa testata niin tulee test failed com1 löytyy tuolta http://www.wbe.dk/default.asp?show=download _X_X_X_X_X_[small]Vesku 72[/small]
Niin oliko sulla dynamite ohjelmointi laite? Käytätkö nyt muka tuolta linkistä löytyvää softaa? Jos näin teet, niin meneppä ton dynamiten valmistajan sivuille www.duolabs.com Ja hae sieltä oikea softa tohon ynnä muu.