1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

PS3 Vs. XBOX360 [Risut ja Ruusut]

Discussion in 'PS3' started by tjugo85, Sep 17, 2006.

  1. KarathC

    KarathC Guest

    Jos lukisit muidenkin tekstejä pelkästään omiesi sijaan ni voisit huomata että et ollut ainut ketä MGS:ia sano ainoaksi syyksi.

    Ja ei tuo todellakaan MULLE ole ainut syy.
    Mahdatkohan sinä tietää mitä provosointi tarkoittaa?
    Synonyymi sanalle agitoida.
    Yllyttää tekemään jotain, mihinköhän yllytän Xbox miehiä sanomalla Haloa Leluksi, vetämään sen appelsiinin nenäänkö?

    Heh, kai mulla on vapaus/oikeus kutsua Haloa ihan miksi haluan?
    Jos joku siitä pärähtää että toisella eri maku pelien suhteen kuin itsellä niin voi aikuistua.

    Mutta joo asiaan, Lairin sain tossa 30 min sitten, ei oo siis lopullinen versio, mutta helv..in hyvältä näyttää. Katoin heti ensimmäiseksi et kuin korkeelle pääsee ja tsiiiiiiiiisus :D
    Maasta erottaa yksityiskohtia törkeen korkeelta.
    Six Axiksella ohjaaminen vaatii hiukan treenaamista mut kyl se lähti tosta sujumaan, hienoo heitellä ohjainta ympäri ni lohari heittää kiepit :D

    Kerron lisämatskua sitten kun ehdin, nyt viihteelle.
     
  2. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Viestejä en ole koko ketjusta kaikkia lukenut, mutta siitä asti olen lukenut eteenpäin kun itse olen tänne kirjoitellut. Voisikko hyvä Herra osoittaa, tai kenties lainata sellaista viestiä missä joku muu väittää tuota MGS:ää ainoaksi syyksi? Itse en löytänyt.

    Oletkos sinä vähän tyhmä, vai mikä? Jos rautalangasta väännetään, niin nimenomaan yllytät ja ärsytät heitä tyhmyyttäsi.

    Sinulla tuntuu menevän homman nimi koko ajan ohi, vai? Saat kutsua minun puolesta Haloa vaikka Anukseksi jos siltä tuntuu, eri asia on sitten se että onko se mitenkään järkevää. Minusta se on vain tyhmää ja lapsellista, tuolla touhulla sinusta ei saa oikein järkevää kuvaa.
     
  3. Lozt_BoyZ

    Lozt_BoyZ Member

    Joined:
    May 31, 2007
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen ollut ns.sonyn miehiä jo pitkään. Omistan PS1,PS2 ja jopa PSP:n. Ja olen pysynyt sonyn kelkassa juuri pelien takia. Mutta jos nyt (lähes)kaikki pelit tulee myös muille alustoille niin enpä näe syytä ostaa PS3:sta. Tosin onhan se enemmän kuin vain pelikonsoli, mut aika näyttää. But with this prize, no way.
     
  4. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eihän se hinta sinänsä ole ongelma, mutta tarkoitin vaan sitä että jos rauta vastaisi sitä mitä se nyt näissä koneissa on.. sehän taas meinaisi sitä, että luultavasti Wii:n ja 360:n hintaa ehkä jouduttaisiin nostamaan ja PS3:n laskemaan, mikä taas ei ole enää toimivaa bisnestä.. ei mekään traktoritehtaalla mietitä maajussin etua, vaan sitä, miten siitä romusta saadaan mahd. hyvä kate..ja samalla pitäisi yrittää pystyä pitämään asiakas merkkiuskollisena..
     
  5. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Niinhän se on. Tarkoitinkin siis tätä asiaa kokoajan pelaajan kannalta, enkä sitä että olisikko se hyvää bisnestä.
     
  6. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    kaikkein paras tilannehan pelaajan kannalta ois, ku vaan soittais johonki numeroon, ni kohta hyvännäköne blondi tois sulle konsolin ja parhaat pelit, ottas siinä suihin, pesis pyykit ja tiskais eikä tieteskää velottais hoidosta mitään :D paitsi tietysti jos ei tykkää blondeista.. tai jos emäntä ei tykkää..
     
  7. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Joined:
    Dec 10, 2004
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    qft :D
     
  8. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Hah. Parempia aikoja odotellessa :)
     
  9. KarathC

    KarathC Guest

    En ala yksitellen noita sulle näyttelemään, josset itse löydä niin ei o pakko jossei taho.

    Ja mua kiinnostaa varmaan niin pirusti mitä sä ajattelet musta.
    Edelleen jos joku ottaa nokkiinsa siitä että joku arvostelee PELIÄ, niin mieti nyt hiukan ensin mistä pärähdät ja minkä takia.

    Tolla logiikalla kaikki IGN:n ja Gamespotin peliarvostelijat olis vihanlietsojia, yllyttäjiä ja ärsyttäjiä.
    Kasva aikuiseksi.

