kodintukus ei ollu enää siin hyllys enää et sit varmaan kaikki menny mut voisko niit olla siel jossain varastossa viel ja löytyykö noi siis kaikist makseist eli jos jossain sotkamos tai kuhmos kävis kattomas
löytyskö oulusta enään mistään tollasta halpaa PSP:tä? Tokmannilta jne? Ja voiko tuonne tokmannille soittaa ja varata itselleen psp:n?
kun vapaa valinta kuuluu tokmanni konserniin ninku vaikka säästötalo,tokmanni jne. nii myydäänkö vapaa valinnassa psp 99€ ??
Enpä oo tullu ajatelleeks asiaa o.0 Kannattaa käydä tsekkaamassa lähimmässä Vapaa Valinnassa ihan varmuuden vuoksi... xD
Järvenpään Euromarketista löytyy vitriinistä vielä yksi PSP 99 EUR. Firmware G eli 2.0. Liekö tarjous voimassa muissakin ketjun liikkeissä?
Psp löytyy (ainakin löytyi) Tarjoustaloista 99€, itsekin sen Turun Tarjoustalosta ostin siihen hintaan, nykyään se on loppu sieltä.
Vanha aihe... Mut kuitenkin: En varsinaisesti tiedä halvinta paikkaa, mutta itse ostin Limingantullin Prismasta hintaan 159€ (Value Pack)
Tarjoustalosta ja muista tokmanni-konsernin kaupoista sai satasella value packin, mutta kaikki satasen psp:t on loppu. Itse ostin myös silloin 100€ psp:n ja olen ollut tyytyväinen.