Mjoo kyllähän itsellä noita hieman isompia nippareita on, mutta kun ne on liian isoja sitten tuohon näyttiksen coolerin kiinnitysreikään :/
Hmmm... Mulla tuli joskus jonku kopan kanssa kauhee nippu pieniä nippareita. Se oli hyödyllinen lisälahja
No jo on ehtinyt täälläkin tapahtua sitten joulun jälkeen. Mukava huomata että porukka on edelleen kutakuinkin kasassa. Omat asennukset ja "projektit" ovat tietotekniikan osalta olleet jäissä jo niin kauan kuin muistaa jaksan. Aina jotenkin niitä koittanut elvytellä mutta nyt sekin jäänyt pois. Autojen kanssa tulee enimmäkseen värkkäiltyä mikäli aikaa tai mielenkiintoa esiintyy.
Terse Palle... Long time no see Pikatietoisku... (ainaki itelle oli hyvä juttu) Eli tänään paukahti ostamani AVG Internet Security 2015- lisenssi mailiin. Lähettäjänä oli HalvatHinnat, ohjeistus oli riittävä, vaikken sitä tarvinnutkaan. Lisenssi hulahti läpi ku paska mummon pöksystä. Eli yks kokemus lisää. Huutonetistä voi näköjään ostella lisenssejä ainakin tältä firmalta. Mailissa oli vielä erikseeen maininta että jos tulee ongelmia niin ottaa yhteyttä, tai jos ei osaa asentaa niin soittelee ja he helppii.... Positiivinen kokemus tällä kertaa
Moro vaan Palle & Crumpy Cat. Vieläkös ranskatar on räpläyksen alla? Hiki meinasi tippua päästä kun hommasin nykyluuriin taskulamppu-sovelluksen. Kyllä sitä on köppänä näiden uusien luurien kanssa. Noh nyt näkee pimeässäkin.
Parhaat ranskaiset löytyy grilliltä, vae mite se mäni... Meillä on muutama automerkki josta oon sanonu että jos tulee meiän pihaan niin mä lähen. Rellu ja sitikka, näin pari sanoakseni
Näinhän se on, tosin tuo oma rellu on ollut tuossa suhteessa musta lammas. Joskus muistaa öljyä lisätä ja tankata tankin täyteen niin ei tarvitse kummempia juttuja tehdä. Lähinnä audiopuolta sinne tullut värkättyä, mutta siihenkään ei ole nyt toviin kajottu. Opel puolestaan enemmän harrastemasiinan virkaa toimittaa. Toistaiseksi koitan pitää tallissa talvelta suojassa.
Se on jännä että jokku rellut on ihan kunnon käyttöautoja, toiset on jatkuvasti levällään. Mitä muutamia lagunoita ja mecaneja ollu kavereilla niin suurin osa on jatkuvasti joutunu ruuvailee niitä ja pari on ollu täysin kunnossa koko ajan.. Tuurista kai kiinni millasen saa. Jos ois rahaa niin ostasin 2,5litrasen omegan, mutta niissä hinnat tuppaa olemaan vaan aika kovia vielä. Ohan civicci sentään tossa pihassa vielä siihenki pitäs tehä vetariremppa ku ois rahhoo
Oma -98 Laguna omaa 2.0l 16V Volvon moottorin. Oli talvella pirskatin luotettava laitos. Unohtui laittaa lämppäriin yöksi talvella. Kuuden aikoihin oli aamulla -30 pakkasta ja ranskalainen hörähti kuin palmun alta Liekö sitten parhaat ranskalaiset tulee pakastealtaasta?
se voip olla Siinäpä bisnesidea. Kun kerran Toyotat viedään afrikkaan niin Rellut vois myyä pohjoisnavalle. Mietippä lohkeisko eskimopojallekki ku kurvais tontille rellulla eikä millään koirareellä
Mikä obelixi pallella työn alla? Itellä oli aiemmin MV6 Omega(tai on vieläkin). Ei kyllä ole ajettavuudeltaan parempaa autoa vielä tullut kokeiltua Jos ite omistaisin(puistatus) Meganen tai Lagunan pitäisin aina puolaa hanskalokerossa...
