Nooh Kyllähän tuokin on nykyisellään ihan toimiva vaihtoehto ja plussana siirreltävyys. Toki paikkakunnasta/paikasta riippuen. Saunalahti 50mb/s. Eipä juuri muutu kellonaikojen mukaan. https://www.sonera.fi/kauppa/liitty...-nopeustesti?gclid=CKCfzrDbgssCFefFcgoddp0GEg
mä saan huippulukemat kyllä mutta haluanko maksaa 240€ vuodessa periaatteessa turhasta , onkin jo ihan toinen juttu
mä saan huippulukemat kyllä mutta haluanko maksaa 240€ vuodessa periaatteessa turhasta , onkin jo ihan toinen juttu
Kuparilanka kuulemma keksittiin Laihialla kun kaksi miestä löysivät yhtä aikaa saman viisipennisen ja lähtivät kävelemään eri suuntaan. Minkälaista liittymää olet tuumaillut? Kaippas nuo nykyään kaikki on toimivia. Niin sulla oli se Saunalahti toiveena.
Sulla nyt hieman tökkii tuo viestien laittaminen, ei ole sinusta kiinni. Niin, en tiedä tarpeitasi tuossa asiassa. Hmm, on kai noita muitakin liittymiä kuin Saunalahti, vinkkasin jo aiemmin vaihtoehtoja. Mullahan se kallis on mutta sitten kaikki toimii rajattomasti eli puhelut, viestit, netti sekä jako wlanilla masiinaan käyttökelpoisella (50Mb/s) nopeudella. 29,90e/kk mutta se on käytännön asia. Jospas löytäisit ok liittymän. Onko se pakko olla Saunikselta?
rick levy pois päältä... Wanhassa wara parempi. Kattelin myöskin tuota uutta moi-juttua. Toivottavasti jollakin olisi jo kokemusta kuinka homma toimii.
dna:n datarajotettu netti käytännössä, ainut ero vaan että monta liittymää jakaa teoriassa yhden datarajoitukset E: Toimii siis dna:n verkossa
asiasta pähkinään. Huomasin että oon ollu AD:n jäsen jo vuodesta 2009, eli yli 7vuotta. Paljon on porukka muuttunu, niinkuin myös jutut ja käytös. Mitenköhän paljon täällä vielä on meitä vanhempia membereitä jäljellä...
no se... Tuntuu vaan välillä ettei täällä oo ketään siltä ajalta kun täällä käytiin vielä normaalia keskustelua rakentavassa hengessä
Vanha on semmoinen joka muistaa kuulleensa juttuja Joulupukista Nuorille taas selfie on ainut oikea uskonto
Liekköhän tässä meikäläisen samsungissa 75Hz paneeli?,kun amd ohjelmisto niin väittää.Itse kyllä olen vahvasti sitä mieltä ettei ole,vaikka ei netistäkään löytynyt mitään selvennystä asiaan. Tuommoinen laitos kyseessä. http://arvostelut.verkkokauppa.com/...-27-led-televisiomonitori-reviews/reviews.htm
Oisko niin, että vga:lla saattaa saada ton 75hz käyttöön. Itsellä taisi olla joskus jossain tietokonenäytössä noin, mut tuli käytettyä dvi:llä 60hz, sillä ei antanut nostaa enempää.
Tuolta löytyi käyttöohjeesta mm. tuommoista (sivu 24 & 25) : Näyttötilat (D-liitin- ja HDMI/DVI-tulo) Tämän laitteen ihanteellinen tietokonetarkkuus on 1920 x 1080 / 60 Hz. On erittäin suositeltavaa asettaa tietokoneen kuvalähtö ihanteelliseen tarkkuuteen. Voit myös valita jonkin alla olevan taulukon standarditarkkuuksista, jolloin laite säätää valitsemasi tarkkuuden automaattisesti. Jos asetat tietokoneen kuvalähdön sellaiseen tarkkuuteen, jota ei mainita taulukossa, laitteen näyttö saattaa näkyä tyhjänä ja vain virran merkkivalo palaa. Voit ratkaista tämän ongelman säätämällä tarkkuutta oheisen taulukon tietojen ja tietokoneen näytönohjaimen käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. - Eli tuon 75 Hz saa käyttöön ilmeisesti vain noilla alemmilla resoluutioilla (esim. 1280 x 1024)