Mutta kuten näkyy, tuo on flashilla (eli "flash6:/"). Muistikortilla olevat tiedostot ei liity tähä mitenkään (ne olisi merkattu "ms:/").
Tietääkseni juuri tuota index.dat -tiedostoa muutetaan että PSP saadaan luulemaan olevansa 1.0 -versiota, ja tuo muistikortille ilmestyvä index.dat saattaa olla vaikka joku varmuuskopio siitä alkuperäisestä mikä flashilla oli.
Nouje Junior Member 5. joulukuuta 2005 @ 05:26 Raportoi viesti moderaattoreille Se viirus on kyllä kaikilla sen tuhonnut... Esimerkiksi sendin yhdelle suomalaiselle oman downgraderini millä olin itse onnistuneesti alentanut fiwmwareani, mutta sillä toisella se aiheutti "brick". -------------------------------------------------------------------------------- Pertti Keinonen [bold] Mitäs tämä sitten meinaa?[/bold]
Kyllä aika kähmäräpylä pitää olla, jos tuolla mph:n downgraderilla saa brickattua, paitsi jos vetää akun pois kesken latauksen. Edes maailmalta en ole mistään kuullut, että kukaan olisi saanut downgraderilla brickattua psp:tä. Kaikki tapaukset on koskenut teamx:n tekemää "2.0 homebrew patch":iä (kulkenut myös muilla nimillä), jonka sourcea tuossa jo jonkin aikaa puitiin. Sillä ei todellakaan saa muuta aikaan, kuin nuo tideostojen poistot (alla).
MPH downgraderin ja EBOOT.PBP tiedostojen tiedothan voi VAIN korottaa PSP:n fw:n 1.50. Eli: Eikös se niin mene että se owerflow.tif tiedosto ensin saa PSP:n fw:n luulemaan index.dat tiedoston kanssa että sen 2.00 fw onkin 1.00. Sitten muut MPH:n tiedostot korottaa sen 1.50 fw:ksi, jos en ole väärässä. Eikös se näin mene?
äh en saa leffoja toimimaan. ne on mpeg-4 muodossa, ja laitan ne MP_ROOT -kansiossa olevaan 100MNV01 -kansioon. ja olen nimennyt tiedoston näin: MV410001V.mp4 missä vika?
kokeilin, ei löydä vieläkään.. mitä teen väärin, huoh. eli sinne ihan juuritasolle tein kansion nimeltä MP_ROOT . tähän mennessä kaikki oikein? mitäs sit sinne?
Juuri noinhan sanoin, että se muuttaa index.datia niin että PSP luulee olevansa Firmwarea 1.0 jolloin 1.5 päivitys on mahdollinen Btw, itsekin sain tänään PSP:ni, tiesin sen kyllä olevan 1.5 FW:tä jo valmiiksi
Juu kiitti MiiKKiZ. Ja ragaraga kannattaa pistää ne videot PSPVideo 9:llä oikeaan muotoon ja kopioida ne oikeaan kansioon samalla ohjelmalla. Toimii varmasti.
Muuten onko nuo psp:een kuullokkeet niin huonot ettei kunnolla ääntä lähe,ittelläkin on täysillä vola niin silti kuuluu aikas hiljasella kuulokkeista,mutta sitten kajarit toimivat ihan hyvin.
Niin että jos päivitän psp:eeni siitä Network Update kohasta niin päivittääkö se minun 2.01:kösen seuraavaan eli 2.5:teen vai uusimpaan 2.6:teen.