Ooppelit on kyllä pirun aliarvostettuja vehkeitä.. Niillä ajaa loputtomiin jos vain tekee huollot ajallaan ja varaosat on lapsellisen halpoja. Yms omaan Fastraan jarrurumpu 15€ puhaltimen esivastus 20€ vilkun umpio 10€ konepelti 50€ ja kaikki uusia liikkeestä haettuja
Sanoppas @PalleTheBoy tulikos siitä aurinkolippa/tabletti-jutusta käyttökelpoista viritystä? edit... Tuota, eipä nyt sentään kaikkea tässä mitä joskus laitettukin yv:llä. Autopuolella on ok jos löytyy "Pelle Peloton" ratkaisuja esim. media- tai audiokäytössä. Toki nämä voivat olla hyvinkin merkki/mallikohtaisia. Ajatelmia voi laittaa tänne. On rennompi meininki kuin prokkisketjussa jonne oikeat masiinan räpläykset, imo. Opeliin, 1.6 litraiseen Asconaan laitoin aikanaan Irmscherin (4-piste) suihkutussarjan kaasarin tilalle. Imusarja, suodatinkotelo, polttoainepumppu sekä ohjainboksi johtosarjoineen. Tulipa pikkukoneeseen vääntöä kummasti. Näissä oli ns. luisti joka mittasi koneeseen syötettävän ilmamäärän. Noh, säädön paikka siinäkin ja pystyi muuttamaan moottorin "profiilia". Myöskin mikrokytkin tuli laitettua kaasuläpälle jolla huijasin moottorin olevan kylmempi kuin se olikaan. Täysikaasulla rikasti hieman polttoaineseosta (ohitustilanne) jolloin sai pikku boostin. Nykyään vika-alttius liian herkkää. Menee hemmetin piipertämiseksi koko homma. Testerit kiinni ja auto antaa tietoa että "viallinen vikakoodi" tms. Jephh. Ei ole aina testerin vika, auton antama softa on joskus melko puolivalmista ja käännökset todella kömpelöitä vuonna 2015. Mitä mielipuolta porukat yleensä ed. mainitusta? Ennen ns. laittelu oli vian korjaamista eikä pään raapimista.
Eipä siitä tullut. Itsessään heikko asento tabletille, siinä tahtoi kärsiä kuskin niska ja katselukulmat. Myöskään aurinkolipalle oli tabletin paino turhan paljon, eli ei tahtonut pysyä halutussa asennossa. Nyt ei ole hätää siitäkään kun tabletti on myyty veks
Ihan asiaa puhut. Jo pelkästään nykyauton mankan vaihtaminen voi olla kamalaa tappelua, kun puolestaan moniin vanhoihin se menee tyylillä plug&pray Toki omien masiinoiden ikää en voi puolustella kokonaan sillä, että niitä on helpompi korjailla ja laitella. Onhan kyseessä myös rahapuoli. Itse jos osaa huoltotöitä tehdä, voi wanha auto olla edullisempi monessakin mielessä verrattaen uuteen, johon jo pelkkä polttimon vaihto on iso palikkatesti. Näkisin wanhojen autojen pahimmaksi viholliseksi kuitenkin yleisimmin ruosteen. Sekään tosin ei ole ongelma jos osaa hitsata.
Kaverilla yksi 170hv 2.0L farkku Astra GTS vai mikälie ekotykki ja kyllähän tuo aika pirteä laitos on syrjäteillä ollut mitä mokoman kyydissä istuskellut, vitonen ei mennyt kyllä laatikosta silmään kun hieman mokoma vituroi mutta kyllä se mittari alkoi koittaa ylittää jo sen 200km/h jo nelosella Mjahas, juhannus tulee, eiköhän sitä siis väsäillä turkkarilitkuja kun tuli ostetuksi parit sisupullot