1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Resursien hallinta lakkaa toimimasta. Näyttöön tulee kuva jossa se ilmoittaa sitä jatkuvasti.

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Hande14, May 22, 2007.

1. hasuvili

hasuvili Member

Trophy Points:
    16
    Virustarkastus ja virusten poisto pitäisi riittää. Joskus se vaan on hankala suorittaa, kun resurssienhallinta ei pysy toiminnassa. Jotain muistitikulta tai cd:ltä boottaavaa virusskanneria kannattaa kokeilla. Ainakin omassa potilaassa vika oli viruksista kiinni. Virus oli tullut kodekin kylkiäisenä. Mediaplayer oli kitissyt tarvitsevansa kodekin jotta voisi toistaa videoita.

2. selezar

selezar Guest

Mulla sama juttu:5 sekkaa,ni ilmestyy toi resussienhallinta lakkas toimimasta. Sitte löytys spyLocked 4,2 heitin sen paskan roskakorii,mut silti se jankkaa sitä resurssien hallinta juttuu. Ei löydy mitää virusten torjujaa(mut latasin spy botin(poistaa haitta ohjelmii)mut ei se auttanu.Voiko joku neuvoo mua et saan koneen kuntoon?

3. losi9000

losi9000 Regular member

Trophy Points:
    26
    palauta järjetelmä,osta uus kone tai poista virukset :D jokin viirus aiheuttaa tuon minun tietääkseni että tiedossa ois viruskien ajoa ;)

4. reilupeli

reilupeli Member

Trophy Points:
    16
    mulla on toi sama ongelma mutta en oo vielä saanut ratkottua en oikeen oo "haka" näissä asioissa joten voiko joku hiukan selventää näitä juttuja mulle?

Last edited: Sep 10, 2007

Share This Page