1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Sopivatko nämä osat yhteen? Budjetti 2500e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Wazo, Jul 11, 2013.

1. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Tämä.
    Todella moni on täällä kysellyt ja valitellut kuinka paska paikka joku tietty firma on, ja jotenkin rivien välistä haistaa ettei firmaan olla oltu edes yhteydessä. Ihan oikeasti, kyllä Jimssilläkin kasaukset myöhästyy tai varastosaldot ei pitäny kutinsa.

Ei se loppujen lopuks tarvii paljon rohkeutta laittaa sähkpostia että "Mojens, tilasin teiltä tossa X päivää sit tilausnumerolla Y koneen, niin toimitusajaksi luvattiin Z ja nyt on kyllä kulunut Ö joten onko teillä tarkempaa arviota tilaukseni statuksesta ?"

2. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Kysyin ensimmäisen kerran 12. päivä heinäkuuta. Kauanko tässä menee? Vastaus noin kolme viikkoa.

Sitten taas kysyin, kun tein muokkauksia. Niin vastaukseks tuli sitkun kaikki osat ovat tulleet.

Ja eilen taas kysyin niin vastaukseks tul sitkun osat on tulleet ni menee kasausjonoon :D

Kai sitä pitäis iha rohkeesti kysyy tollai :D

Last edited: Jul 24, 2013
  3. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Tätä en aikasemmin sanonut mutta nyt sanon, että on paska palvelu. Puheluun ei vastata kunnolla. Henkilöä ei voinu vittuakaan kiinnostaa ja puhelusta saanu mitään selvään. Kaikki sen vastaukset oli niin epämääräisiä. Siis mitä ihmettä ja lopuksi luuria korvaan, kun sanoin ettei saanut mitään selvää puheesta. Oli muuten viimeinen kerta, kun tilaan mitään niiltä. Tekisi mieli peruu koko vitun ostos ja ostaa muualta, mutta ollaan tässä venailtu kohta kolmisen viikkoa, niin eiköhän se tule sieltä kohta puoliin.

edit1
    Siis sen puheesta ei muutenkaan saanut selvään. Jätkä kuulosti niin kyllästyneeltä ja kysyin tuosta pikapalveluveloituksesta niin jotain ihme mutinaa mistä saanu vittuakaa selvää? Onko tää todellista :D

edit2
    Siis tää vieläkään ei mee mun jakeluun...? Sanon tälle jätkälle, että hei sun puheesta saa mitään selvää ja rätisee? "anteeks, voisitko tehä jotain tolle rätinälle" ni kaveri päätti pysyy 3-4 sekuntii hiljaa ja esittää, ettei kuule mua ja pistää luurin korvaan :D

ps. Lähetin spostia asiakaspalvelupäällikölle.

Last edited: Jul 30, 2013
  4. Lurluck

Lurluck Active member

Trophy Points:
    73
    Tätä olen yrittänyt ihmisille sanoa...

Miksi et kysy mistä osasta kiikastaan, niin vaihtaa tilalle toisen?

5. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Lue toi mun edellinen viesti. Kysyin vielä noilta, että kai osat ovat yhteensopivia viikko sitte.. Vastausta ei tullut.. Ja katohan vaan, kun ne hädissä nähtävästi pisti edelle ton koneen niin ei sovi emolevy koteloon eikä mahdu kaksi Titania.. Mitähän vittua?!

Ja sit rupee tarjoo jotain pelejä? Joo pelithä vittu lohduttaa mua iha vitusti, ku se saatanan puhelu aiheutti näin paljon päänsärkyy. :DD

edit.
    Asia selvitetty jimmsin kanssa. Myönnän, että yleistin liikaa yhden soiton perusteella.

Last edited: Jul 30, 2013
  6. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Voi nyt vittu tää oli vika tikki
    Nyt se kone tuli.

1. Äijät ei ollut laittanut toista Titania koneeseen.
    2. Nämä kaksi Titania eivät ole edes samoja.
    3. En saa nettiä toimimaan? Ei suostu asentamaan emolevyn ajureita, missä vika? Sain asennettua näytönohjaimen ajurit ja silleen.. Ens viikolla olisi tarkoitus viedä tää kone Turkuun... Vittu! Osaisko joku auttaa tohon netti asiaan? Tai siis ei reagoi mitenkään tohon emolevyn cd-levyyn....

7. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Reklamaatio, kone takas firmaan selityksen kera mitkä kaikki asiat kusee.

8. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Joo soitin niille ja sovittin, että ensi viikolla vien koneen.. Vittuh ku kiinnostaa... Vois rupee jätkät pikku hiljaa hyvittää tän paskan palvelun..
    Ei siis tunnista tota Emon cd-levyy.. Näyttiksrn, äänikrotin jnejne. Onnistu..

Edit. Eikös tohon kasauksee kuulu käyttiksen käyttöönotto?

Last edited: Aug 1, 2013
  9. Funtcase

Funtcase Regular member

Trophy Points:
    28
  10. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Juuh tarkistin jo asian.. Onneks otin asiasta selvää, ennen ku oisi ruvennu pätee niille.. Mut siis jooh ensi viikolla sinne jimmsiin ja vois kysellä hyvitystä.

11. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Kopsataan tännekki vittu mitä kirjottelin tohon toiseen foorumin..

Tällaista Jimmsillä..........

12. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Voit tosiaan reklamoida niitä, ja sanot tylysti että jos siinä on vähääkään ongelmia enään niin vaadit rahat takasin ja sit vaihdat firmaa. En tiedä onko siellä joku kesäpoika duunissa, vai mikä mättäs mutta kandee tehdä selväks että lopputulos oli täysin ala-arvoista.

13. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Siis oon niin tyhmä kuluttaja niin kysyn sulta.. Siis voinko reklamoida tai vetää jopa tän paskan kuluttajariitakuntaan? Tuskin mä enää firmaa voin vaihtaa, ku kone on tullut perille.. Eli rahojen kysymynen takas on turhaa, ku oon käyttänyt tätä konetta jo jonkin aikaan..? Muuten tekisin sen iha ilomielin ja vaihtaisin firmaa muuhun. Mut siis tuntuu vähäsen, että nää jätkät koittaa ihan selvästi kusettaa mua...

14. ajaJako

ajaJako Active member

Trophy Points:
    93
    Voit lähtee viemään asiaa kuluttaja neuvojan kautta eteenpäin ( yhteystiedot löytyy netistä) mutta sieltä ei saa kuin neuvoja ja tuo riitalautakunta ei käsittele kuin yleisiä juttuja.
    Ainoa tie olisi tehdä rikosilmoitus ja lähteä rähisemään, kestää ja on todella hankalaa.mutta saattais saada myyjään vähän liikettä.

15. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Kuluttaja-asiamies.
    Etsin sellasen paikkakunnaltas, ihan vaikka googlettamalla ja teet puhelinsoiton hänelle jos Jimms ei suostu palauttamaan rahoja, taikka alkaa veloittaa sua tästä hommasta. Sun tuote ei toimi niinkuin pitää, ja Jimssillä on takuu ja vastuu siitä että myy sulle toimivan tuotteen.

16. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos avusta.. Näinpä se kai täytyy tehdä, jos ei rahoja tule.. En nimittäi millään jaksa tuota postitus paskaa ja en todellakaa halua ajaa toista kertaa Turkuun... Viime kerralla bensakulut tais olla suuremmat kuin itse hyvitys..

edit:
    Voikohan tää myös johtua mun ulkomaalaistaustasta? :/ En vaan jaksais kuvitella, että kaikki nää on vahinkoja.. :(

Last edited: Aug 8, 2013
  17. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    No en kyllä itse ainakaan uskaltais vaarantaa omaa työpaikkaani, (kuvitellaan että mulla ois rasistinen tausta) sössimällä tarkoituksellisesti toisen tilauksia ihan vain hänen etnisen statuksensa takia. Mä vaan luulen että siellä on ollut vaan joku kesäpoika kasaamassa sun konettas, joka ei oikeen oo tienny miten nää hommat pitää tehdä.

18. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
    Heh, mun olisi vissiin pitänyt hakea tänä kesänä paikkaa Jimmsin kasaamolta, niin olisi senkin lafkan taso parantunut edes hieman.
    Mutta tosiaan, eteenpäin vaan koko asia.
    PS: ''Erilaisen värisiä'' tupataan nykyään ennemminkin paapomaan natiiviväestöä enemmän, kuin toisinpäin.

19. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Yleensä koneita kasailee ilmaset työharjottelijat kouluista. Laatu sen mukaan.

20. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
    No olisin mennyt vaikka ilmaiseksi, ihan vaan välttääkseni näitä tapauksia :p

Last edited: Aug 8, 2013

Share This Page