Noniin, nyt itsellä on psp 3.40 oe-a firmiksellä ja ratchet and clank: size matters muistarilla. Ensiviikon ostoslistassa uusi muistikortti. Tällä hetkellä käytän kännykän mukana tullutta 1gb muistikorttia. Haluaisin kuulla jonkun suosituksia jostain hyvästä pelistä.
Tänään ostin Tokmannista psp:n 99e..Ostin peliksi WRC:n ja tuntuu toimiman ihan hyvin. Hyvä laitos on kyllä 99e, ja vielä kun äiti maksaa. Mikä firmis siis piti olla että voi pelata pelejä muistikortilta? Mulla on 2.01 .
Pitää ensin päivittää 2.71, siitä alaspäin 1.5. Sitten jokin open edition firmware, paras tällä hetkellä on 3.40 oe-a. Juuri tein tasan saman operaation eilen, nyt on jo kolme peliä omistuksessa. Ikävä kyllä, mulla on vain 1gb kortti tällä hetkellä.
Mitä tarviin, että voin pelata tätä? http://dl.qj.net/SuperTux-v0.1.3-PSP-Homebrew-Games/pg/12/fid/2159/catid/195 En oo viellä kovin hyvä tietään PSP:stä..
Onko väljä mikä custom firmis? Ja eikös sitten joudu lataan kaikki nettiselaimetkin? Ja jos asennus kusee PSP on tiilenä?
1Ei ole väliä, mutta hyvä ois olla 3.4 oea tai 3.03 oec. 2häh? 3miten asennat ton pelin? se pitää vaan siirtää game/game150 kansioon ja pelata
Eli, jos haluan että laitan psp:heni 3.03 customfirmiksen niin kun mulla on edelleen se 2.01, miten saan sen tuos customiksi? Nii ja viel 10 kerran toimniiko tossa edellämainitussa customissa vaikka se supertuxi ?
Tuli ostettua tuo Tarjoustalon myymä 99 € PSP. Firmware oli G eli 2.01. Tuon alentaminen suoraan 1.5 onnistui helposti Noobz 2.0/2.01 Downgrader v1.0 ohjelmalla. Sen päivitin sitten 3.40 OE softaan.
Heh, oli venäläiset käynny hakees täältäpäin yhteensä 220 psp:tä 3:sta robinhoodista, mutta myyjät anto mulle vanhal psp:n tilalle (joka oli vähän rikki) uuden jonka versio oli C eli 1.52
Jep. Tuon ajaminen onnistuu tosin vain eLoaderin menusta. Noiden mukana tulee kyllä hyvät asennusohjeet.
Onkos tietoa, onko kyseinen hinta vielä tällä hetkellä tarjouksissa? Ite meinasin just kattoo Tokmannilta.