Ei tuo mikään paha hinta ole lasin vaihdosta. Itselläkin on ollut vasta yksi lasin vaihto, edelliseen autoon CR-V hen, joka maksoi Carglassissa n. 500€, lasissa olevan tekniikan takia. Tekivät kyllä hyvää työtä. 7. Honda on tällä hetkellä alla, eikä oikeen uskalla enää merkkiä vaihtaa, eikä ole kyllä tarvettakaan.
Joo emmä piä hirveenä hintana, paitti siks ettei opiskelijabudjettiin oikeen istu tollaset menoerät.., Honda se itelläki tosin vaan vanha civic, mut vielä liikkuu eteen ja taakse
Omakin eka auto oli Civic vm. 76 oli silloin 12v. Merkkiliikkeen varaosan myyjä ihemetteli silloin sen ikää, ja halusi tulla ulos oikein katsomaan sitä, totesi että, on luullut vain mersujen kestävän tuohon ikään. Ruostetta oli, mutta tekniikka oli hyvässä kunnossa, kaikki ongelmat mitkä sen kanssa oli joutuivat edellisen omistajan huonoista "viritys"korjauksista. Mikä on sun auton vm?
^ Tuollaiset Hondat, Nissanit ja Toyotat ovat tekniikaltaan sellaisia että ne pääsääntöisesti kestävät kun vähänkin huolletaan. Ainakin moottorin kannalta. Kyllä nykyään on niin pilipali vehkeitä kun jo ensimmäisessä huollossa kojetaulussa palavat kaiken maailman vikavalot. Wanhan MB:n kanssa (vm. 1991 E300-24) tulee juttuun myöskin, ei isompia lastentauteja.
Jaahh. Loppui hieman virta seurailla eilen murotarjouksia. Kova oli alussa oleva prossutarjous. Lähdin sitten sivistämään itseäni lähikuppilaan. Pari tarinaa jäi korvan taakse jemmaan, tuumailin kotimatkalla käppäillessäni että mullahan on kaikki periaatteessa melkein jees. Noh sivubaarit ovat sellaisia, kaupungilla sama asia mutta paremmissa kledjuissa. Sepä noista. Taidampas tehdä niin että prossu vaihtaa jälleen kerran emoa. Jos jättäisin tuon FX-haikailun sikseen. Käytössäni oleva x6 phenom vääntää riittävästi ja kelloja tauluun lyömällä huomattavastikin paremmin kuin vakiolla, haaveilut laitetaan nyt pakastimeen. Ykkösmasiinan emolla uskaltaa revitellä kun se mahdollistaa homman. Asiat on otettu huomioon jäähdytyksienkin osalta. Sellainen seikka (minkä jo kerran olen maininnutkin) kävi kakkoskoneella... Biosissa laittelin epähuomiossa jotain kertoimia cpu volteille enkä syöttänyt suoraan numeroina jännitteitä niin... ... Kone käynnistyi ja oli vikkelä kuin perrhana. Hieman ihmettelin kuin tuulettimet huusivat kuin viimeistä päivää. Meni minuutti ja hw monitor auki. Prossujännitteet 1.9V Mulla on jossain tuosta kuvakaappauskin, jollain tikulla. Ihme ettei savumerkkejä ollut ilmassa. Siilit olivat *köh* hieman lämpöisiä. Nyttemin maltillisesti kelloja antaneena toimii ok mutta kuten jo edellä oli juttua niin ne hommat kannattaa tehdä emolla joka on suunniteltu sitä silmälläpitäen. Muuten menee hieman rääkkäyksen piikkiin. Ja sitten nolompi juttu... ei ole oikein voittaja olo. @JTPN Käväsin eilen autossa hakemassa cd-levyn hanskalokerosta niin mikäs tulikaan vastaan... No se hemmetin backplate emoosi. Luulin, muistelin että olin sen jo laittanut postiin. Hieman meni korvat luimuun hoksatessani tuon, maanantaina lähtee sinnepäin. My bad.
Älä nyt vielä luovuta ton FX:n suhteen. Kyllä noita löytyy, paljonko saa kivi maksaa, kaivan sinulle jostain yhden
Huntin verran olisin valmis maksamaan... Warmastikin tulevaisuudessa löytynee helpostikin mutta hmm nykyään on sellaista odottelua uuden tekniikan suhteen amd puolellakin.
Autolla ajettu vajaat 26000 kilometriä,ja moottoritielle kiihdytettäessä katkeaa kytkinvaijeri.Ei tuo edellinen vielä mitään sitten seuraavaksi noin 30000km kohdalla tippuu pakoputki keskelle katua.Sitten kun oli ajettu sen 60000km niin alkaa ratti ja koko auto täristää kun syötävä,vika ei ollut renkaissa vaan moottorin kannattimien kumityynyissä jotka oli kovettuneet ihan käppyräksi.Seuraava vika iskikin sitten noin 100000km kohdalla,perävalot alkoivat pitämään discoa kun sattui jarrua painamaan,no eikun kolvi käteen ja tinaamaan johdot suoraan kantoihin joissa sähköjohtojen päässä olevat pistokkeet oli kiinni.Seuraavaksi katkesikin sitten jarruputki kesken ajon kun mittarissa oli jotain 110000 km,ja vähän ajan päästä kytkin sanoi itsensä irti,no eikun vaan korjaamaan.Loput ajot sitten noin 160000km menikin sitten ilman ongelmia,moottori toimi aina kuin junan vessa kun vaan öljyt ja hihnat muisti vaihtaa,ja kerran pesi ja rakensi kaasarin uudelleen.Sittenpä möin pois kulkupelini noin 400 eurolla vaikka ostaessa hinta oli 23000 mk.Jos joku arvaa auton merkin ja mallin niin saa 10 pistettä ja papukaijamerkin. Edit.Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen auto jonka koskaan tulen omistamaan.
Sen verran mitä noihin autoihin on joutunut sekaantumaan ja rassailemaan, niin olen tullut siihen tulokseen että kaikki merkit on enemmän tai vähemmän täysiä romuja Rellut ja Vagit on ainakin meikäläisen blacklistillä.
Tehojakin oli sen huimat 58 hv,ja kiihtyvyys luokkaa purkka tukasta. Edit.Niin autohan oli petojen sukua susi jo syntyessään mallia uno.
Että fiiulla mualimalle Onko kellään tietoa saako 97-ruiskukoneella olevaan rotteloon bensankulutusmittaria? Tällä hetkellä mennään kynä + paperi menetelmällä. Olis hemmetin hyvä kun näkis ees keskikulutuksen, se että näkis reaaliajassa kulutuksen ois jo ihan luksusta.. Linkkailkaa ja kertokaa jos on tietoa
Nytlähti seiska huit vitulaan mun koneilta. Hukkaa wlanin, tökkii, jäätyy, jumittaa.... Aaaargh.. Kokeilin kaikkea mahollista että oisin saanu toimimaan vaan vatut. Ei auttanu pslautus, korjasuasennus, scannow eikä edes uudelleen asennus. Kasi hyrrää kiltisti ilman ongelmia, myöhemmin asennella vielä kymppi rinnalle. Kerpele ku meinas jo luonnon päälle ottaa ko ei saanu seiskaa toimimaan. Luulin jo rautavikaa vaan kaikki näyttää olevan kunnossa, live xp:llä, linuxilla ja kasilla toimii normaalisti..
Joskus noinkin päin. Itse olisin jälkikäteen ajatellen pärjännyt seiskalla ihan mainiosti kympin sijaan kun pelaaminen on aika vähäistä nykyään.