Se on ihan sama. Tämän päivän peleissä mikäli ei ole ihan mopo prossu, kaikkien pelien pullonkaulat ovat näyttiksessä jonka päivityksellä nopeampaan saa isoimman edun. Mulla on MSI Afterburnerin mukaan Xcom 2 pelin aikana jopa 3,5 gigaa näyttömuistia käytössä. Miten ihmeessä siihen se sun 2gigaa riittää??
En tiedä mitä meinaat tällä, olet kellottanut näyttistä? Olen minäkin, vähintään 780ti-tasolle ei ehkä ihan 970 tasoon yllä, mut noi nyt on ja tollasia... Mut ei siinä, ei se ole minulta pois jos sinulle riittää tämä tai toi näyttis. Itse kun en juurikaan nykyään edes pelaa niin riittäisi ihan mikä vaan laitos joka antaa kuvan ruutuun.
780ti on nopeampi kuin 970, pienenä sivuhuomautuksena. Itse vaihdoin hieman 760:tä nopeamman 670:n tähän 970:ään, ja kyllä tuon eron huomaa.
Noniin, nyt aletaan päästä asiaan Miten olen ollut siinä käsityksessä että on toisinpäin no tuolta kellotusketjusta löytyy ton kortin vakaa unigine valley ajo... meni se ainakin tasoihin i7extremen kellotetun 780 ti:n kanssa
67o on jo historia ja 760 hakkaa se milloin vain ja tuo 970 voi kelotttaa 980 tasoselle, mutta 980ti on vähän enempi, kuin lompakosta löytyy.
Ero ei iso ole, mutta onpahan kumminkin https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GTX_970_Gaming/27.html Edellinen linkki. Ei hakkaa.
Mitäpä tästä väittelemään, kun asia on noin varmaksi päätetty. Yhtä historiaa se 760 on kuin 670 tosin, nopeampi vain tuotakin kun on edelleen niitä cuda-coreja enemmän...
Poistin opas-tagin, koska ei tämä mikään opas ole. Mikä tässä siis on pointtina? Määrittelisitko @Hyperx1 ensin millä asetuksilla pelaat ja mikä on "pyörittämistä". Eihän tässä ole mitään järkeä, jos sulle riittää 1024-reso ja 30 FPS.
Jaa mistä löysit tommoset kaaviot vuodelta mitä ja ilman kellotusta hehee GTX 770 ja GTx 760 on kellotetettuna sama kortti. fakta
Toi taulukko on toki kortit vakiona tai refuja ja vain se yks kortti kaaviossa on se testattu valmistajan versio (eihän siitä vertailusta muuten tule yhtään mitään, kun valmistajat puskee kaikki eri kelloilla olevia kortteja). Ja ainahan noi menee niin, että kellotanpa tän 760 ja nyt se vastaa jo melkein 770 jne.
Unohtaa sen yhden kellotetun ja vertaa vain noita refuja. Kaikkiahan noita voi kellotella, paitsi ehkä furyn kanssa ei kannata vaivautua.
No loppupäätelmä on kummiskin ,että 2g riittää ja 760GTX kellotettuna voi pelatata highila ta tai ulralla esim bäfä 4 metroa yms eikä tee heikoakaan.Kun on intel.i7 Pulinat pois.
Edelleenkään et tarkentanut, että millä resoluutiolla tai asetuksilla ei tee heikkoakaan. Loppupäätelmäsi on vajavainen.
Jos ei huomaa eroa 30 fps ja 60 fps välillä (näin karkeasti) niin sitten on kyllä silmissä vikaa. Paljos sulla on ikää jo kertyny?