Mutta kun uusimpia pelejä ette saakaan muistikortilta pyörimään, saati millään version changerin avulla
Sitäpä, sitäpä. Ja kortit on nykyään aiva helvetin kalliita. Sitäpaitsi niissä levys on joku 1.4gt ja olis hintaa varmaa 2€/kpl
Tietääkö kukaan että kun omistan X-oom movies on psp ohjelman niin miten saan tekstitykset elokuvaan jonka olen kyseisellä ohjelmalla convertoinu tietokoneelle?
tai saanko mitenkään psp:eelle leffoja joissa olis tekstityskset suomeksi muutakun ostamalla kaupasta umd-videon?
Subit pitää ensiksi saada kiinteiksi leffaan. Sen kun olet tehnyt, niin voit suoraan konvertoida leffan.
Mitenkä saan ne kiinteäksi? olen lukenut joitain foorumeita mutta en ole ymmärtänyt voisitko selittää tarkasti miten se tehdään?
Asenna ffdshow, ja laita subtitlet käyttöön. Pakkaa video tmpgenc:llä, niin tekstit tulee automaattisesti kuvaan. Näillä minä olen pärjännyt, googlee ohjelman nimi, niin löytyy.
Onko kukaan jäyny ostamassa noita pelejä tuolta viron maasta? Toimiiko ja onko yhtään halvempia ku täällä?
Jos alentaa firmwaren tohon 1.50 niin voihan sen sitten päivittää uudempaan esim. 2.50? ja mikä firmware on suomessa myytävissä psp:eissä?
Lienekkö jo v2.0 myyntikoneissa, en tiedä varmaksi. Uudempi ei kuitenkaan lie ehtinyt vielä tänne pohjolan perukoille asti myyntiin vielä. Ensimmäinen syyskuuta oli 1.52 firmis laitteessa ja demolevyllä päivitys versioon 2.0
Viime viikonloppuna kokeilin sitä firmwaren langtonta päivitystä. Se sitten muutamassa minuutissa latas 2.50 kapulaan ja kun luin päivitys informaatiota (ennen asennusta) silmiin osu jotakin jostakin , että vain copyright-videoita voi toistaa. Sydän jätti pari lyöntiä välistä ja äkkiä painelin bäckiä. Karmeeta... Ei noin vakavilla asiolla saa pelotella... Tietysti äkkiä laitoin formatointia, että sais ne päivitys filet mahdollisimman äkkiä pois koneesta. Siinä meni sitten luonnollisesti mukana kaikki kovan työn takana olleet gamesavet (Doh!) Eli en tiiä kannattaako sitä heti mennä laittamaan sitä 2.50, jos tarkotus kattoo piratoituja leffoja. Eihän GTA:han ollu pakko olla 2.50? jos oli niin pahus..
http://www.peliplaneetta.net/pelikonsolit/uutiset/5883/ tuolla olikin kirjotettu "- muistikortille tallennettuja kopiosuojattuja videoita voi nyt katsoa, riippuen videoiden tarjoajan ehdoista" Olin joko lukenu väärin tai jotain. Sana "Copyright" luo aina hyljeksimis-reaktion jossain hyväksymis sopimuksessa. Siellä oli kans: "- Network-toimintoihin on lisätty LocationFree -ohjelma, jolla voi katsella TV-ohjelmia... mikäli omistaa Sonyn LocationFree lähettimen. Moisen laitteen hinta liikkuu jossain 300-400 dollarin tienoilla nettilähteiden mukaan" Eli ois joku virallinen TV:n katsomis systeemi jos omistaa jonku kalliin oheislaitteem tms..
http://www.pelaajalehti.com/web/peliuutiset/hakkerit_mursivat_pspn_uusimmat_suojaukset/ Onko tietoa toimivuudesta?? Entä toimiiko downgrade 2.5 > 1.5 ??