Vähän tullut hierottua bisneksiä lähiaikoina, yms vaihdettua osia toisiin ja saatua muutama lahjotuskin.. voin laittaa kuvaa kunhan postista saapuvat. Senverta teaserii et tulee 2kpl am2?emoa (socetti näytti sellasellta) useampi pcie näyttis, 4kpl am2? prossuja ja vähän muutakin merkityksellisempää törkyä. (vaihossa meni itetehty tuuletin säädin & 4gb 1333mhz siilitön ddr3 kampa) Sit ostin posteja vastaan dualsocket 370 räkkiserveri koneen varustettuna kahdella p3 prossulla ja 4gb sdram? ECC muistia. Ja tänään vielä luvattiin kokonainen 486 masiina lahjotuksena
Itse pitäisi pistää takuisiin tuo oma h80i ja lyödä noista lahjotuksina saaduista noctuoista 2kpl siihen mutta, laiska E: Phenom II 965BE kone valmis, pistän kuvatuksia jossain vaiheessa Kellot tällä hetkellä mokomassa, 3.96Ghz E2: @Whatta Heck
Äläs muute luovu tost oranssista tuulettimesta.. jos tuo on sama ku mulla joka on nyt 15v pyöriny ongelmitta nii (Y) Mut hyi, modecom oma 630w jakso nippanappa athlon 250 @3.6ghz &nvidia gt610.. jos pisti jytkympää rossuu tai näyttistä heti meni epävakaaks.
Minullakin on jossain vanhassa koneessa ton näkönen tuuletin, oisko joku nexus? Ainakin hiljanen Sata-piuha sävy sävyyn... Laita vaan se h80 suoraan corsairille takaisin, itse käyttänyt yhden powerin siellä(meni hollantiin muistaakseni) ja toimi ihan hyvin hommat.
Mjuu en toki, hyvä ropelli tuo on Mjuu nexus on, molexilla ja 3pin liittimellä varustettuna Niin no, mullahan oli tosta se corsair link paskana jo heti kun sain sen ja koska kaveri sen mulle osti niin corsairin oma takuu ainu vaihtoehto, ja aikoinaan puhuinkin corsairin sällin kanssa overclock.netissä niin sain infoa että ne lähettäisivät ensin mulle uuden tuotteen jonka jälkeen lähettäisin niille omani, mutta tuo cooleri on mulla ollut nyt liki 2 vuotta jo ja... se nyt on vieläkin siinä enkä ole sitä saanut takuisiin laitettua koska laiskuus... tosin meinaa sen satavirtajohtokin olla vähän huonossa hapessa kun ollut tuolla kotelon takana menemässä se johto ja vähän meinannut hirtyä mutta... kaitpa se silti läpi menisi...
@Gereti Nätisti kellottuu Phenomi sielläkin, meneekö vakiovolteilla tuo @-nosto? Pikku juttuihin kelpo kivi varsinkin kun sille antaa hönkää. +4GHz niin hyppii silmille, toki vaatii jo sitten volttejakin toimiakseen.
"Hei, me kellotellaan..." Nooh pitää siellä katsella maksimikulkemiset. Hyvä yksilö huilailee sen 4.4GHz.
Itekki aina phenomeja/fx kellotelles nii kellot 4ghz ja 1.5v ja siitä sitte vasta ylöspäin.. Muistihan gereti nostaa väylän 250mhz?
Tällä hetkellä 220mhz, mutta voisihan tuota vielä nostaa ja laskea sitten kerrointa prossulta sekä muisteilta hmm
Emäntä häippäs torille kattoo Jonne Aaronia ja Jenni Vartiaista. Mä vietän krapulapäivää kissojen kans. Rankkoja aina nää venetsialaisviikonloput Huomenna pitäs mennä pajalle laittaa seiska koneeseen kun sopuhintaan löyty 4gigaa ddr2:sta entiseltä naapurilta. Ei tarvi enää jumijumia tuijottaa ku käyttää konetta siellä.
Pakko oli äsken virittää muutama tunnelmatuikku palamaan vaikka ei täälläpäin oikein noita venetsialaisia vietetä, niin jotain edes yritystä vähän
Missäspäin asustelet? Sehän on pohjanmaan rannikon juttu mutta niinku kaikki muutki hienot perinteet, niin on venetsialaisetki varastettu muille paikkakunnille. Sinänsä jännää että monasti ne ei ees tiiä mitä ne juhlii
Oikeestihan ne on huvilakauden päättäjäiset, Mutta vanhemmat ihmiset kertoo myös että olis aikoinaan merimiehet saatettu matkaan bileillä ja ilotulituksilla sekä kokoilla. Jälkimmäinen voi olla legendaa mutta kuulostaa hienolta
aissaakeli... tuntuu niiku täs ois nyt jotai taikaa kehissä... Kaverin kans puhuin mun yhestä socket A abitin emosta jota oon säästelly nyt 3 vuotta hyllys athlon xp 3200+ rossulle.. Ja nyt about tunti keskustelumme jälkeen osu eräässä fb pcosamyynti ryhymäs silmään seuraava.. Athlon XP 3200+ 400mhz FSB 6€ (lukoton versio) Nyt on hirveet paineet... ostaisko vai ei... menis kyllä pahasti mun mottoo vastaa (mitää vanhaa paskaa en osta) mutku harvon tulee vastaa nuita 400mhz versioita... ja lukottomia... JA NUIN HALPOJA
Hauska kuunnella ku ihmiset vouhkaa siitä että kymppi lähettää tietoja mikkisoftalle. Kuitenkin suurin osa vouhkaajista käyttää esim. Googlea tai facea välittämättä siitä miten paljon ne kerää tietoa, osa myös käyttää tietokonetta ilman asianmukaista tietoturvaa. Väkisin herää ajatus että mitä niin laitonta ihmisillä on koneella että kauhee paniikki nousee. Tosin jos warettaa kaikki softat ja pelit niin voihan sitä olla jännä kakka housuissa kun tajuaa että m.softa saa koneen tiedot
eiköhän se MS:kin olisi aina ne tiedot ware softista saanut jo ennen win10 jos niitä kiinnostaisi kuten sanoit tuota vouhutusta on kiva kuunnella, varsinkin kun sen kuuntelee facebookin kautta.
Juu ja facessa vouhkaajat ei oikein edes tiedä mistä puhuu. Toistetaan muilta kuultuja juttuja faktoina ja tiedetään kaikesta kaikki.