Niin... Sitähän se on joka paikassa, annetaan asiakkaan, jonka rahoilla toiminta maksetaan odottaa ongelmatapauksissa uskomattomia aikoja. Tuolla periaatteella ei globaalissa ja kilpaillussa systeemissä kovin hyvin pitkän päälle menestytä. Valitse 1 Huang-kai kielellä Valitse 2 Serbo-Kroatiaksi Valitse 3 Savoksi Valitse 4 Rauman murteella. Valitse 5 Voit joskus saada jotain palvelua, täytä nettikaavake ja toimita se postin kautta meille. Muuten odota ... Kuka nämä on suunnitellut? Tulee mieleen, että asiakas on pelkkä rasite, lypsylehmä, jonka tärkein tehtävä on tilittää yhtiölle runsaasti bonus-rahaa.
Monen mutkan kautta sain yhteyden vihdoinkin kuntoon. 1) Täältä saaduilla ohjeilla pääsin puhelintuessa puhumaan ihmisen kanssa Sanoivat että vika on modeemissa ja käskivät soittaa valmistajan tukeen. 2) Valmistajan tuki: Kaikki näyttää olevan kunnossa, varmaan palveluntarjoajan ongelma 3) Uusi soitto Soneran tukeen: Soita Helpsoniin (ilmainen uudelle asiakkaalle) 4) Helpson: Kaikki tuntuu olevan kunnossa, varmaan palveluntarjoajan ongelma 5) Soitto Soneran tukeen: Ok, lähetämme asentajan. Parin päivän päästä asentaja kävi tekemässä jotain ja yhteys lähti toimimaan Lähes kolme viikkoa luvatusta kytkennästä yhteys alkoi toimimaan. Seuraavaksi pitää vaatia laskuun hyvistystä tuolta ajalta, saa nähdä kuin hankalan projektin onnistuvat siitä tekemään.