200-250€ on käytetyt liikkuneet, itse suunittelen refu 290 fullcoverblokilla ostoa about toho samaan hintaan Oon tässä jo hyvän tovin pohtinut että miten tuo mun waterfox kommentti liittyy tähän ^
Ei nyt täysin auennu tuo ajajakon viesti mutta kokeillaan jos aivojen sisäinen kryptoanalyysi toimis: Sekaannuin win-coodeja? -jos tarkoitat http://keskustelu.afterdawn.com/threads/myydään-windows-lisenssikoodeja.758516/#post-5072625 tuota niin huomautin että tällä saitilla on perinteisesti ollu winu-koodien myynti kielletty. Kaikki muutkin joutuu noudattamaan sääntöjä joten miksi tää myyjä olis ollu poikkeus? Ja ketjuhan suljettiin sääntöjen vastaisena joten olin oikeassa, miks se on sulle ongelma? Oliko se sun kaveri vai oliko toi sun alter-ego ku noin kolahti. -http://www.hongisto.info/wp/2011/05/etela-savon-karajaoikeus-3-5-201/ Oikeuden mukaan oem-lisenssien myynti ei muutenkaan ole päivänkestävää puuhaa. Tossa threadissä myyjä ei kertonu mistä lisenssit on. -Tuo vaihtoehtojen lukitseminen ei kyllä auennu... Olenkohan tietämättäni "haluatko miljonääriksi" ohjelmassa ja vaadin että valitsemani vaihtoehto lukitaan, samalla kun Lasse Lehtinen koittaa kuluttaa aikaa -Täh? Sanoo hän joka näki asiakseen tulla tänne spämmäämään ketjua joka ei liity mitenkään taas yhtään mihinkään. Onneks tähän on sun kanssa tottunu. Kauheesti juttua mutta mitään asiaa ei oikein tunnu tulevan ulos. -Minuutin pikahaulla löysin mikkisoftalta kasin ja server-versiot ainakin, joten tuo väite on täysin tuulesta temmattu. Pysyttäskö faktoissa.
Voihan sitä jotkut tehdä niinkin että esim koulun koneiden tarroista käy kuvat napsimassa ja niitä myy niin eipä se oikein laillista hommaa ole ellei ole tyyliin esittää lisenssin osto kuittia myyntiilmoituksessa. Mites muuten jos myy kokonaisen koneen jossa puhdas (laillinen) windowssin asennus?
Juuripa niin. Käsittääkseni retail- on ainoa lisenssityyppi joka on myytävissä. Koneen mukana tulleen winun voi käsittääkseni myydä, ja sillon ei lisenssityypilläkään pitäis olla merkitystä koska se on "todennäköisesti" juuri siihen koneeseen hommattu. Lisenssitarra on hyvä takuutodistus (niinkauan kun ite rakentamassa koneessa ei tarrassa lue (OEM) ) mut sekai nyt oli päivänselvää
Juuh kiitoksia, pidän tuon mielessä kun pistelen tuossa ylihuomenna ostoon tuon kortin mitä luultavimmin kun rahua tulee tilille
Eipä nuiden ratukkojen kans tarvihe muuta muistaa kuin että pysyy kaukana pilipali valmistajista (duh) Ja asuksen directcu2 on paska 7000 sarjasta tähänpäivään, vaan yksi lämpöputki koskee coreen ja ainaskaa 7000 sarjas ole edes virransyötöllä siiltä.
Itsellä hyvät muistikuvat 7870 VTX3D:stä joka mulla aikoinaan oli, mutta joo 7770 v2 mikä mulla oli hetken aikaa niin ei mitään vrm siilejä ollut mokomassa :/
Pelkkä selain toimii erittäin huonosti ilman jotain käyttöjärjestelmää Tässä tapauksessa kyse oli kyse ketjun sulkemisen vaatimisesta , ilman että syytetty sai esittää omaa kantaansa.
Paljon on maailma muuttunut vuoden 2013 keskustelujen jälkeen , mm MS lisenssipolitiikka on täysin erilaista Kyllähän nimenomaan tämä on se ketju jossa nyt höpötetään tietokoneista joiden yhtenä varsin keskeisenä tekijänä on käyttöjärjestelmä. Eipä noista latauslinkeistä löydy Produckt-Key coodeja , niin että tuohon vetoaminen on sitä tulkintaa
Jos foorumin säännöt kieltää kyseisten tuotteiden myymisen, niin mitä epäselvää asiassa on? Ilman sarvia ja hampaita, mut tossa ei pitäs olla oikeestaa kahta sanaa asiasta ms lisenssipolitiikasta tmv. välittämättä...
