Et viittis lähettää mulle YV:tä tai ainakin postauksen tähän ketjuun kun lisätietoja saat. Kun mullahan tuo sama operaatio edessä
Kopipaste kuluttajasuojalaista: "Jos kuluttaja valittaa yritykselle laitteen rikkoutumisesta, yritys ei voi kieltäytyä korjaamisesta vain sen perusteella, ettei takuun voimassaoloa ole näytettävissä." Tarkistakaa myös "kestoikä". Itselläni hajosi blueray-lukija PS3:sta, joulukuun alussa viime vuonna hommattu, eikä ole kuitista tietoakaan. Onneks on Soneralta tilattu tuo vehe, niin laskukopio (soneran verkkopalvelusta löytyi) kelpas Nordisk Filmille. Nyt lähden postiin lähettämään tuota vaihtoon ->
mulla kai sitten myös meni blue-ray lukija rikki kun DVD:t toimii normisti ja ps2 pelit..mut ei blue-ray levyt, mulla myös soneralta sellanen kytky hankittu viimevuoden marras-joulukuussa, sitä mietin et jos lähetän sen huoltoon niin saanhan takaisin samanlaisen eli ton 60gb en halua mielestäni huonompaa 40gb:tä...ja ostokuittia ei tietenkään ole niin kelpaako soneran lasku?
Lukeeko siinä soneran laskussa tuo laite? Ja varmaan siitä kytkykaupasta on joku sopimuskin tehty? Siinä varmaan lukee päivämääräkin mistä alkaen laite on ollut sinun? Mutta jos se hajoaa tuskin saat uutta 60GB mallia, niitä kun ei enään tehdä...
He lähettävät korjatun vastaavan tilalle, jos oikein käsitin. Lähetin laitteen mukana viimeisen laskun, jossa laitetta ei vielä laskuteta ja ensimmäisen laskun, jossa laite lukee "40 GB PLAYSTATION 3" tms ja hinta. Ainakin asiakaspalvelu sanoi, että kunhan näkevät, että siitä on maksettu jotain. Kaiva Soneran omilta sivuilta "Laskumapista" ne laskut.
Haa! Sain elämäni takaisin! Posti toi _uuden_ laitteen hajonneen tilalle tänään. Sama 40 Gb-versio. Nyt pääsee taas mättää GTA IV multiplayerii ^^
Itselläkin pasahti lukija ps3 sesta (40gb). Mutta mitäs sitten tehdään kun ei ole kuitteja taikka ostopaikkaa tiedossa?
Ota yhteyttä maahantuojaan ne neuvovat mitä tehdä. Laite on kuitenkin sen verran uusi markkinoilla että en uskoisi mistään kuitista nämä hommat olevan kiinni.
Sori vaan ettei ole kerenny lukee näitä juttuja. Niin viikossa tuli eri konsoli takaisin. Ja tähtien asennot on aina mulle ns.suotuisat ,eli konsoli ei toiminut. No sähköpostia samalle kaverille nordiskiin ja homma hoitui. Lähetin taaskin konsolin takas ja viikossa tuli uusi tilalle. Euroakaan ei tarvinnut maksaa mistään. Konsolit pysyivät 60:nä. Niin ainakin meidän osalta loppujen lopuksi asia tuli hoidettua nordiskin puolelta kiitettävästi. Eli suuret kiitokset sinne nordiskiin. Noi koneet mitä meille tuli näyttivät uusilta ei naarmun naarmuja missään. Vaihtaavatkohan kuoret korjauksen aikana ,tiedä häntä?
lähetin joulukuun alussa laitteen huoltoon ja enne jouluaattoa se tuli takaisin siis vaihtolaite mutta mistä ihmeestä tiedän, että se on 60kb kun paketissa ei lukemut mitään. kuulin että nää vaihtokoneet ei ole uusia vaan korjattuja...mutta nyt nyt kun vaihdettiin uusi telkkari niin muutaman kerran toimi ja nyt se pyörittää mutta mitään kuvaa tai edes PS logoa ei ruutuun ilmesty ja ollaan kokeiltu HDMI-kaapelia scarttia ja 3 värijohtoa eli AV-kytkentää ei auta et takuuhan tästä meni marraskuun viimisinä päivinä umpeen ei kuittia enää ole, mut luulisi niillä olevan vielä se kuitti jäljellä vanhsta korjauksenjäljiltä...on nää paskoja laitteita jä täkin maksoi siloin yli 500€
Itsellä tuli eilen ongelmia konsolin kanssa, kun katsoin Blu-Ray elokuvaa. PS3 sammui kesken katsomisen ja uudestaan ei suostu käynnistymään. Yrittäessä käynnistystä merkkivalo palaa hetkellisesti vihreänä, jonka jälkeen kone piippaa ja valo vilkkuu punaisena. Ohjaimella käynnistystä yrittäessä ei tapahdu mitään reaktiota. Onkohan jollain ollut samantyylistä ongelmaa?
kylläpä pleikkareissa on nykyää ongelmaa :/ itellä hajos tuo blu ray asema tammikuussa, aluks se ei enää käynnistäny pelejä ja DVD:t toimi vähä aikaa ja sit nekään ei enää toiminu! sillonku se meni hajalle niin se oli vuoden ja 2-3 vk vanha eli takuu oli loppunu, mut soitin viime viikolla tonne nordiskin asiakaspalveluun ja kerroin et se on hajalla, ja sanoin et ku takuu oli loppunu (sillon jo 2kk sitte) onneks ne sit sano et lähettää sen nille korjuuksiin. ne sano et jos kyseessä olisi joku tarkempi yhtiö niin ei olis antanu enää takuuseen, ku ootin 2kk ennen ku soitin sinne =)
Kannattaa hankkia uusi 80GB versio. Ne ei hajoa helposti (ainakin Sonyn tietojen mukaan). Tiedoksi vain jos olet hankkimassa Ps3:sta (tosin ei taida olla muita kuin uusia 80GB/160GB myynnissä).
Mullaki meni pleikkarista toi lukupää jä vaihtoivat liikkeesä uuteenvaikka oli takuu enyy jo jotain vuos sitte, mutta nyt kerkesin pelata n. kuukauden ja taas se paska meni rikki. alkaa vähän keittää, Tuskinpa antaavt taas uutta konetta.
tänään ilmotettiin että meijän 40gb on vaihdettu 80gb malliin, toivotaan et tuo kestää enemmänku vuoden :/
siis eikö jo kuluttajasuoja lain mukaankin kyseisellä laiteella on se 2 Vuotta??!!:O jostain ainakin itse luin kun on sen verta hintava laite että tekijän on taattava se 2 vuotta laitteelle vähintään...
Mistäkän saatta johtua kun pleikkarin nettipeli ei toimi esim cod 4 ja waw eivät toimi.unchartedin beta versio ei myöskään tahdo löytää servua/pelaajia.Muut pelit toimii kyllä iha moitteettomasti.vastatka pikapikaa haluun päästä pelaa ((