Battlefrontissa on 2.0 päivitysmahdollisuus mukana, mutta en tiiä tarviiko sitä pelaamiseen. Torrenspy.comista ja Piratebaysta löytyy jo aika hyvin leffojakin ynnä muuta videoo, jotka voi suoraan laittaa psplle
Juups. Analogia vasemmalle ja sieltä CPU clock 333 mhz vai mitä? Kesken pelinkin sai analogilla ylös ja alas vetämällä frameskipit nollille. Ainut asia, joka on enää PSP:ssä tosi epäselvä, on videot. Kuvat ja musiikki ja pelit sentään onneks onnistuu...
Jep. Oletko nähnyt umd-leffoja? Avc-kodekilla saa älyttömän hyvää jälkeä aikaan. Riippuu ihan materiaalista mitä katsot, jos on netistä imutettuja pätkiä, niin varmana on huono laatu. Ellet ole umd-leffoja kokeillut, niin rippaa dvd:stä pätkä ja koodaa se avc-kodekilla. Kuva on selvä ja terävä.
Harmi. Meikä teki sen 2.00 --> 1.50, ja nyt GTA ei toimi ku se vaatii AVC-toiston mitä ei oo 1.50:ssä... Toimiipahan SNES emu ja ROMit... Juu latasin sivulta psp.connect.com (Niin se oli kirjoitettu sivulla http://www.pelaajalehti.com/web/artikkelit/katso_omia_elokuvia_psplla/) sen MP_ROOT tiedoston, minne pitääpi työntää ne videot... Minne mä sen MP_ROOTin tökkään?
Niin ja sehän on sillä GTA:n levyllä se 2.00 upgrade, eli jos pistää PSP:n latautumaan autolaturilla tien päällä, voi pelata SEKÄ emulaattoreiden pelejä ETTÄ GTA:ta. Kunhan vaihtelee käyttöjärjestelmiä tarpeeks tiuhaan tahtiin. Arcanix on tarpeeksi vanha, _apa_. Katoin muuten arcanix nyt vasta tietojas. Säkin oot jo ostanu 360:n. Way to go!
hei lagaako muilla toi Snesin emu hieman? siis silleen että se on hidas? ja jos vaihtaa frameskippiä ´niin sillon se on nopea mut palikoi silleen jännästi.
Juu on sama homma mulla... Pistin frameskipin nollille ja CPU clockin 333mHz:lle, vaan Super Metroid pätkii niin vimmatusti, ettei pelaamisesta suoraan sanottuna tule mitään... Kyllä kaikki mariot toimii niinkun pitääkin, vaan Mortal Kombatkin pätkii niin että huhhuijakkaa... Metroidia pelatessa pitää turbolle pistää että toimii normaalia vauhtia. Onko sulla apa paljo ROMeja sille emulle? (Itellä jotai yli 50...) Mulla olis yksi pulmakin: Katsos minulla on 1 ylimääräinen "Corrupted data" siellä kun avaa PSP:llä emun. Siellä kun ottaa sen muistikortin tiedot auki, niin siellä on "Version 1.50 update", "Corrupted data" ja "SNES9X" emulaattori. Se corrupted data pistää liikaa silmään, niin se pitäisi saada pois. Kun katon tietokoneelta tiedostoja, niin GAMEn sisällä on SNES, SNES% ja UPDATE. SNES% sisällä on EBOOT.PBP, koko 1 kt. UPDATEn sisällä on myös EBOOT.PBP, koko 13 575 kt. SNES sisällä on kansiot PROFILES ja SAVES, sekä kaksi tiedostoa SNES9X (Kokoonpanoasetukset), sekä vielä yksi EBOOT.PBP, koko 1537 kt. Kansio SAVES on tyhjä. Kansion PROFILES sisällä on 9 1 kt tilaa vieviä kansioita. (Nimen alla lukee KOKOONPANOASETUKSET myöskin...) Niiden nimet alkavat snes9xTYL_(8-numeroinen luku). Ja kaikissa on eri luku. En ota tästä oikeen mitenkään selvää, niin ehkä esim. nämä arcanix ja HD15 tietää pulmaan ratkaisun.
En mä ainakaan, ja itehhän sen selville saat kun kokeilet... Vai? Sanokaa joku joku halpa paikka mistä sais Memory Stick Pro Duoja halvalla. Nyt ku osaan pistää pelit, musat, kuvat ja videotki vihdoin PSP:lle, toi 32mb alkaa olla tosi hyödytön...
Voi Herra Jumala miten halpa! Yleensä gigan kortti = 100 €. Tuolla vajaa 70. Kiitti _apa_. Mitäs oot sille kortille pistäny? Osaat jo pistää videot, pelit, musat ja kuvat? Mitä eniten? Siinä tapauksessa ettei kukaan enää nää sitä, niin ei vielä kukaan tiedä ratkaisua siihen tässä topicissa olevaan ongelmaan mikä minulla olis? Sivu 15 tämä topic, melko viimesimpien joukossa. "Corrupted data"-ongelma.
Kävin jo kahtoo tänään www.puolenkuunpelit.com ja siellä oli 1GB muistikortti n. 100€. Tuolla apan antamassa osoitteessa se oli alle 70 €, eli ei ne hinnat ihan samoja ole...