Nokia 6131 Hyvät ominaisuudet, loistava näyttö, riittävän pieni jne. Mielestäni hyvä puhelin. Sitten tulee se iso mutta. Ostin puhelimen vähän yli vuosi sitten ja nyt jo kolmas samanlainen menossa. Olen siis saanut kaksi kertaa takuuna uuden yksilön. Toisin sanoen tuntuu olevan todella helposti vikaantuva malli ja samanlaisia kokemuksia olen kuullut muiltakin saman mallin omistajilta. Toivottavasti tämä yksilö nyt sitten kestää...
Nokia 3100 Se toimii, sillä voi soittaa ja lähettää tekstiviestejä. + Akku kestää 3-5vrk. + Luotettava puhelin. + Pieni koko + Ei ole koskaan käynyt huollossa. - Tässä luurissa ei ole mitään erikoisominaisuuksia.
Minulla on Motorola RAZR V3. Minun mielestä todella hyvä puhelin. Kerran tippui lumeen ja mitään ei käynyt.
nokian 6131 oli tossa hetki sitten mutta meni hermot kun koko ajan paskana, se oli jo 8 puhelin ja joka kerta oli jotain vikaa puhelimessa jo valmiina... mutta nyt onkin sitten N95 +1gb muisti kortti, isompi kortti ois hakusessa, ehkä joku 2gb tulis siihen... on muuten aivan loistava puhelin! +iso näyttö, ei vaikuta naarmuuntuvan. +multimedia näppäimet +pieni koko +kamera, saaa pimeässäkin tosi tarkkoja kuvia ton led salaman avulla +helppo oppia symbian 60 luureista tutut valikko ja C näppäinten käyttö, varsinkin jos siirtyy s40 puhelimesta tuohon... -hieman muovisen tuntuinen, mutta muuten vallan mainio...
Sony Ericcson W850i + 4GB ja 1GB muistikortti. Kerrassaan loistava puhelin ainakin minun tarpeisiin, kun kuuntelen musiikkia ja kamerana toimii kamera, ei kännykkä.
N81 8GB tuli kytkyllä hankittua. Ihan hyvä luurihan toi on ja mediaominaisuudet riittää mulle. Ei tartte kantaa erillistä soitinta mukana. Päivittelin softat tossa, toivottavasti hävis yks ärsyttävä tekstari bugi. Kun ei saanu viestiä suoraan auki jos oli puhelin ollu näppäinlukossa. Äsken ilokseni huomasin, kun kännyn yläreunassa olevien nappien valot pärähti päälle, että oli vähän haljennu se näppäin homma.
Nokia 5700 musaluuri. Musta väriltään. Olis muuten myynnissä tää puhelin. Kiinnostuneet replyttäkee =) http://www.nokia.fi/A4382524
Mulla on Nokia 3110 Classic. +pitkä akun kesto +selkeä luurin ääni +hyvät isot näppäimet +on tarpeeksi nopea toiminnoissaan +musiikissa hyvä äänen laatu +monipuoliset toiminnot hintaan nähden -kamera ja video ominaisuudet
Joo nyt on Nokia 6151. Täytyy sanoa, että on kyllä tosi hyvä puhelin. + näytön värit + muisti kortti + kamera - näyttö saisi olla ehkä hitusen isompi
Sony Ericsson W610i sekä Samsung sgh-E720, molemmat loistavia puhelimia, ei ole ongelmia ainakaan tähän mennessä ollut. Sony Ericssonin olen omistanut muutaman kuukauden ja Samsungin olen omistanut 4 vuotta.