1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

PS3 Vs. XBOX360 [Risut ja Ruusut]

Discussion in 'PS3' started by tjugo85, Sep 17, 2006.

  1. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Jes! Persaukisen puheita sanon mä...:D
     
  2. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Sony nyt ei ole nykyaikana mikään erityisen hyvä valmistaja/valmistuttaja. Itse asiassa keskiarvoa heikompi elektroniikan valmistaja. PS2 oli ainakin laadun suhteen todella heikko esitys.
     
  3. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Last edited: Jun 17, 2007
  4. mijuve

    mijuve Guest

    Sonyn myyntiluvut on vielä pitkään heikommat ku x boxin sen kalliimman hinnan takia, mutta kyllä se nousee ku hinta tippuu ...

    Miettikää kumpaa myytiin enemmän ps2 vai xbox?
     
  5. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Aika heikkoa lähteä jotain myyntipuheita latelemaan. Vaikka nyt oletetaan, että Sonyn televisiot olisivatkin niitä parhaimpia, niin se televisiot ei ole koko elektroniikka.

    Edittinä sen verta, että voisivat täälä saada nämä lainaukset toimimaan oikein.
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  6. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Joined:
    Dec 10, 2004
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    No toihan oli aivan täysin eri tilanne kuin nyt on....

    No toi edellinen kirjoittajahan olikin laittanut Blurayn ja Sonyn eteen miinusmerkin, eiköniin =)'
    joo markettiroinaahan se sony valmistaa.
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  7. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Ehkä ne oli miinuksena ja ehkä ne olivat puolustuksena. Joka tapauksessa mulle sama. Minä vain täsmensin ja toin oman mielipiteeni.
     
  8. PS333

    PS333 Regular member

    Joined:
    May 23, 2007
    Messages:
    158
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    28
    Niin, onhan ne Bravia-töllötki testeissä häntäpäässä ollu http://www.iltalehti.fi/koti/200612135482961_kt.shtml ..sekä vähän epäluotettavaakin tietoa: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=38191[/quote]

    Aika heikkoa lähteä jotain myyntipuheita latelemaan. Vaikka nyt oletetaan, että Sonyn televisiot olisivatkin niitä parhaimpia, niin se televisiot ei ole koko elektroniikka.

    Edittinä sen verta, että voisivat täälä saada nämä lainaukset toimimaan oikein.



    HAH toi Xbox 360:sen hajoamis prosentti on aivan naurettava...38%!!! ja ps3:sen 0,8....en tiedä onko tohon ees luottamista....


    Joo pakko myöntää ette osaa lainata noit tekstei :((
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  9. jaskpaska

    jaskpaska Guest

     
    Last edited by a moderator: Jun 17, 2007
  10. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Joined:
    Dec 10, 2004
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Ei siinä ollut mitään paskaa...
    Ei Sony mikään laatumerkki herranjestas ole, eikä ole koskaan ollutkaan.
     
  11. modo

    modo Member

    Joined:
    Dec 29, 2006
    Messages:
    33
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    On niitä Microsoft fanboytakin näköjään olemassa, ei pelkästään Sony fanboyta.
    Se riippuu ihan siitä mistä tykkää. Itse olen iät ajat pellannut Sonyn koneilla, ensin ps1, sitten ps2. Varmaan jo 7 vuotta. Ei huvita vaihtaa Xboxiin.
     
  12. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  13. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sama täällä.. 11 vuotta on Pleikkaria veivattu ja siihen tykästytty. Ja varmasti tuo poksiki hyvä peli on, ei vaan itelle niin mieleen.
     
  14. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Noh jos puhutaan keskiarvosta, niin puhutaan keskiarvosta. Jos nyt joku telkkari on ok, niin se ei tarkoita, että koko Sonyn elektroniikan valmistaminen on ok tai edes liki keskiarvoa.

    Sony on kyllä joskus ollut aikalailla semmonen ns "high end".
     
  15. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Miten muuten määrittelet tuon keskiarvosi? Oman käsitykseni mukaan Sonyn vehkeet ovat kyllä aina olleet ihan laatutavaraa. Mitkä Sonyn tuotteet mielestäsi sitten ovat "alle keskiarvon"?

    PS2:n laatua en menisi haukkumaan tämän X360:n hajoamisprosentin jälkeen. Tosin oma 5 vuotta vanha PS2:ni alkaa vedellä viimeisiään, liekkö modauksella vaikutusta asiaan. Pelottaa jo nyt, että milloin tuo 360:nen levahtaa :(
     
  16. jusunakki

    jusunakki Regular member

    Joined:
    Dec 10, 2004
    Messages:
    1,254
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    PS2:n laatu on paskaa riippumatta siitä onko jonkun muunkin esineen laatu paska.
     
  17. Shadown

    Shadown Active member

    Joined:
    Apr 29, 2004
    Messages:
    1,860
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    Määritän sen tyyppivikojen suhteen. Otetaan vaikka trinitron tähän mukaan. kiusallisia tyyppivikoja siinäkin putkessa.

    Pleikkarista on sarjoja (Ns. versioita) yhteensä enempi kuin ihmisellä on sormia ja varpaita. Jotkut sarjat toimii ok, jotkut taas heikommin ja jotkut niin, että joutuvat vetämään sarjat takaisin, kuten ensimmäinen slimmi.

    Pleikkaria on aika vahva laji itselleni, kun on noita tullut korjailtua/modailtua vuosikausia. Xbox360 laitteen viat on kovasti suurenneltuja. Ongelmia on, mutta minun kauttani myydyistä laitteista tasan yhdessä on ollut vikaa ja niitä on jokunen tullut myytyä.
    Vaikkakin eipä noita pleikkareitakaan ole tainnut suuremmin hajoilla (Niistä mitä olen myynnyt), mutta korjaukseen niitä on tippunut hyvinkin paljon. Etenkin tuota ensimmäistä slimmiä tipahti viikolleen oikein iso kasa kun laserit poksu.
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  18. Mazkuz

    Mazkuz Member

    Joined:
    Sep 29, 2006
    Messages:
    48
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Siis sillä perusteella että nyt tiedetään OIKEASTI mikä on sanojesi mukaan PASKAA laatua, jos vertaillaan PS2:sta ja X360:stä.

    Onkos sinulla muuten jotain tarkempaakin faktaa/numeroita näistä pleikkareiden hajoamisista?
     
  19. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Täällä kans lakkasi reilu 6 vuotta vanha PS2 lukemasta DVDitä..Tosin siitä saattaa selvitä linssin säädöllä..
     
    Last edited: Jun 17, 2007
  20. HKPL

    HKPL Member

    Joined:
    Jun 12, 2007
    Messages:
    9
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No, mun lapsilla on pleikka siis se vanha,xbox ja xbox360 ja kaikki toimii.Sen sijaan padit niissä on kulutus-tavaraa ainaski pleikassa
    ja vanhassa boxissa.Toi hd vast blueray tappelu on mun mielestä
    aivan turhaa; koska vielä ei tiedä tuleeko kummastakaan johtavaa
    formaattia.Ei kai kukaan järkevä pelikonetta sen mukaan valitse.
    Itse odotan vielä ja ostan erillisen laitteen sitten joku uus formaatti korvaa Perus-DVD:n.Ei ne vikaherkät Sonyn telkkarit
    PS3:sta huononna kuten ei surkeet käyttöjärjestelmät Xbox360:stäkään.
    Molenmista löytyy kokemusta.Sen sijaan pelit ratkaisee mikä konsoli
    kannattaa ostaa.Eikä hypetys-pelit vaan ne jota itse haluaa pelata.
     

Share This Page