Testausta... RegSeeker 47 /tarkistus CCleaner 2 / tarkistus uudelleen käynnistys RegSeeker 53 / tarkistus CCleaner 3 / tarkistus RegSeeker 53 / puhdistus (x2) CCleaber 0 / tarkistus uudelleen käynnistys RegSeeker 5 / tarkistus CCleaner 1 / tarkistus
Kaikessa voi tavoitella täydellisyyttä, niin puhdistusohjelmissakin. Ilmeistä on kuitenkin, että meillä kaikilla on enemmän tai vähemmän tyhjiä merkitöjä rekisterissä ilman erityistä haittaa. Jos niitä paljon on, niin se voi hidastaa konetta, mutta silloin puhutaan jo (XP:ssä) sadoista rekisteriviittauksista. Toivottavasti en järkytä täydellisyyden tavoitteijoita toteamalla, että kyllä yksikin rekisteriä putsaava ohjelma on riittävä eikä se välttämättä tarvitse varmistuksia. Sellaisille, joilla ei ole tarkempaa tietoa koneen toiminnasta on EasyCleaner edelleenkin suositeltava monitoimiohjelma, ninenomaan turvallisuutensa takia. Edit: kirj. virhe
Kaikesta voi ja pitää tavoitella täydellisyyttä mutta siihen emme tule pääsemään. Neptun oletko edes kokeillut regseekeria? Uskoisin, että vaikka EC ei löydä mitään niin RS tulee tekemään tuhat löytöä =) Itse en myöskään laskisi yhden ohjelman varaan. Mitään tärkeää ei ehkä kannata ikinä yhden varaan jättää jos mahdollisuus olisi tuplata varmuudeksi. Itselläni on 8 ohjelmaa jotka kukin joko korjaavat tai puhdistavat mutta vain kaksi niistä on ensisijaisia rekisteriin tarkoitettuja sovelluksia, muutoin ne ovat yleisohjelmia joiden mukana on ollut vain työkalu rekisterin korjaukseen.
@aaxxeell: Hi, mulla on vain vyö ei henskeleitä lisäksi. Mutta asiaa puhuen, en ole kokeillut RegSeekeriä. Uskon sen aivan erinomaiseksi, mutta en ole tarvinnut. Kaikki koneet täällä toimivat aivan erinomaisesti EC:llä. Ja lisäksi tässä oli minusta kyse sellaisista käyttäjistä joilla ei ole mitään tietoa ohjelmien toiminnasta, ei meistä itsestämme.
Totta. Ajattelin vaan, että olisi mukava kokeilla kun EC sanoo puhdas, paljonko RS löytäisi testimielessä. Ei sen kummosempia edes tarvitse poistaa vaan ihan kokeilla =) Vähän tuon juuso81 tapaan.
Joo mielelläni kokeilen kaikenlaista. Nyt on vain niin, että lähden sunnuntaina maalle ja näyttää aika loppuvan kesken kaikelta. Mä laitan tämän kuitenkin muistiin ja kokeilen kun tulen takaisin lokakuuksi sekä ilmoitan sulle vaikka yksityisviestillä vertailun tulokset tästä koneesta. Hyvää kesää!
mulla kun ajaa ton regseeker rekisteri jutun nii se löytää joku 500 niit juttui ja ku painan valitse kaikki ja poista valitut niin sit ku yritän sen jälkee avata esim oman tietokoneen niin se rupee asentaa jotai HPIZ423 ohjelmaa tai jotai vindowsin osaa ja käskee mun laittaa koneeseen levy nimeltä HPIZ423..et palautankos noi jutut?
Mitäs jos vaan skippaat ton vaiheen. se tekee mulla sman ja kun se on luonut jatkuu entiseen malliin työnteko
siis nyt tein niin et odotin et se yritti asentaa jotai ja sit kysy cd:tä ja painoin cansel ja sit se rupes taas uudellee asentaa sit ohjelmaa heti perää ja painoin lataus vaihees cansel ja viel kerran se rupes asentaa sita ja painoin taas cansel ja sit se päästi mut sinne kansioo..mut se tekee on lataus jutun niinku joka kerta jos yrittää avata esim oman tietokoneen tai roskakorin..
on mul toi vindows asennus cd..se on ainoo..mut palautin ne rekisteri merkinnät tai ne nii nyt toimii... mut eipä tot regseekkerii oikee voi mun koneel käyttää jos kerta tollassen tärkeenki jutun poistaa..
ai onks se hyväki ohjelma sitten? vai saako ton regseekerin sillee et se ei poistas sitä jotai rekisteri merkintää mikä sit käskee mun asentaa sen jonku ohjelman..:S
RegSupreme Pro on myös hyvä. Ainakin huomattavasti tehokkaampi kuin EasyCleanerin rekisterin siivous, vaikka hyvä sekin on.