Hehh, ok Maan. *nostaa peukkua* muoks. Toki asiasta aina on mukava kuulla näkökulma mutta muutamat kulmat ovat jo pyöristineet siihen malliin että ne sitten jätetään toisille asioiden pyörittelijöille toisella hiekkatiellä.
@ajaJako, voit palautelomakkeella tehdä asiasta ehdotuksen ylläpidolle, muuten mennään sääntöjen mukaan.
Omalta osaltani kommentoin vain sen että ok juttu nähdä noh kuitenkin nuorison harrastavan ja ylläpitävän retrokamppeitakin päällä ainakin kopan sisuksissa. Kallista on mennä "aallon harjalla" nykypäivän romppeissa. Ei tässä nyt hautoja availla eikä Muumioille anneta tekohengitystä mutta toisinaan on lämmittävää nähdä jonkun ainakin yrityksen kuosiin saattamiseksi. Iso käsi Pohjanmaalle. Meillä jokaisella on historiamme ja jotkut roinat olivat silloin mielenkiinnon kohteena. Mitä ne sitten olivatkaan. Kotimuseot kunniaan.
@"Trinity" Elämä on voimakas juttu. Kun sitä on. Jauhamme leukojamme hyvään sapuskaan ja hyvään juttuun.
Minua ei kiinosta jos ette ominpäin kykene Mutta lukekaa viimeisen kommentin ihannoijat täältä http://keskustelu.afterdawn.com/threads/onko-tämä-oikein.757248/page-3
Pikaisesti kun luin niin luin ensin että suklaalaatikossa Mutta onko ssillä suurempaa eroa. Ihmiset muistakaa näin pimeän aja tullen... View: https://www.youtube.com/watch?v=WfLKw2w8X_w
Luemme kaikki ketjut. Kiitos ja nyt jatkamme toisella mentaliteetilla. Näkemiin, kaikkea hyvää Jaa Geretille näyttistä.
Niin ja se 4G liittymäkin vielä. Ompas siellä puuhaa. "Markkinoilta saattoi jopa jäädäkin sukanvarteen".
No eipä sieltä oikein sukanvarteen jäänyt muuta kuin 5€ aurinkolasit ja jotain pierusprayta mitä tuli maistissa ostettua mutta 4G:n maksoin tuossa aamuyöstä ja sen pitäisi sitten aktivoitua pyölenyön aikoihin E: @Whatta Heck Ei se nyt luvattuja 50mb:tä ole mutta pingi on pienempi mitä ennen ja kelithän aina vaikuttavat, katsotaan miten kovemmilla pakkasille (jos sellaisia tulee nyt edes...) on sitten nopeudet kun sää on selkeä
Tuli tosta yhestä toisesta ketjusta mieleen kun koneita kasaillaa ensin pahvilootan päälle ja ym. ja sitten vasta testien jälkeen kaikki valmiiksi ja koteloon. Ite olen kasannut kaikki koneet aina suoraan koteloon, eikä ole ollut ropleemia(kop kop). Yhden kerran olen kasannut tän nykyisen kakkoskoneen ensin emon lootan päälle ja heti oli pientä ongelmaa käynnistymisen kanssa Miten muilla? Vesijäähyrojuja kun laitoin tähän ykkösrouskuttimeen, niin senkin rakentelin täysin valmiiksi koppaan kaikkine romuineen. Ainoastaan toki ilmatessa looppia oli toinen virtalähde kiinni pumpussa.
yleensä aina testipenkkiin kun kerta sellasen oon tehny ja kun ajurit on asennettu ja kaikki toimii varmasti laitetaa koteloon. Melkee joka koneen on näyn tehny ja nyt heti kun kasasin suoraa koteloo tuli savut...
Kysytääs toinen, onko kellään noista datasähkö-adaptereista kokemuksia? Pitäs viritellä viikonlopuksi yhteen hieman hankalaan paikkaan nettiyhteys. Ei puhelinpistokkeita, matkaa modeemille liikaa, että langaton netti toimisi ja meikäläisen puhelimelta jaetulla 3g:llä tuntuu pätkivän youtubevideotkin...