Lopeta nyt sitten tuo narina asiasta. Sulkeminen suoritettiin myyntisivustomme sääntöjen perusteella: @ajaJako, tutustu samalla, mitä säännöt sanovat oman viestin perään kirjoittamisesta hetken kuluttua edellisestä omasta viestistä. Käytä "Muokkaa" toimintoa vastaisuudessa.
@Kuunmies tais tulla lottovoitto Viesti corsairilta: "Hello, We have received your RMA which unfortunately is obsolete/discontinued and is no longer available for replacement. As per the Corsair Warranty, we are able to offer you alternate replacement of similar functionality and capacity. Please confirm at your earliest convenience the following items: Returned Product: CW-9060008-WW Returned Qty: 1 Potential/Alternate Replacement: CW-9060021-WW Regards, RMA Service" Niin ja laiskoille, Lähetetty tuote oli Corsair H80i ja takuista takaisintuleva tuote no http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...sorille-lga115x-1366-2011-amd-am2-am3-fm1-fm2 "Unfortunately" tosiaan
Voi miten ikävää! Voit lähettää sen tänne minulle ikäänkuin syntymäpäivälahjaks (30v tänään...) jos et mitenkään sitä halua itelles
Hehehe tosiaan voi harmin paikka kun nyt sattu noin käymään, mutta kait minä sitten sen tihru silmässä ja poruten asentelen tuolle FX8350: ppiselleni sitten kun sen saan ja katselen huolestuneena sitten niitä suuria lämpöjä mitä tuo H80i->H100i GTX vaihto aiheutti E: Mutta onneksi olkoon päivänsankarille
Ymmärsin hyvin tuon asian sen sijaan narinani siitä että sääntöjä voitaisiin nykyaikaistaa tai edes tulkintaohjeita päivittää, taitaa olla ylivoimaista Olen huomannut , että lukutaidoissa on henkilötason eroja ja lukemisen ymmärtäminen on monille tuskallista , jolloin muokatut viestit saattaisivat osoittautua eräille liian vaikeiksi , jopa traumaattisiksi kokemuksiksi. Tässä tapauksessa arvioin , että jaetulla tekstillä nämä pilkkuihin nojaavat memperit saisivat henkilötason mahdollisuuden väärinymmärrykseen ja mielensäpahoittamiseen Ja mitä koko tämän narinan taustalta löytyy : Microsoft on lopettanut Win 7 ja Win8 lisenssien tuottamisen . jolloin kaikki näiden kaupitellut versiot ovat vanhaa varastosarjaa joka katoaa markkinoilta Hankkimalla luotettavalta myyjältä laillisen coodin voi koneensa päivittääWin 10 jos haluaa tai syyllistyä siihen mitä projektiketjussa ei käsitellä , eli tupla boottaukseen , yksi kone kaksi ohjelmaa Esim laillinen Win 7 monine yhteensopivine apu ja lisäohjelmineen ja sen rinnalle päivitetty Win 10 nykyisine puutteineen. Mutta esitetyt vaihtoehdot 300€ Retail-versioista verrattuna 25€ vaihtoehtoon vaatinevat harkintaa jopa kaikkein kiihkeimmiltä biisikärpäsiltä
Uusien ketjujen tekeminen ei ole kiellettyä varsinkaan "Vapaata keskustelua" - osiossa. Tämä on kuitenkin otsikon mukainen huulenheitto / rento ketju mikä tehtiin koneprokkis-osaston sivuketjuksi. Siellä kun alkoi asiat mennä sivuraiteilleen. Toki mielellään suuremmat asiaan liittyvät systeemit sinne niin on oikealla osastollaan. Saattavat tulevatkin jäsenet löytää jotain mielenkiintoista ja kipinää antavaa. Tinkaaminen ei kuulu tänne, sen voi mahdollisuuksien puitteissa tehdä muuallakin. Tämä vain osaltani ja rauhoitetaan tämä alue. Olen warma että muutama jäsen on myöskin samaa mieltä kanssani. Hus pois huonot jutut.
Istu hetki hiljaa paikallasi ja mieti miksi täällä tai monessa muussakaan paikassa (esim. Amazon) ei saa myydä Windows lisenssejä. Mitkään tuplaboottaus apuohjelmajt ym. ei liity siihen mitenkään. Microsoftin myyntipolitiikka ei myöskään liity siihen mitenkään. Edit : hitsi Whatta Heck ehdin No jätetään asia tähän.
Perrrkule... "Trinity", please, anna olla. Respectos muchos sinun hienoja vinkkejä noissa masiinoitten kuosiin saattamisessa. Antaa "nuotion" sammua ja tehdään oma uusi nuotio. Ainakin alussa lämmittelimme juttuja sen oman ympärillä. Liian usein menevät hiihtoporukoilla monot sekaisin...