Eipä tuo tosipelaajaa haittaa, itse maksoin 419e 360:stä stockalla. Pelaaja jo 80-luvun lopulta lähtien, alkaen commodore 64:stä. Pelaaminen sen verran verissä, että mihinkä sitä seepra raidoistaan pääsisi Älä lue Tonski noin paljon lehtiä ^_^ Mutta niin, odottamalla se selviää.
No kesällä PSP:n julkaisua odotellessa tuli lehtiä ostettua siinä toivossa että niissä jotain PSP:stä olisi. ^_^ Nytten tuolla kaapissa pölyttyvät yli 20 lehteä. Sielläkin oli aika paljon juttua näistä PSP ja PS3-jutuista sekä next-gen konsoleista oli myös aika paljon. Mm. artikkeli 31 asiaa mitä voit tehdä PS3:llasi. Katsotaas että pari kuukautta ennen PS3 julkaisua menee taas kaikki rahat lehtiin ja saa leipäjonossa aamuun asti olla.
Njoo, mulla on vaan semmonen käytännön ongelma ku ei oo rahaa. Sitäku harrastaa vähä muutaki ku pelaamista niin pitää vähä säätää. Mut onneks mulla ei oo tarvetta tohon xbox 360: seen, muuten olisin varmaan kanittanu kaikki soittimeni sitä varten. Tottahan se ois et jos jotaki laitetta oikein haluaa niin ei sillä hinnalla suurta merkitystä ole... ;P Tietenki jos se konsoli on halvempi niin jää enempi rahaa niille peleille... :>