1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Samurize Opas (20.3.2006 Opasta jatkettu ja linkit korjattu!)

Discussion in 'Käyttäjien tekemät oppaat' started by Skedeejä, Aug 12, 2005.

1. Rockie

Rockie Guest

Nenola, suoraa syytä on vaikea kyllä sanoa, mutta kannattaa kokeilla jos ohjelman uudelleen/toisen version asennus auttaisi. Ja tarkista sitten, että tuossa valikossa mikä sinulla ei aukea, on raksi kohdassa "Aja käynnistyksessä". Jos se ei auta niin kannattaa varmaan testailla josko joku plugin jumittaa.

2. Nenola

Nenola Member

Trophy Points:
    11
    Ok... kiitti vinkistä. Tuskin kyllä asennan uudestaan kun koneen boottaus auttoi asiaan. Voi kyllä olla myös että tuo ohjelma ei oikein tykkää jos sitä tiedostoa muokkaa samalla kun samurize on päällä. Pitää tästä eteenpäin muistaa aina sammuttaa tuo samurize kun käy jotain säätämään.

3. Rockie

Rockie Guest

Mulla ainakin muokkaus onnistuu ongelmitta vaikka Samurize on päällä, mutta tokihan asiaan vaikuttaa koneen speksit ja onko muita ohjelmia kuinka paljon samalla päällä.

4. Whiitzer

Whiitzer Member

Trophy Points:
    16
    Last edited: Dec 15, 2005
  5. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Trophy Points:
    66
  6. mjhuhta

mjhuhta Member

Trophy Points:
    16
    Miten samurizessä saisi luettua tekstitiedostosta jokaisesta rivistä vaikka esim. 5 ensinmäistä merkkiä?

7. Heletee

Heletee Guest

Last edited by a moderator: Dec 19, 2005
  8. ghost#41

ghost#41 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tälläsen häsläsin, tosin vain muokkasin valmiista samurizen sivuilta löytyneestä versiosta itselleni sopivaksi : http://img177.imageshack.us/img177/7164/desktop6tz.jpg ,kuva saattaa olla huono mutta koitappas zoomata. Vieläkään en saanut toimimaan tuota Auki/Kiinni systeemiä: ainakun klikkasin auki nappulaa avautui uusi client.exe ja sama kuva ilmestyi ruudulle. Jos joku osaa neuvoa missä vika niin olisi kiva jos neuvoisit :).

9. Rockie

Rockie Guest

@Heletee

Mikä Windows sulla on? Samurizella ei voi esim. XP:ssä käynnistä-valikkoa ja tehtäväpalkki muokata, mutta niitä voi muokatta StyleBuilder-ohjelmalla, joka tarvitsee toimiakseen myös StyleXP-ohjelman.

Nuo pluginit ja scriptit on pieniä ohjelmia, joissa on erilaisia toimintoja/jotka tekevät tiettyjä asioita. Esim. TV-plugin hakee tv-ohjelmat työpöydälle.

Ikonit ja logot on erilaisia kuvia, joita voi lisätä työpöydälle. Voit esim. tietyn tv-kanavan ohjelmien viereen laittaa kanavan logon.

10. Heletee

Heletee Guest

Mulla on windows xp

Onko stylexp maksullinen ohjelma

11. Rockie

Rockie Guest

Kyllä on, kuten myös StyleBuilder. Musta niissä on kyllä ilmanen kokeilukausi jos haluaa testata.

12. joshi

joshi Regular member

Trophy Points:
    26
    Tämmöstä tälläerää:
    http://img395.imageshack.us/img395/5721/xbox360desk8ys.jpg

Piti tässä pari viikkoo sitten formatoida mun pääkiintolevy kun winukka ei suostunu enää käynnistymään, joten sen mukana meni sitten seki mun edellinen Warcraft-aiheinen moddinki. Mutta ei tässä auta lannistua, uutta vaan pesään!

Eli nyt sitten tein vaihteeks tällasen yksinkertasen X360-aiheisen deskin. Ei, en oo mikään mieletön xboxfanboy, satun vaan olemaan perso hyvälle designille. Halusin tehdä aiheesta modauksen vain ja ainoastaan kyseisen konsolin tyylikkään logon ansiosta. Nyt mulla on siis työpöydällä fläshillä toteutettu X360-logo, joka "sykähtelee" aina aika ajoin randomisti (siitä lähtee niitä rinkuloita, kuten kuvassaki näkyy).

Tarpeeks simppeli ja näyttää omaan silmään karkilta (varsinki kun sitä nyt livenä kattelee).

Edittiä:
    Niin ja semmosta vielä et mistähän mahtaa johtua et tuo clientti menee aina välillä piiloon vaikka oon kyllä sen asetuksista laittanu päälle seuraavat:

- Lukitse työpöydälle (tjms)
    - Käytä suunniteltua sijaintia
    - Lukittu sijainti
    - Läpiklikattava

(Se pitää sitte aina laittaa takasin esille klikkaamalla sitä pikkukuvaketta kellon vieres.)

Last edited: Dec 21, 2005
  13. Rockie

Rockie Guest

14. welmu666

welmu666 Guest

Aika hieno :)

15. mjhuhta

mjhuhta Member

Trophy Points:
    16
    Last edited: Dec 24, 2005
  16. heiksi

heiksi Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo edellinen ei kovin hieno. Kun eri näköisiä juttuja yhdistelty niin näyttää vähän sekavalta

17. Heletee

Heletee Guest

Miten minä voin laittaa mun työpöydän tänne näytille?

18. heikki71

heikki71 Regular member

Trophy Points:
    26
    mee imageshack:n ( http://www.imageshack.us/ )sivulle ja lataa kuva sun tietokoneelta heidän palvelimelle ...eli selaa ja sitten host it.
    Sitten kun se on siellä saat osoitteen missä kuva on, "Direct link to image". Kopio osoite itsellesi.
    sitten tarkka osoite img -tagien väliin samalla tavalla kuin ylhäällä on mallina, silloin kun kirjoitat viestiä tänne.

Last edited: Dec 25, 2005
  19. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Trophy Points:
    66
    Ehkä on parempi, että jättää ne image tagit pois, koska tulee muuten todella sekava luettava, jos tähän viestiketjuun laitetaan isoja kuvia työpöydästä. Pelkkä linkki kuvaan riittää.

20. Heletee

Heletee Guest

Miten toi kuva ladataan

Share This Page