    Jaksa nyt enempää sua kasvattaa, vanhempies olis se jo pitäny tehdä.
    Eikä tää oo se paikka mihin nää jutut kuuluu.
    Kysessähän oli PS3:n ja Xbox 360:n arvostelu, ei muiden postaajien arvostelu.
     
  10. gokhjpfm

    gokhjpfm Member

    Joined:
    Jun 24, 2006
    Messages:
    24
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Xbox 360 +
    - Pelit
    - Hinta
    Xbox 360 -
    - Hd Dvd asema erikseen
    - Ohjain
    - Ulkonäkö
     
  11. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ha ha, tätä vähän arvelinkin. Siitä asti kun tänne olen kirjoitellut, niin sellaista ei kukaan ole sanonut.

    Olet sinä taitava arvostelija, kun ei oikein nuo argumenttisi vakuuta. Mielenkiintoinen logiikka, pelejä saa arvostella, mutta konsoleita ei. Muutenkin hienoa arvostelua, osasit haukkua pelin Lelu 3:ksi ilman minkäänlaisia perusteluita.


    Yleensä arvostelijat perustelevatkin mielipiteensä hyvinkin tarkkaan.


    Hah, aika ristiriitaista luettavaa. Ensin arvostelet minun kasvatusta, jonka jälkeen sanot ettei muiden postaajien arvostelu kuulu tänne foorumille.

    Säälittää ihan kun ei keksitä enää mitään muuta ulospääsyä kuin menemällä henkilökohtaisuuksiin.
     
  12. henkettu

    henkettu Guest



    Haha. Repesin..
     
    Last edited by a moderator: Jun 3, 2007
  13. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kuin myös...
     
  14. PS333

    PS333 Regular member

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    158
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Tytöt tytöt.....nyt loppu tappelu! en ymmärrä...mun mielest KarathC on ihan kiltisti esitelly omat mielipiteensä, en ymmärrä minkä takii ton Mazkuz:sen piti tulla tänne egoilee

    KarathC laitas lisää sitä "matskua" tänne siitä Lairista
     
  15. KarathC

    KarathC Guest

    Lair pyörii ihan puhtaaasti, tai ainakin tähän asti on pyörinyt, kattoo sitten kun alkaa tulemaan lisää populaa ruudulle.
    Ottaa kuitenkin sen huomioon et kentät voi olla jopa 32km x 32km kokosia, niin hyvin pelaa.
    Ilmatappelut on tän pelin parasta antia, maahankin kyl pääsee mut paljon hauskempaa tappaa muita lohareita ilmassa ku syödä solttuja maassa.
    Vesi on mallinnettu tooooooooosi hienosti, laivat kelluu niinku niiden pitää kellua, räjähdykset aiheuttaa aaltoja veteen, ja nää aallot keinuttaa kaikkee mihin ne osuu.
    Vesi näyttää helv..in nätiltä, jopa läheltä kattoessa.

    Toivottavasti Factor 5 korjaa tuota ohjausta hiukan ennenkuin julkasee pelin.
    Pientä hienosäätöä se vaatis, vaikkei se nytkään huono ole.

    Tulee olemaan yks parhaista peleistä Plegelle.
    Ensimmäinen peli muuten joka tulee käyttämään Playstation Home palkintoja.
     
    Last edited by a moderator: Jun 3, 2007
  16. PS333

    PS333 Regular member

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    158
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    öömmm??? mitää julkasee pelin??!? öö...sullahan se on jo?...eli eiks se oo sillon julkastu jo??....
     
  17. mijuve

    mijuve Guest

    Anus3 : D hyvä idea : )
     
  18. PS333

    PS333 Regular member

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    158
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Jaahas....mitäs sä teetkään työkses KarathC?
     
  19. KarathC

    KarathC Guest

    Heh, siis pelihän on tulossa kauppoihin Usassa vasta heinäkuussa, Eurooppaan ja Japaniin joskus syys- lokakuun vaihteessa.
    Näin siis sanoo IGN.
    Mut oon aika varma siitä et Eurooppaan se tulee jo ennen tota USA:n julkaisua. Vahva kutina et jo tässä kuussa.

    Kummallista kyllä et esim. VPD.fi kertoo että heiltä sitä olis jo saatavilla.
    Mut eipä oo näkyny vaikka oonkin sen ennakkotilannut heiltä.

    Oon IT-alalla, saa riittää.
    Saan näitä testiversioita sillon tällön niistä peleistä ku haluan.
    Vaikkakin tämäkin kyl vaikuttaa jo ihan Retail vedokselta.
    Vaikkei sitä olekkaan.

    Niin ja mitään Multiplayeria on turha toivoa, näät pelkästään sun Online Rankingin ja omat palkinnot.
    Tuo sija rankingissa meinaa siis luultavasti sitä, että saat tehtävistä tietyn pisteytyksen tappo/osumatarkkuus/aika suhteella ja ne pisteet sitten menee Factorille ja ne laskee sulle Ranking sijan.
     
    Last edited by a moderator: Jun 4, 2007
  20. PS333

    PS333 Regular member

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    158
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    AMGG! testiversioita!??!? mäki haluun....
     

Share This Page