1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Simpsonit

Discussion in 'Keskustelua TV-sarjoista' started by user83, Mar 12, 2007.

1. Feron

Feron Active member

Trophy Points:
    66
    Tuolla on myynnissä ko. boksi. Se sisältää kuvauksen mukaan 104 DVD:tä. Hinta 179,99 dollaria. Vaikka kuva vääristäisikin, niin.. Kuvitelkaa, että laitatte 104 kpl DVD-levyjä pinoon ilman koteloita, kyllä siitä ihan mukava pino tulee. =D

Edit: No nyt se selvisi. Tuo kuvan boksi-kotelo ei ole ihan normi DVD-koteloiden mittasuhteissa. Toisesta verkkokaupasta löytyi lisätietoa sen verran, että ko. boksi painaa 3 kiloa. =D Tuolta toisesta verkkokaupasta löytyy muitakin sarjoja niputettuna yksiin järkälebokseihin. Koskahan Suomeen saataisiin?

Last edited: Feb 19, 2008
  2. juho_man

juho_man Regular member

Trophy Points:
    26
    oon ladannu koneelle 6 tuotantokautta ja lataan lisää kun on niin supersarja kun olla ja voi

3. lezardous

lezardous Guest

Itse olen ostanut tuotantokaudet 1-10...
    Hinnat eivät mielestäni ole olleet kovin kalliita ainakaan cdon.comissa.
    Sieltä ostin ainakin 5tuotantokautta hintaan 19.90. Yleensä juuri suomeen tullut uusi tuotantokausi on maksanut siinä 49,90-59.90 mutta jos hieman malttaa odottaa niin hinta putoaa hyvin nopeasti tuohon parin kympin hintaan. Uusia tuotantokausia odotellessa,voipi olla että tulee tilattua jenkeistä tuotantokaudet etukäteen ;)

4. Tamrac

Tamrac Regular member

Trophy Points:
    26
    Paras sarja minkä tiedän :)

Aina saa nauraa jollekkin mitä niissä tapahtuu :D

Share This Page