1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Store ongelma

Discussion in 'PS3' started by dgc, Jan 25, 2009.

  1. ah123

    ah123 Member

    Joined:
    Aug 22, 2009
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    mulla on sama ongelma ja olisi kiva tietää miten ratkasit sen joten voisitko kertoa mulle?:)
     
  2. dgc

    dgc Regular member

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    265
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    ongelma oli siinä että pleikka ei tukenut modeemissa olevaa suojausta. kun vaihdoin modeemin suojauksen eriksi eli WEP suojauksesksi alkoi konsolissa store toimimaan. en kyllä ymmärrä miten se suojaus vaikutti siihen että kaapeli oli suoraan konsolissa.
     
  3. tobex224

    tobex224 Member

    Joined:
    Nov 18, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    mullon dgc just sama ongelma eli pääsen tietokoneella tunnuksillani psn sivuille mut miten pleikalla en pääse storeen tai psn vaikka netti muuten toimii.. mutta modeemissa on kai joku suojaus (olen hieman huono näissä asioissa) mut internet toimii pleikalla kun laitan että ei suojausta. ja aina internet yhteyden testauksessa se sanoo että ps network : käyttäjätunnus tai salasana on väärä.
     
    Last edited: Nov 18, 2009
  4. tobex224

    tobex224 Member

    Joined:
    Nov 18, 2009
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    ---
     
    Last edited: Nov 18, 2009
  5. dgc

    dgc Regular member

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    265
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    jos modeemissa on suojaus jota konsoli ei ymmärrä niin se ei päästä kirjautumaan vaikka ois kaapelissa kiinni. onko sinun verkossa suojausta.
     
  6. TotallyBeast

    TotallyBeast Guest

    Apuva minulle, ostin psn kortin ps3:selle ja menin playstation storeen, valitsin pelin minkä halusin ostaa ja sitten se kysyi että laitetaanko rahaa lompakkoon ja valitsin kyllä, sitten se kysyi että käytetäänkö psn korttia ja valitsin kyllä.

    näppäilin koodin oikein ja painoin hyväksy, sitten siihe tuli että "The code you entered may not be correct or may no longer be valid, please check ur entries" ja tein tämän minun iskäni accountilla joten apuva
     
  7. TotallyBeast

    TotallyBeast Guest

    oon yrittäny monesti tuota samaista mutta ei toimi :(
     
    Last edited by a moderator: Apr 3, 2010
  8. jpvir

    jpvir Regular member

    Joined:
    Feb 16, 2009
    Messages:
    123
    Likes Received:
    2
    Trophy Points:
    28
    Tarkistappa ettet oo laittanu esim O:n tilalle 0:laa tai l:n tilalle 1:stä tai päin vastoin.
     
    Last edited: Apr 9, 2010

Share This Page