Tehokasta ja kestävää toimistokonetta

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Scarmann, Aug 15, 2012.

1. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Mitä muuta se sun mielestä tarkottaa? Kerros kaikille. Mun mielestä kone 5 vuodeks tarkottaa et koneella pärjää 5 vuotta ilman päivityksiä. Mitä ite sanot?

Ei tosiaan jää. Ite oon tässä ketjussa auttanu monessa viestissä. Ainoo mitä itte oot tehny on Intelin rajaton kehuminen joka käänteessä. Omat viestis alkaa sivulta 2. Mun viestejä on myös sivulla 1. Esimerkkiviesti

Mitää epäselvää ei jää. Ite oon kirjottanu asiasta, ite oot ainoostaan haukkunu AMD:ta muinaisjäänteeks ja kehunu Inteliä. Ja väittäny et Intelin integroidulla pärjää 5 vuotta :D

Eiköhän kaikille selvinny et jartar on puhdas trolli joka yrittää saada vääräuskosille bannit. Ei mitään annettavaa tähänkään ketjuun.

Last edited: Aug 16, 2012
  2. Ransester

Ransester Active member

Trophy Points:
    68
    BPVest ainoa ihminen maailmassa jonka mielestä AMD:n prossut ovat parempia kuin Intelin. Sitten jotku kakarat menevät vielä noihin trolleihin ei hyvä päivää.

3. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Missä kohtaa tätä ketjua oon sanonu noin? Copypastee.

Viestihaun perusteella jartar ei tälle alueelle kirjottanu kuukauteen. Heti ku tuli Intelistä puhe, tullaan salamana syyttään trollauksesta.

Lopetan tän ketjun osalta. Menee lapselliseks.

Share This Page