4011 Onhan siitä jotkut jotakin bugeja valitelleet. Ei omakohtaista kokemusta. Kaverilla ainakin toimii hienosti tietokoneen ja asunnon valaistus syncissä tuon auran kautta.
Tuolla auralla ollu jotain ongelmia kyllä, esim. Fortniten easy anticheat ei päästäny joskus pelaamaan jos oli aura sync päällä, tosin ainakin tuo ongelma on jo korjattu.
Mulla on 4207, eikä tosiaankaan toimi tuo valaistusjuttu. Eikä muistitkaan ihan toivotulla tavalla. Voisi melkein vaihtaa vanhempaan.
Jaahas. Tiedän tuon jutun. Kysyin vain kun laitoit huonoja muistikulkuja niin ehkäpä myöskin aloituspostaajaa olisi kiinnostanut linkki lukemiisi asioihin. Antaapa olla osaltani tämä ketju. Kiitos. lisäys Jatketaan kuitekin. Elämä ei ole niin wakavaa.
Niin tuolla tavalla. Entä jos itse laittaisin selvän vastauksen selvään kysymykseen? Luulen että tulisi rapaa silmille. Mutta kiitos vastauksestasi.
Aloituspostaajaa kiinnostaa lähinnä se miksi aina pitää rikkoa toimivat jutut. Sellaistahan se nykyään on vähän asiassa kuin asiassa.
Mie vähän @wwallu ihmettelen tuota emovalintaasi. Olet kuitenkin tottunut Gigabyten juttuihin uefia myöten. Mutta nyt mennään tuolla Asuksella. Muuten emossa ei mitään vikaa, kaikissa on omat ominaisuutensa ja omituisuutensa.
Joo, se johtui ihan saatavuuksista. Teknisestihän tämän pitäisi olla hintaansa nähden tosi pätevä, mutta muissa jutuissa asuksella näyttäisi lipsuvan pahemman kerran. Ja gigabyteä yleensä haukutaan juuri noista ongelmista. Hymiö tähän.