Tuli tuossa joskus tuommoinen saatua jäteasemalta http://www.parts-express.com/peerless-830452-10-xls-subwoofer--264-1108 Ja sille pitäs varmaan joku boksi väsätä kun on sen verran onneton tuo nykyinen, sitten osui tuommoinen vastaan facebookissa: Jäteasemaltahan noita renkaita saisi haettua vaikka millä mitalla
Ite kun 300w vahvarilla 600w subbaria liikutan niin pistin vähä lisäkapasiteettia vahvariin että jaksaa potkia paremmin
Jääkaappi ois kyllä bueno... Maksaavat vaan reilusti nooh kohta on talvi ja purkit voi jättää oven pieleen viilentymään.
Mulla on pakastin jääkaapin virkaa ajamassa, ajastimella vaan säädin et pakastin käy pienimmällä tehollaan vain 15min aina 2h välein. Eikö täällä oo senverta taitoosta porukkaa et vaikka jonku rasperryn/vastaavan haistelemaan kaapin lämpötilaa ja pitämään jääkaapin lämpötilan halutussa katkoomalla kaapin virtaa..
Niin... sinänsä näppärä olisi softan kautta säädeltynä "jääkaapin" toiminta. Halvempi kuitenkin tuollainen käyttämäsi ajastin. Mekaaninen sellainen ei montaa euroa maksa. Fiksu idea btw. Pohojanmaalla tuumaillahan. muoks. Mihin ovat kadonneet keskustelut peltiereistä? Niillähän olisi näppärä viilentää juomat, ainakin kohtuullisissa määrin. Siinähän olisi minijääkaapin pohjaa.
Tämä on vapaata (höpinää) keskustelua-ketju... Aikoinaan käytiin prokkis osastolla juttua masiinan taustakuvista, muistattekos? Ei kilpailua vaan olisi mukava nähdä innovaatioita ja sovellutuksia liittyen asiaan. Avaan Pandoran lippaan kakkosmasiinassa:
Tiedä onko tässä mitään varsinaisen kekseliästä. Olin tähän jonkun sepustuksenkin jo raapustanut, mutta kuva aika hyvin selostaa itsensä tässä siis on lähdössä yksi niistä seitsemästä suomalaisten ampumasta, pari vuotta myöhässä...
Ite otettu kuva lestinjärveltä.. työpöytä näyttää about mun huoneelta... aivan sekasten ja täynä paskaa mut kaikki tarpeellinen löytyy
Tuossa sängyllä kiiltää nyt muutama ropelli ja roipe, emolevy josta löytyy samanlainen virransyötön siili kuin lähetit minulle joskus @Whatta Heck , sekä Phenom II 965BE
Onks sulla joku icon-päkki käytössä? Näytti het niin miljuuna kertaa paremmalle parisen iconia ku omassa winussa
Tämä tietokone & winamp. Pisti silmään.. Tosin mä en oo käytyäny ikoneita aikoihin, seiskassa rocketdock ja kympissä perus työkalurivi..
Joo, Winampissahan tulee mukana monta erilaista kuvaketta ja toi Tämä tietokone on ihan win 10 mikä tuli mukana, en ainakaan ole sitä mistään säätänyt.
Pitäisi kiinasta rahojen tullen tilata parit letkuliittimet ja kasata vaikka tuo cuhler 620 noilla kahdella radiaattorilla tuolle Phenomille, joskin testata toki ensin että tuo asuksen 8+2 emo toimii, joskin pitäisi sen toimia mutta aina toki pitää testata https://www.asus.com/fi/Motherboards/M4A88TDV_EVOUSB3/ Pitäisi siinä ainakin olla rahkeita tuon phenomin kellottamiseen, ja löytyy tuosta yksi geforce 260 192c 1792mb kortti refujäähyllä johon aikoinaan flashannut uuden muokatun biosin korkeammilla volteilla ja kellotaajuuksilla, jos se vielä toimii, miinuksenä on vain että tällä hetkellä parhain poweri on tuo lc powerin 430W mutta no, pitää jostain kaivaa joku parempi joskus sitten Mutta ainakin ensimmäiseksi heitän luutlavasti tuon bequietin jäähyni tuolle prossulle viilennykseksi joka mulla tuossa pyörinyt E: Niinjoo mullahan on tuo kahden powerin samaan aikaan mahdollistava adapterikaapeli tuossa vielä iskemättömänä