Oukkei, hyvä homma. Onko joku koppa valmiina? Ompas justiinsa saman näköinen tuo emosi mitä mullakin (M5A88V-evo).
Onhan tuossa tuo minun toinen, aikaisempi armor evoni rosewillilta vielä, sekä löytyy tuolta varastoistani pari muutakin jotain koppaa sekä antecin sonata piano black, varmaan heitän roippeet tuohon antekkiin kun siinä sentään on poweri ylhäällä (lyhyet johdot tuossa lc powerin 430W mallissa joka tällä hetkellä löytyy modecm premium 500:sen kanssa), mutta jos ei muuta keksi niin tuikkaan kamppeet tuohon rosewilliin
Niin juu, en muistanutkaan enää sitä Armoria. Noh laitappas piruuttas kuva kun olet kasannut vehkeet koppaan.
Toinen on se kauhea Edge, kaivelin sieltä windowsin syövereistä myös ton Explorerin vielä kun joskus jossain harvoin sitäkin vielä tarvinnut. Harvoin kylläkin...
Kävin pajalla pörräämässä ja otin mukaan tikun jossa vistan sp:t 1&2. Asentelin sp ykkösen koneelle ja oli kyllä tuskaa. Koneessa 1giga muistia niin sp:n asennus otti 2tuntia. Pakko saada jotenki se neljä gigaa siihen, eihän tollasta jaksa erkkikään. Positiivista oli se että kun jaoin netin puhelimesta ja ajoin speedtestin niin lukemat oli: Ping - 59ms Dl: 14,3m Ul: 2,3m Oikeen enempää ei 3g puhelimelta voi vaatia
Hehe, itse kävin mutkan lahdessa tuossa eilen vähän ihmisiä näkemässä ja puistossa juomassa, ja sain käsiini sitten sieltä parilta ihmiseltä: Ati Radeon HD3650M 7x2GB DDR3 Core 2 Quad Q8300 ja Q9650
Dodii.. Uusia leluja vaan rakentelemaan Ediittiä: Kappas kehveliä. win 10 educational oli pölähtäny Dreamspark tilille. Täähän oli kiva ylläri
Pitääkö mun heittää sulle xp:n lisenssi et saat upgraden pajan koneesees Mun pajan konees on seuraavat speksit: 2.6ghz socket 478 p4 (ei ole HT) Nvidia mx400 64mb 2x 256mb ddr1 Fujitsu oem kotelo&poweri Ja spotify pyörii ongelmitta ja räjäytyskuvat yms kytkentäkaaviot pyörii täyzil! Huomatkaa kolmepainikkeinen pallohiiri (Y)
Hmm.. Äxpee siinä kyllä pyöris varmaan.. Pyörishän tuo Vistaki vaan ei muisti oikeen riitä. Toisaalta yks seiskaki olis ylimääräsenä tossa jos sais lisämuistia jostain.
No tarviitko mitään xp parempaa? vai onko xpeeki jo ns yliammuttu? mitä sillä masiinalla teet? Jos siinä kerta on vain giga ramia ja käytät sitä samalal lailla kuin minä (musan kuuntelu, ohjeiden haku) Niin eikös siinä menis vaikka windows 2000? tai joku DSL-linux? käynnistyispähän ainaki nopiasti.
Xp ois hyvä. Usb wlan ei asennu 2000:seen ja linuxin kanssaki hirvee säätö.. Musaa ja netteilyä (juuri ohjeita, jne).. Pientä teknistä piirtämistä. Jos sulla on ylimääränen xp-lissu niin otan mä sen vastaan omani antanu pois ku arvelin etten niitä tarvi Pitää tehä sitte nlitellä asennus levy että saa intelin ahci-puhci ajurit ympättyä mukaan niin asentuuki se käyttis
Kelpaako pro 32bit image?, ois tuolla mun verkkolevyllä (mega) mokoma? E: Tuossa: https://mega.nz/#!s8UAEAhT!8_ZVMBvIZr60jZVYeeIzJU3UiLymzqY4VRd-ycXxGW8
Itseasiassa tekasin jo sen levyn ja ymppäsin ne intelin ajurit messiin.. mulla on vuodelta pottu ja nakki yks vanha xp-asennuslevy
Nonniinh... pikkuhiljaa kuitenkin tulee ne romppeet hommattua mitä joskus suunnitellutkin. Mikkisoftan langaton näppäin/hiiricombo ei oikein koskaan ollut mieleinen ja nyt jonkin aikaa sitten vielä kaatui tuikkukynttilä näppikselle niin... Tuumailussa oli langaton näppäimistö, hiiren sellaisen olin jo aiemmin hommannut. Tuollainen halpa vain mutta ompa mukavaa kun on taas kontrastia näppäimissä ja saa selvän mitä kirjoittaa. Ainakin suurinpiirtein. http://www.jimms.fi/fi/Product/Show/68477/920-003735/logitech-wireless-keyboard-k270-nordic-layout Sokerina pohjalla koneen käynnistys sekä sammutus näppiksen pikanäppäimellä. Ja se USB3 lisäkorttikin vielä. Saa wanhaan emoon liitettyä kopan naaman USB3-liittimet + pari lisäpaikkaa kopan persiiseen. http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...ti-2-x-ulk.-usb-3_0-2-x-sis.-usb-3_0-pci-e-x1 Pitäisi vain joku tuttu saada kasaamaan masiinaa... Kylläpä on jotenkin itsellä taas into vähissä. Sellaista se toisinaan on. Meinasi tulla kiire kun huomenissa olisivat romppeet lähteneet takaisin Turkua kohti eli Jimmssille. Tai, no kiire kun jäi vielä vajaa 10 minuuttia aikaa ennen kuin posti meni kiinni. (R-kioski)
Tekköö höpöä ku 5mm puuporanterä lupsahtaa keskarin sisälle onneks oli uus terä että meni helposti. Vissiin ihan millistä kii ettei menny luuhun asti. Nooh, tekevälle sattuu
Oi voi... Jos jotain hyvää niin oli uusi terä... No nyt voi näyttää keskaria että näin kävi. Biisiketju avattu "vapaata keskustelua" - ketjussa.
Ei toi niin vaarallista oo Hyvä homma se biisiketju Löysikkö sen netin jakamisen? Laitoin yksärinä sen mistä löytyypi?