1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ps3 ei toimi

Discussion in 'PS3' started by henrik107, Jul 24, 2008.

  1. J0kkeV

    J0kkeV Member

    Joined:
    Oct 30, 2006
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Jos mä irrotan sen warranty tarran PS3:sta, jotta saisin konsolin kannen auki, ja pääsisin tutkimaan sisältä sitä laitetta, niin onks mulla vielä mahdollisuus lähettää konsoli Nordic Filmsille ja maksaa se 195€ tehdaskorjattua konsolia vastaan, jos en saakaan ite pleikkariani kuntoon? Vai samalla ku irrotan sen tarran ni menee myös se mahdollisuus pois, kuin myös takuu (jos takuun aikana repii sen irti)

    Kysyin jo sähköpostilla takuuta, ja sanoi, että se on 1v, ja jos sen ajan jälkeen konsoli hajoo, ni pitää maksaa 195€, että sais tehdaskorjatun tilalle...
     
  2. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    jos waranty tarra menee, niin menee takuukin.
     
  3. J0kkeV

    J0kkeV Member

    Joined:
    Oct 30, 2006
    Messages:
    39
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ton tiedän, mutta se, että lähettäisin konsolin ja vaihtaisin tehdaskorjattuun sillä noin 200€:lla mitä Nordic Films pyytää, niin sehän ei mene takuuseen sillon? Eli on aivan sama onko tarra vai ei?
     
  4. krizu93

    krizu93 Member

    Joined:
    Nov 12, 2009
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    mulla rupes tänää pelit jäätymään n. 10 minuutin pelin jälkee. aikasemmi ollu ongelmii ku käynnistää ni levy ei tuu heti näkyvii eli olisko lukupäässä tai koko BR asemassa jotain vikaa? Laite on n. 1.5 vuotta vanha eli myyjän takuu on jo loppunut. Onko Sonyn/Nordisk Filmsin takuu siis se sama vuoden vai 2 vuotta? Jos on kaksi niin jotain todistetta sille mielellään niin ei tarvitsisi tapella Nordisk Filmsin kanssa.
     

Share This Page