Poista Lisää/Poista sovelluksesta jos löytyy BetterInternet SaveNow Poista nuo(ensin roskakoriin ja jos ei ongelmia niin tyhjennä se) H:\-=ShareD=-\-=Programs=-\Adult Emoticons S1 Installer.exe H:\-=ShareD=-\-=Programs=-\DivXPro511Adware.exe H:\-=ShareD=-\-=Programs=-\RadLight3.exe H:\-=ShareD=-\-=Programs=-\StyleXPInstallMale\80345.exe H:\-=ShareD=-\-=Programs=-\Winamp5cdgplugin.exe Sitten palautuspisteiden tyhjennys http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/cleansystemrestore.shtml Loput taisikin olla Nortonin hellässä hoivassa, eli sitten vain odotellaan että kerrot auttoiko???
[bold] @ Broglodin [/bold] Olit kiinnostunut näistä hjt hommista, niin seuraile ton Toymaatin toimintaa. Toymaatti on ad:n tunnetuin ja luotettavin login putsaaja. Mä oon kesä tuuraaja
ongelmaani ei kyllä auttanut tällä kertaa kuin format C explorer.exe rupes sekoileen ja tosiaan prosesseja en saanut sammutettua joten tästä koitui minulle suunnaton v************ nyt sitten tarttis vaan heittää enään ajurit koneelle niin johan toimis edit: kiitän kaikkia auttaneita ja auttelen itsekkin tästä lähin muita ihmisiä.