1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Samsung curved 49 LC49HG90DMUXEN, pikselivika? Takuu prosessi, hoidettu.

Discussion in 'Tietokoneen näytöt' started by pasina, Jun 3, 2020.

  1. Samde

    Samde Regular member

    Joined:
    Aug 16, 2014
    Messages:
    476
    Likes Received:
    77
    Trophy Points:
    38
    Loistohomma että tuli tämäkin keissi päätökseen :cool:
     
  2. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Joined:
    Jun 4, 2012
    Messages:
    78
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    Moi pasina! Todella tympeää kuulla, että olet saanut meiltä huonoa palvelua. Ihmettelen kovasti miksi Samsungiasi ei lähtetty meidän normaalin huoltoprosessin mukaisesti korjattavaksi. Joka tapauksessa haluaisimme viedä palautetta eteenpäin. Jokaisesta yhteydenotosta jää meille jälki. Jos olet meidän asiakaspalveluun yhteydessä, saadaan palaute oikeaan suuntaan. Esimerkiksi chattimme päivystää kellon ympäri. Hyvä kuitenkin, että sait lopulta näytön kuntoon. //Minna
     
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,178
    Likes Received:
    1,225
    Trophy Points:
    243
    Moi SoneraPartio. Aivan sivullisena jäin miettimään, mikä on tuo mainitsemasi teidän "normaali huoltoprosessi". Antamasi linkki johtaa vain sivulle, jolla on Samsungin asiakastuen puhelinnumero.
     
  4. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Joined:
    Jun 4, 2012
    Messages:
    78
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    Moro 1pertti! Meiltä ostetulla laitteella 1-3 vuoden takuu. Laitteen voi toimittaa joko Telia Kauppaan tai sitten Telia express -pisteelle, josta laite taas lähetetään eteenpäin huollettavaksi. Laitteen voi toki myös itse postittaa huoltoomme. Tätä tarkoitin normaalilla huoltoprosessilla. :) //Minna
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Joined:
    Sep 10, 2008
    Messages:
    9,178
    Likes Received:
    1,225
    Trophy Points:
    243
    Kiitos täsmennyksestä, mutta jos olisit lukenut koko ketjun, olisit huomannut, että kyseessä oli 49-tuumainen näyttö, jota ei postiteta yhtä helposti kuin puhelinta tai tablettia, joita nuo ohjeesi yksinomaisesti koskivat.
     
  6. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Joined:
    Jun 4, 2012
    Messages:
    78
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    Voi ei, no niinpä! Tässä tapauksessa normaali huoltoprosessi onkin tosiaan sitten laitevalmistajan kautta, niin kun asiaa on hoidettu. Kiitos kun huomautit! //Minna
     
    Last edited: Jul 10, 2020
  7. Samde

    Samde Regular member

    Joined:
    Aug 16, 2014
    Messages:
    476
    Likes Received:
    77
    Trophy Points:
    38
    @SoneraPartio Suattaapi allekirjoituksenne linkin takana oleva sivusto vaatia päivitystä, kun ei Minnaa ole partion listoilla. Hienoa kuitenkin nähdä että ollaan aktiivisia..
     
  8. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Joined:
    Jun 4, 2012
    Messages:
    78
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    18
    Olet oikeassa! Laitanpa viestiä eteenpäin, että saadaan kaikki Telia Partiolaiset mukaan esittelyyn. //Minna
     

Share This Page