1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Sopivatko nämä osat yhteen? Budjetti 2500e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Wazo, Jul 11, 2013.

1. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Moi,

Sain hyvitykseksi 309 euroa yhteensä (150e näytöstä, 50e titanin unohtuminen ja 109 extraa?). Tämän lisäksi sain jonkun yllätyspaketin. Eiköhän ne tajunnut, että ovat tehneet todella paljon virheitä mun kanssa niin ei mikään ihme.

Kiitos teille tuesta/avusta.

ps. Riippuu varmaan missä asuu.. Ei täällä niinkään paapota meitä ulkomaalaistaustasia..

edit:
    Ihan kokemusta on luokanopettajista, kavereista ja muutenkin elämän arjesta. Sen kyllä huomaa.. Kyllähän ne ennakkoluulot aistii.. Eipä kyllä ole mikään ihme ja on syystäkin.. Tuppaavat ehkä vähän liiankin paljon yleistämään.

Last edited: Aug 8, 2013
  2. Uppmas

Uppmas Active member

Trophy Points:
    58
    Lähinnä julkiseen sektoriin tuo painottuukin, mutta julkinen rasisminpelko tuo tuota yksityiseenkin sektoriinkin.
    Toki riippuu siitä, onko aasialaistaustainen vai musta, koska kaikki rikastuminen ei tiemmä ole yhtä siistiä.
    Mutta hyvä, että sieltä suunnasta tuli korvauksia, vaikka karvas maku ko. paikasta varmasti jäikin.

3. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Todella paljon, itse oisin kuvitellut että oisit saanut vaan pelkän näyttiksen vaihdon, sekä postikulut maksutta. Vissiin Jimms hieman yrittää enemmänkin paikkailla virheitään, koska selkeesti heidän mokansa oli. Mut tosiaan, en ole kuullu että kenellekkään extraa ois millään tavalla maksettu.

Kandee harkita lottokupongin jättämistä tänään ;)

4. Wazo

Wazo Member

Trophy Points:
    11
    Olen itse aivan samaa mieltä.. Toi 109 euroa on todella paljon :eek:
    Jos sieltä lotosta osuu täysosuma lauantaina niin voit olla varma että saat osuutes, kun kerran sitä ehdotitkin ;D

Nyt kun tämä thread on mennyt todellakin offtopickiks niin millä hinnalla myisitte tämän koneen näyttöineen? Maksoin itse tästä 4550e, kun lasketaan hyvitykset..? Uskaltaisko tästä pyytää 3500e muutaman kuukauden päästä?

edit:
    Tällaiset osat löytyvät:

Prosessori: I7 4770K (300e)
    Ram: 16GB (2 x 8GB) RipjawsX (100e)
    Optinen asema: Blu-Ray Asus (100e)
    Prosessorijäähdytin NH-D14 (50e)
    Kiintolevy: 1TB Barracuda, 3.5" (50e)
    Kotelo: Define XL R2 Black Pearl ATX-kotelo (100e)
    Virtalähde: 1000W Seasonic Platinium (200e)
    Äänikortti: Xonar Xense Premium Gaming Audio Set (150e)
    Käyttis: Windows 8 Professional, 64-bit, FI DVD, OEM (100e)
    Emolevy: Z87-DELUXE, LGA1150, Intel Z87, DDR3 (200e)
    Näyttis: 2x GeForce GTX Titan OC (1000e)
    Näyttö: Dell 27" UltraSharp U2713HM IPS-monitor (450e)

Otin jokaisesta tuotteestaa 20-100e pois ja hinnaksi tulisi tällöin 3800e.. Joten eikös tuo 3500e ole ihan kohtuullinen pyyntö? :D

Last edited: Aug 8, 2013

Share This Page